search
menu

هتل Harmony Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Harmony Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل هارمونی استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هارمونی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Harmony Hotel Istanbul


هتل هارمونی از هتل های ۴ ستاره در شهر استانبول ترکیه است که در ۳۵۰ متری مسجد سلطان احمد واقع شده است. این هتل دارای تراس زیبایی است که از این تراس چشم انداز بی نظیر و پانورامایی عالی از دریای مرمره مقابل چشمانتان خواهد بود. همچنین بازار بزرگ استانبول نیز در فاصله ۵۰۰ متری از این هتل قرار دارد که برای طرفداران خرید خبر خوبی است. چندین جاذبه دیدنی و تاریخی نیز در نزدیکی این هتل وجود دارند و بازدید از آن ها به همه گردشگران توصیه می شود، برخی از این جاذبه ها عبارتند از کاخ توپقاپی، مرکز لطفی کردار و بازار ینی کاپی. لازم به ذکر است که نزدیک ترین فرودگاه به این هتل فرودگاه آتاتورک است و در عرض ۱۵ دقیقه دسترسی خواهید داشت، همچنین فرودگاه استانبول نیز حدودا ۵۵ کیلومتر تا هتل Harmony Hotel Istanbul فاصله دارد و از طریق شاتل فرودگاهی قابل دسترس است. از جمله امکانات مورد توجه هتل هارمونی استانبول می توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق های خانواده، اتاق های ضدسیگاری و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل هارمونی استانبول


در تمامی نقاط این هتل اینترنت وای فای رایگان قابل دسترس است. پرسنل مجرب و خوش برخورد در ایجاد تورهای گردشگری برای بازدید از جاذبه های دیدنی تلاش می کنند. توجه داشته باشید که در صورت نیاز به پول رایج ترکیه می توانید به صرافی موجود در لابی این هتل مراجعه کنید. همچنین در بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال از گردشگران سراسر دنیا هستند. در لابی نیز میز تور و بلیط گردشگری دایر گردیده و برای تمامی مسافران در حال ارائه خدمات هستند. اگر تمایلی به گشت با تور نداشته باشید، پیشنهاد می کنیم از لابی هتل اتومبیل کرایه کنید و به مقصد دلخواه بروید. در هنگام اقامت در هتل Harmony Hotel Istanbul اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. اگر جزو مسافرانی هستید که به قصد سفرکاری با خرید بلیط هواپیمای استانبول عازم این شهر می شوید، با انتخاب هتل هارمونی برای اقامت می توانید در مرکز بیزینس جلسات و کنفرانس هایتان را برگزار کنید. خدمات دیگری نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز در این هتل با هزینه جداگانه انجام می گیرند. پرسنل این مجموعه به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند. پارکینگ نیز به صورت پارکینگ خیابانی دایر بوده و شامل هزینه جداگانه است.

امکانات تفریحی هتل


از جمله امکانات تفریحی ارائه شده در این هتل می توان به اجرای موسیقی زنده، تورهای گردشگری برای آشنایی با فرهنگ محلی، تورهای دوچرخه سواری و تورهای پیاده روی اشاره کرد که همگی شامل هزینه جداگانه هستند و مورد توجه مسافران هتل Harmony Hotel Istanbul قرار می گیرند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


بنای این هتل به سبک عثمانی سنتی است و همه اتاق ها دارای دکوراسیونی بی نظیر با تابلوهای نقاشی دیدنی هستند و پنجره هایی که از کف تا سقف اتاق ها را فراگرفته اند و همه روزه نظافت می شوند. انواع اتاق های موجود در این هتل عبارتند از اتاق خانواده، اتاق توئین تا دوبل، اتاق تریپل، اتاق دوبل کامپفای و اتاق دوبل با چشم انداز دریا. هریک از اتاق ها شامل مینی بار، کمدلباس، چای ساز و قهوه ساز، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کتری برقی، میزکار، تلویزیون و تلفن و امکانات اتوکشی و شستشو هستند. برای راحتی مسافران بهتر است در جریان باشید که همه اتاق ها عایق صدا بوده و اقامتی دنج در انتظار شماست. همچنین حمام اختصاصی نیز در تمامی اتاق های هتل Harmony Hotel Istanbul وجود دارد و شامل دوش، وان، توالت فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. به یاد داشته باشید که در داخل اتاق های این هتل اجازه استعمال سیگار ندارید.

رستوران هتل


صبحانه به صورت سلف سرویس همه روزه ارائه می شود و انواع غذاهای ترکی با مواد اولیه طبیعی و تازه سرو می شوند. مسافران می توانند بعد از وعده های ناهار و شام خودشان را به صرف نوشیدنی گرم مهمان کنند.

فاصله هتل هارمونی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد سلطان احمد: ۳۵۰ متر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپقاپی: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۷.۱ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۹.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است