search
menu

هتل Hotel Boursier 1 and Spa Istanbul

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Boursier 1 & Spa Istanbbul
امکانات و خدمات عمومی هتل بورسیر
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بورسیر استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Hotel Boursier 1 & Spa Istanbbul


هتل بورسیر در قلب منطقه تجاری استانبول و نزدیک به مراکز خرید این شهر واقع شده است. آن هایی که قبلا به استانبول سفر کرده و از صفر تا صد سفر استانبول آگاهند، می دانند که شیشلی یکی از مناطق تجاری استانبول با فروشگاه ها و مراکز خرید شناخته شده ای مانند مرکز خرید کانیون، جواهر، متروسیتی و غیره است. اصلا یکی از دلایلی که گردشگران بلیط هواپیما استانبول تهیه می کنند همین مراکز خرید رنگارنگ است و قطعا این عزیزان ترجیح می دهند هتل محل اقامتشان به مراکز خرید نزدیک تر باشد تا جاذبه ها. به همین دلیل Hotel Boursier 1 & Spa Istanbbul برای اقامت پیشنهاد می شود. این هتل نه تنها در چند قدمی مراکز خرید است بلکه به ایستگاه های حمل و نقل عمومی نیز دسترسی دارد و این یعنی در عرض چند دقیقه به دیگر مراکز و جاهای دیدنی مانند خیابان های مشهور استانبول دسترسی خواهید داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل بورسیر


Hotel Boursier Istanbbul امکانات و خدمات رفاهی بی نظیری را برای راحتی مهمانانش فراهم کرده تا حس کنند به جای هتل در خانه خودشان هستند. این هتل خدمات روم سرویس را به اتاق ها و خدمات رفت و برگشت فرودگاهی را به مهمانانی ارائه می دهد که از فرودگاه آمده و یا می خواهند سریع تر به فرودگاه برسند. برای مهمانانی که بدون خودرو سفر کرده اند خدمات کرایه اتومبیل ارائه می شود و برای آن ها که اتومبیل دارند، پارکینگ رایگانی در نظر گرفته شده است. بورسیر در استخدام کارکنانش نهایت دقت را به خرج داده و به همین دلیل است که کارکنان این هتل علاوه بر اخلاقی حرفه ای، به زبان های مختلف دنیا مانند عربی، فارسی، آلمانی، انگلیسی و روسی آشنا هستند تا بتوانند به خوبی پاسخگوی سوالات مهمانان هتل باشند.
بخش پذیرش هتل خدمات و امکانات مختلفی مانند اکسپرس چک این/ چک اوت رایگان، اتاق چمدان، چک این/ چک اوت خصوصی، خدمات تور و خدمات تهیه بلیط را ارائه می دهد. مهمانان در این بخش به خدمات کانسیرج و تبدیل ارز هتل نیز می توانند دسترسی داشته باشند. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته فعال است.
مهمانان سالمند و توان یابی که از ویلچر استفاده می کنند می توانند با استفاده از رمپ ورودی، وارد هتل شده و از طریق آسانسور به طبقات بالایی هتل دسترسی داشته باشند. برای این دسته از مهمانان اتاق های ویژه ای در نظر گرفته شده که دارای سرویس بهداشتی بلندتر با دستگیره و زنگ خطر اورژانش در حمام ها هستند.
دیگر خدمات و امکانات هتل شامل خدمات نظافت روزانه، خدمات خشک شویی و لباسشویی، خدمات اتوکشی، دستگاه فکس و فتوکپی، مرکز تجاری، سالن همایش، دوربین مداربسته، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، نگهبانی ۲۴ ساعته و اینترنت رایگان است.

اتاق های هتل


اتاق های هتل بوراسیر با سلیقه مبله و تزیین شده اند تا فضای راحت و آرامی را برای مهمانان ایجاد کنند. در اتاق های امکانات مختلفی هم قرار داده شده تا همانند بهشت کوچکی باشد که پس از گشت و گذار در مراکز خرید و جاهای دیدنی استانبول به آن پا می گذارید.

امکانات اتاق های هتل


هریک از واحدهای اقامتی هتل بورسیر مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای کتری برقی و مینی بار هستند. اتاق ها حمام خصوصی هم دارند که خود این حمام های خصوصی دارای سشوار و لوازم بهداشتی رایگانند. اتاق پنت هاوس هتل دارای بالکن اختصاصی رو به شهر است.
امکانات و خدمات سرگرمی تفریحی هتل
باشگاه ورزشی مجهز، خدمات اسپا، اتاق بخار، حمام، سونا، جکوزی، انواع ماساژ ها، حمام روباز، کتابخانه و تهیه بلیط برای جاذبه ها و برنامه های مختلف، خدمات و امکاناتی است که بورسیر برای سرگرمی مهمانانش در نظر گرفته است. این هتل برای کودکان و مهمانان دارای کودک به طور ویژه امکاناتی مانند کالسکه، شبکه تلویزیونی کودک و درب های محافظ کودک را ارائه می دهد.

رستوران هتل


با این که هتل به مراکز تجاری و فودکورت های مختلف آن ها دسترسی دارد اما خود هتل دارای رستورانی است که سرآشپزش برای جلب رضایت مهمانان انواع غذاهای ایتالیایی، مدیترانه ای، مکزیکی، پیتزاها و انواع غذاهای محلی و ترکیه ای را سرو می کند. هتل غذاهای حلال نیز ارائه می دهد.

فاصله هتل بورسیر استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا مرکز خرید جواهر: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان تقسیم: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید ایستنیه پارک: ۵.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است