search
menu

هتل Gytha Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Gytha Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل گیتا استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گیتا استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Gytha Hotel Istanbul


هتل گیتا استانبول، هتل آپارتمانی زیبا در منطقه بی اوغلو است و تا برج گالاتا ۱ کیلومتر فاصله دارد. این هتل به لحاظ موقعیت مکانی در جای خوبی از شهر واقع شده و به اکثر جاذبه‌های استانبول ازجمله خیابان استقلال که از خیابان های مشهور استانبول است، پل گالاتا، اسکله امینونو استانبول، مسجد سلیمانیه استانبول و .... دسترسی آسان دارد. مهمانان با طی مسافت های کوتاه، چه با پای پیاده و چه با استفاده از وسایل نقلیه عمومی، در کمترین زمان می‌توانند از آن‌ها بازدید کنند. یکی از جذاب‌ترین کارهایی که گردشگران در سفر به استانبول باید انجام دهند، امتحان غذاهای خیابانی استانبول است. تنها با یک بار امتحان عاشق غذاهای بی‌نظیر ترکی می‌شوید. کارکنان هتل Gytha Hotel Istanbul خوش برخورد، کاردان و زحمتکش هستند و تمام تلاششان را می‌کنند تا رضایت و خشنودی مهمانان را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل گیتا استانبول


در هتل آپارتمان گیتا استانبول امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید آنلاین بلیط هواپیما استانبول سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می‌دهند، می توانند از پارکینگ هتل استفاده کنند. در سراسر هتل دسترسی به اینترنت وای فای رایگان برای مهمانان مقدور است. لابی هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل تهیه بلیط برای بازدید از جاذبه ها، خدمات تور، تبدیل ارز، شاتل فرودگاهی، خدمات بیدارباش و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. ضمنا، کارکنان هتل گیتا استانبول به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمانه برقرار می‌کنند.
مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در هتل گیتا استانبول پذیرش حیوانات خانگی صورت نمی‌گیرد.

اتاق های هتل


انواع اتاق ‌ها با امکانات متنوع و مناسب هر سلیقه و نیازی در هتل گیتا استانبول قابل رزرو هستند. اتاق های هتل گیتا استانبول شامل اتاق های خانواده، دبل، استودیو و ... هستند. دکوراسیون اتاق ها شیک و مدرن است و باتوجه به ترکیب رنگ‌های هماهنگ و جذابی که در طراحی اتاق ها به کار گرفته شده‌اند، فضای دنج و آرامش بخشی بر اتاق ها حاکم است. اسباب و اثاثیه اتاق ها نیز زیبا و مطلوب هستند. کف اتاق ها با موکت‌های اعلا و باکیفیت پوشش یافته‌اند و نظافت و تمیزی اتاق ها در وضعیت عالی و اطمینان بخش قرار دارند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به اتاق ها ارائه می‌گردد. زمان تحویل اتاق ها در هتل گیتا استانبول ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های هتل گیتا استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، دراور، کمد لباس، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله، دمپایی و ... مهیا گشته‌اند. داخل اتاق ها آشپزخانه‌هایی هم طراحی شده‌اند که دارای تجهیزات آشپزخانه همچون کابینت، ظروف پخت و پز و پذیرایی، اجاق گاز، سینک ظرفشویی و ... هستند. مهمانان می‌توانند با تهیه مواد غذایی اولیه از مارکت خودشان به آشپزی بپردازند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


مهمانان می‌توانند ساعاتی که در هتل هستند، به بهترین شکل از لحظاتشان لذت ببرند. در این هتل تفریحات شبانه و اجرا و موسیقی زنده برگزار می‌شوند و خاطرات خوشی برای مهمانان به ارمغان می‌آورند.

رستوران هتل


در رستوران هتل وعده‌های صبحانه، ناهار وشام به صورت منوی آلاکارته در اختیار مهمانان قرار گرفته و شامل غذا‌های خوشمزه ترک هستند. رستوران هتل دارای تراس است که لذت غذاخوری در آن دوبرابر می‌شود. همچنین، یک بار نوشیدنی جات در هتل وجود دارد که انواع نوشیدنی‌ها و میان وعده‌ها را برای مهمانان آماده و سرو می‌کند.

فاصله هتل گیتا استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم استانبول: ۰٫۵ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی استانبول (مسجد سلطان احمد): ۲٫۸ کیلومتر


امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است