search
menu

هتل Hotel Bazaar Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Bazaar Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل بازار استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بازار استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Bazaar Istanbul


هتل بازار استانبول، هتل ۳ ستاره ای در منطقه سلطان احمد استانبول است که امکانات رفاهی مطلوب و مناسب برای مهمانان فراهم کرده است. فاصله هتل بازار استانبول تا ایستگاه متروی توپکاپی اولوباتلی (Topkapi Ulubatli) بسیار کم است و مهمانان می توانند با استفاده از مترو از جاذبه های دیدنی شهر از جمله پارک های استانبول، اسکله های استانبول، مراکز خرید استانبول و ... بازدید کنند. امکانات رفاهی که در هتل برای مهمانان در نظر گرفته شده برای تجربه اقامت راحت و دلچسب کافی و ایده آل هستند. کارکنان هتل Hotel Bazaar Istanbul بسیار کاردان و زحمتکش هستند و تلاش می کنند لبخند رضایت بر لبان مهمانان بنشانند.

امکانات و خدمات عمومی هتل بازار استانبول


در هتل بازار استانبول امکانات متنوع برای آسایش و رفاه مهمانان فراهم شده اند. مهمانانی که بلیط هواپیما استانبول را برای بازدید از جاذبه های اصلی شهر می خرند، هتل بازار استانبول به لحاظ موقعیت مکانی گزینه خوبی برایشان به حساب می آید. مهمانان در سراسر هتل می توانند به اینترنت وای فای رایگان دسترسی داشته باشند. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، دستگاه ATM، دستگاه نوشیدنی جات، صندوق امانات، اتاق مخصوص سیگار، گیفت شاپ، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار گرفته و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تور، تبدیل ارز، فکس، فتوکپی، اتو، کرایه خودرو، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. مهمانانی که قصد دارند همراه حیوان خانگی شان به استانبول سفر کنند، لازم است بدانند که در هتل بازار استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.
ضمنا، کارکنان هتل بازار استانبول به زبان های انگلیسی، آذری، فارسی، روسی، اوکراینی، عربی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط بسیار گرم، صمیمی و دوستانه برقرار می کنند.

اتاق های هتل


انواع اتاق ها با امکانات گوناگون در هتل بازار استانبول قابل رزرو هستند. واحدهای اقامتی هتل بازار استانبول را اتاق های تریپل، دبل یا توئین استاندارد تشکیل می دهند. دکوراسیون اتاق ها کاملا ساده و شیک است. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش بوده و خدمات خانه داری نیز به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد. اتاق ها عایق صدا هستند و مهمانان می توانند از سکوت و آرامش داخل اتاقشان لذت ببرند. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در هتل بازار استانبول ممنوع است. زمان تحویل اتاق ها در هتل بازار استانبول ساعت ۱۲٫۳ ظهر و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق های هتل بازار استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیسان تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، کمد لباس، مینی بار، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، دمپایی، سشوار، لوازم بهداشتی و ... وجود دارند.

رستوران هتل


در رستوران هتل بازار استانبول وعده های اصلی به صورت منوی آلاکارته و بوفه ای سرو می شوند و شامل غذاهای ترک و بین الملل هستند.

فاصله هتل بازار استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد بایزید استانبول: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله تا ستون کنستانتین استانبول: ۳٫۱ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۴٫۶ کیلومتر
امکانات هتل
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است