search
menu

هتل Hotel Amira Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Amira Istanbul
امکانات هتل امیرا استانبول
خدمات هتل امیرا استانبول
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله هتل امیرا استانبول تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک

درباره هتل Hotel Amira Istanbul


هتل امیرا استانبول یک هتل مجلل و با شکوه چهار ستاره در محله معروف سلطان احمد شهر استانبول است که به اکثر جاذبه‌های تاریخی این شهر نظیر مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه و بازار بزرگ استانبول دسترسی نزدیک دارد. هتل امیرا دارای پرسنل و خدمات عالی، موقعیت مکانی فوق العاده و اتاق‌های زیبا و دوست داشتنی است که بدون شک از اقامت در آن‌ها پشیمان نخواهید شد. هتل نزدیک ایستگاه تاکسی است و برای حمل و نقل عمومی نیز موقعیت بسیار خوبی دارد. نزدیکی این هتل به ساحل دریای مرمره لذت اقامت در آن را برای مسافران چندین برابر می‌کند و مهمانان می‌توانند در هر زمان که مایل باشند در سواحل زیبای استانبول قدم بزنند و از تفریحات شبانه موجود در آن لذت ببرند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به شهر استانبول در Hotel Amira Istanbul اقامت داشته باشید و سفری بی‌نظیر و متفاوت را تجربه کنید.

امکانات هتل امیرا استانبول


هتل امیرا استانبول امکانات رفاهی متنوع و جذابی دارد و توانسته به خوبی نظر مسافران شهر استانبول را به خود جذب کند. تراس فضای باز هتل دارای منظره‌ای فوق العاده زیبا به دریای مرمره است و استراحت و وقت گذرانی در آن به خصوص در شب احساسی فوق العاده است که بدون شک از تجربه آن پشیمان نخواهید شد. در رستوران این هتل صبحانه‌ای بسیار غنی شامل بیسکوئیت‌ها و کیک‌های خانگی سرو می‌شود و یک بانو نیز هر روز صبح در هتل نان‌های پهن ترکی پخت می‌کند که تجربه طعم دلچسب آن‌ها در وعده صبحانه برای مهمانان بسیار جذاب خواهد بود. برای وعده‌های ناهار و شام نیز شما می‌توانید انواع غذاهای لذیذ و با کیفیت ترکی را در رستوران این هتل تجربه کنید و از طعم دلنشین آن‌ها لذت ببرید. مرکز تناسب اندام هتل دارای امکانات کامل برای ورزش و تناسب اندام است و مهمانانی که به ورزش کردن علاقه‌مند هستند می‌توانند از امکانات این مرکز بهره‌مند شوند. علاوه بر آن یک کتابخانه بسیار غنی شامل انواع کتاب‌های مختلف در Hotel Amira Istanbul وجود دارد که با تنوع کتاب‌هایی که دارد می‌تواند هر سلیقه‌ای را خشنود سازد. هتل دارای سالن کنفرانس نیز است و امکان برگزاری جلسات کاری و تجاری مختلف را برای مهمانان فراهم می‌کند.

خدمات هتل امیرا استانبول


اولین و بهترین ویژگی در مورد هتل امیرا استانبول پرسنل مجرب و مهمانواز آن هستند که شما می‌توانید برای هر کاری روی آن‌ها حساب کنید و مطمئن باشید تمام توجه آن‌ها را برای کمک به خود دریافت می‌کنید. پذیرش در این هتل به صورت ۲۴ساعته فعال است و به سه زبان ترکی، انگلیسی و فرانسوی از مهمانان استقبال می‌کند. هتل دارای خدمات نگهداری از کودکان است و مهمانان می‌توانند فرزندان خردسال خود را به مرکز نگهداری از کودکان بسپارند و با خیال راحت به گشت و گذار و خرید بپردازند. مرکز اسپا در این هتل انواع خدمات ماساژ را به مهمانان ارائه می‌دهد که برای رفع خستگی و احساس آرامش در مهمانان بسیار مفید است. صندوق امانات، تبدیل ارز، میز تور، ترانسفر رفت و برگشت و… از دیگر خدمات موجود در Hotel Amira Istanbul هستند که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


اتاق‌های Hotel Amira Istanbul ترکیبی از امکانات پیشرفته و دکوراسیون مدرن هستند که اقامت در آن‌ها احساس فوق العاده خوشایندی دارد. سقف واحدهای اقامتی این هتل با نقاشی‌های زیبا به سبک عثمانی تزئین شده‌اند و این مسئله به زیبایی اتاق‌ها افزوده است. واحدهای اقامتی متنوعی در این هتل وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به اتاق دونفره لوکس، اتاق دونفره استاندارد، اتاق یک نفره لوکس، سوئیت با بالکن، اتاق سه نفره اقتصادی و… اشاره کرد که مهمانان می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند. از جمله امکانات رفاهی موجود در واحدهای اقامتی هتل امیرا استانبول می‌توان به تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، تلفن، مینی بار، تهویه مطبوع، صندوق امانات، حمام مجهز به سشوار، حوله و لوازم بهداشتی رایگان، کمد لباس و… اشاره کرد.

فاصله هتل امیرا استانبول تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک


فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۸۰۰ متر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا برج و پل گالاتا: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۷.۱ کیلومتر
فاصله تا برج دختر استانبول: ۸.۵ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است