search
menu

هتل Home Stay Home Sisli Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Home Stay Home Sisli Istanbul
امکانات عمومی هتل هوم استی هوم شیشلی استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هوم استی هوم شیشلی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Home Stay Home Sisli Istanbul


هتل هوم استی هوم شیشلی همان‌گونه که از اسمش پیداست در منطقه شیشلی استانبول واقع‌شده است. این هتل به دلیل فاصله اندک و پنج کیلومتری تا مرکز شهر و دسترسی آسان به مترو در میان مسافران به محبوبیت رسیده است. هتل هوم استی هوم یکی از هتل چهار ستاره این شهر است و در طول سال میزبان مسافران زیادی از نقاط مختلف جهان می‌شود. ایستگاه متروی عثمان بی استانبول حدوداً ۳۰۰ متر تا این هتل فاصله دارد که در عرض ۵ دقیقه می‌توانید به میدان مشهور تکسیم بروید و از این میدان به‌تمامی نقاط استانبول دسترسی آسانی خواهید داشت. برخی از جاذبه‌های دیدنی نزدیک به این هتل عبارت‌اند از کاخ و موزه توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، موزه پرا، موزه معصومیت، آب انبار باسیلیکا و بازار بزرگ استانبول. همچنین فرودگاه استانبول با ۳۸ کیلومتر از هتل Home Stay Home Sisli Istanbul به‌وسیله شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است و این شاتل فرودگاهی بنا به درخواست مسافران با هزینه جداگانه در اختیارشان قرار داده می‌شود. امکانات مشهور موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، سوئيت خانواده، روم سرویس و پذیرش ۲۴ ساعته.

امکانات عمومی هتل هوم استی هوم شیشلی استانبول


اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در تمامی نقاط این هتل قابل‌دسترس است. در همان ابتدای ورود به این هتل با بخش پذیرش روبرو خواهید شد که به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی برای مسافران تلاش می‌کنند. در صورت تمایل به گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های شهر می‌توانید از این هتل اتومبیل کرایه کنید و با رانندگی خودتان به‌تمامی جاذبه‌ها دسترسی داشته باشید. بنا بر قوانین موجود در این هتل حیوانات خانگی اجازه ورود ندارند. برای تبدیل ارز می‌توانید به صرافی موجود در لابی هتل Home Stay Home Sisli Istanbul مراجعه کنید. برای سپردن وسایل و چمدان‌هایتان تا زمان فرارسیدن تحویل اتاق یا زمان پروازتان می‌توانید به اتاق چمدان موجود در لابی مراجعه کنید. خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی، اتو و واکس کفش نیز در این هتل با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. فکس و فتوکپی مخصوص مسافرانی است که به دلیل سفر کاری و تجاری با خرید بلیط هواپیما عازم استانبول می‌شوند. پارکینگ این مجموعه به‌صورت پارکینگ عمومی در محلی نزدیک هتل واقع‌شده است و برای استفاده روزانه باید هزینه مجزا پرداخت کنید. برای دسترسی به طبقات مختلف هتل نیز باید سوار آسانسور شوید، بدین‌جهت برای مسافران با مشکلات جسمانی نیز امکانات رفاهی خوبی در نظر گرفته‌شده است. پرسنل این هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


واحدهای اقامتی موجود در این هتل دارای دکوراسیونی زیبا و تماشایی هستند. همچنین در داخل همه سوئیت‌ها می‌توانید از سیستم تهویه مطبوع هوا و فضای نشیمن با تلویزیون، کاناپه، میز ناهارخوری بهره‌مند شوید. در داخل همه اتاق‌ها حمام اختصاصی دایر گردیده که این حمام‌ها شامل دوش، توالت فرنگی، وان، سشوار، حوله و دمپایی هستند. گاز، یخچال، توستر و کتری برقی میز ناهارخوری جزو امکانات ارائه‌شده در آشپزخانه محسوب می‌شوند. انواع واحدهای موجود در هتل Home Stay Home Sisli Istanbul عبارت‌اند از سوئیت استاندارد، سوئیت سوپرییر، سوئیت اکسکیوتیو، سوئیت پنت هاوس. تعداد اتاق‌های خواب در همه سوئیت‌ها دو اتاق است، فقط تنها سوئیت کینگ شامل سه اتاق‌خواب است و برای سفرهای دسته‌جمعی و پرجمعیت به کار می‌رود. ازجمله امکانات دیگر برای راحتی مسافران در داخل سوئیت‌ها می‌توان به سیستم سرمایشی و گرمایشی، امکانات اتو‌کشی، سیستم تهویه مطبوع هوا و گاوصندوق اشاره کرد و اینکه در فضای نشیمن موجود در داخل سوئیت‌ها نیز کاناپه تخت شو همراه با میز و صندلی تعبیه‌شده است. در صورت نیاز می‌توانید انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های موردنیازتان را سفارش داده و از طریق روم سرویس در داخل اتاق میل کنید.

رستوران هتل


در رابطه باوجود رستوران در این هتل می‌توان چنین بیان کرد که وعده صبحانه در داخل صبحانه خوری یا سوئیت‌ها بنا به درخواست مسافران انجام می‌گیرد. همچنین برای وعده‌های ناهار و شام نیز می‌توانید به رستوران‌های اطراف و نزدیک هتل سر بزنید.

فاصله هتل هوم استی هوم شیشلی استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۵.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است