search
menu

هتل Han Hotel Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Han Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل هان استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هان استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Han Hotel Istanbul


هتل هان یکی از هتل های دو ستاره و مقرون به صرفه در شهر استانبول است که حدودا ۱۵ کیلومتر تا مرکز شهر فاصله دارد و اقامتی به یاد ماندنی برای میهمانان خود رقم می زند. هتل هان استانبول دارای ۵ طبقه و ۱۲۳ اتاق است که از سال ۲۰۱۰ فعالیت خود را آغاز کرده است. در این هتل خدمات و امکانات بهتری نسبت به هتل های دیگر ارائه می شود و بدین جهت سالانه میزبان مسافران زیادی از سراسر جهان است. در برخی از طبقات هتل Han Hotel Istanbul می توانید تلویزیون تماشا کنید. همچنین از تراس های موجود در داخل اتاق ها چشم انداز بی نظیری رو به باغ مقابل چشمانتان خواهد بود. از امکانات مشهور این هتل می توان اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، سالن بدنسازی، اتاق های ضدسیگاری، رستوران و روم سرویس اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل هان استانبول


در تمامی نقاط هتل اینترنت وای فای رایگان قابل دسترس است. براساس قوانین هتلداری بردن حیوانات خانگی به داخل این هتل ممنوع است. پارکینگ رایگان نیز در اختیار مسافرانی قرار می گیرد که با ماشین شخصی سفر می کنند، استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارد. پرسنل مجرب و کارآزموده این هتل در بخش پذیرش و خدمات به صورت ۲۴ ساعته در حال تلاش هستند و برای فراهم کردن اقامتی به یاد ماندنی فعالیت می کنند، همه پرسنل به زبان های انگلیسی، آذربایجانی و ترکی استانبولی صحبت می کنند. در صورت نیاز به خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی و اتو می توانید با پرداخت هزینه مربوطه از این خدمات بهره مند شوید. اگر سفرتان به قصد کار و تجارت باشد، در هنگام خرید بلیط هواپیمای استانبول می توانید این هتل را رزرو کنید و در بخش بیزینس جلسات و کنفرانس هایتان را برگزار کنید. در لابی هتل هان نیز می توانید وسایلتان را به اتاق چمدان بسپارید. اگر در میان مسافران افرادی با مشکلات جسمانی و حرکتی باشند، امکانات رفاهی مناسبی برای این مسافران فراهم گشته است.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات رفاهی و تفریحی این هتل می توان به باشگاه بدنسازی اشاره کرد که با دستگاه های روز دنیا برای ورزش دوستان مکانی عالی است. همچنین کتابخانه، میز تنیس و بیلیارد جزو امکانات دیگر در هتل Han Hotel Istanbul هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های این هتل دارای انواع متفاوتی هستند که براساس تعداد نفراتتان و بودجه سفری تان می توانید اتاق مورد نظر را انتخاب کنید، انواع اتاق عبارتند از اتاق دوبل یا توئین، اتاق سینگل، اتاق دوبل سوپرییر، اتاق توئين سوپرییر، اتاق تریپل سوپرییر، اتاق سینگل سوپرییر، اتاق اکونومی و استودیو. همه اتاق های هتل هان شامل حمام اختصاصی با دوش، وان، توالت فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. همچنین در هریک از اتاق ها تختخواب های طبی و میز مطالعه همراه با کمد لباس تعبیه شده اند. امکانات دیگر ارائه شده در اتاق های این هتل می توان به امکانات اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی و میزکار اشاره کرد. لازم به ذکر است که اتاق ها عایق صدا بوده و اقامتی توام با آرامش را در اتاق های هتل Han Hotel Istanbul تجربه خواهید کرد. اتاق های این هتل ضدسیگار بوده و برای افراد سیگاری محل مشخصی تعبیه شده است.

رستوران هتل


در رستوران این هتل می توانید انواع غذاهای تازه و خوشمزه را سفارش داده و نوش جان کنید. صبحانه مقوی و کامل این رستوران همه روزه در اختیار مسافران قرار داده می شود. برای وعده های ناهار و شام نیز انواع غذاهای بین المللی و ترکی استانبولی به صورت منویی و سلف سرویس سرو می شوند.

فاصله هتل هان استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید مارمارا فروم: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۱۱ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱۲.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپقاپی: ۱۴.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۱۶.۸ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۱۷.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید استانبول مال: ۱۸.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است