search
menu

مرکز خرید استانبول مال

مرکز خرید استانبول مال (Mall of Istanbul) یکی از مراکز خرید استانبول است که به سبب گستردگی و تنوع کالاهایش مشهور است. mall of Istanbul در اصل یک مجتمع رفاهی و تجاری گسترده است که شامل بخش هتل، اقامتگاه‌های لوکس، دفاتر تجاری و اداری و در نهایت فروشگاه و مرکز خرید است.
مرکز خرید استانبول مال
مرکز خرید استانبول مال که به اختصار MOI هم نامیده می‌شود، دارای ۴ طبقه است و هر طبقه به یک گروه اساسی از کالاها اختصاص پیدا می‌کند. پوشاک بانوان، پوشاک آقایان، پوشاک کودکان، کیف و کفش مجلسی و ورزشی، زیورآلات و جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی و عطر، ساعت، اسباب‌بازی، لوازم خانگی، ابزارهای الکترونیکی و دیجیتال از دسته‌های اصلی کالاهای عرضه شده در مرکز خید استانبول مال هستند.
مرکز خرید استانبول مال
علاوه بر این، شماری فروشگاه زنجیره‌ای در این مرکز خرید دارای شعبه هستند. این مکان را می‌توان یکی از مراکز خرید ارزان ترکیه به حساب آورد.
مرکز خرید استانبول مال علاوه بر بخش فروشگاهی، دارای یک زمین بازی گسترده و مجهز برای کودکان است. در این شهر بازی، انواع بازی های پرهیجان و همچنین بازی های الکترونیکی برای کودکان و نوجوانان وجود دارد. شهربازی استانبول مال یکی از بزرگترین شهربازی‌های سرپوشیده قاره اروپا و شهربازی‌های استانبول به شمار می‌رود.
مرکز خرید استانبول مال
مرکز خرید استانبول مال از یک سالن سینمای بزرگ و مجهز بهره می‌برد که فیلم‌های روز جهان و ترکیه را در ژانرهای مختلف نمایش می‌دهد.
مرکز خرید استانبول مال به مانند خیلی دیگر از مراکز خرید بزرگ ترکیه و جهان، دارای فود کورت و رستوران‌های متعدد است.
مرکز خرید استانبول مال به ایستگاه‌های خطوط مترو و اتوبوس دسترسی مناسبی دارد و دارای پارکینگ اختصاصی هم هست.


فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است