search
menu

هتل GV Suites Galata Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل GV Suites Galata Istanbul
امکانات عمومی هتل جی وی سوئیت گالاتا استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل جی وی سوئیت گالاتا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل GV Suites Galata Istanbul


هتل جی وی سوئیت گالاتا یکی از هتل‌های سه ستاره و موردتوجه در منطقه بی اوغلو استانبول است. این هتل زیبا با فاصله ۵۰۰ متری تا برج گالاتا و فاصله ۱.۳ کیلومتری تا خیابان استقلال همواره در طول سال موردتوجه مسافران قرار می‌گیرد، تا حدی که اکثر مسافران از نقاط مختلف جهان برای اقامتشان در شهر استانبول این هتل را انتخاب می‌کنند و در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل اقدام می‌کنند. از پنجره‌های موجود در این هتل می‌توانید چشم‌انداز بسیار زیبایی از شهر را تماشا کنید که این منطقه بسیار پرجنب‌وجوش و جوش بوده و علاوه بر توریست‌ها در میان اهالی شهر استانبول نیز از اهمیت زیادی برخوردار است، همچنین مملو از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی است، بی‌شک سفری خاطره‌انگیز برای همه مهمانان رقم می‌زند. میدان تکسیم با فاصله ۱.۵ کیلومتری از این هتل و بازار بزرگ استانبول با فاصله ۱.۸ کیلومتری جزو جاهای دیدنی جذاب برای مسافران به شمار می‌روند و در طول اقامتشان چندین بار از این مناطق بازدید می‌کنند و دست‌پر به هتل GV Suites Galata Istanbul برمی‌گردند. همچنین فرودگاه استانبول با فاصله ۳۲ کیلومتری از هتل جی وی سوئیت گالاتا جزو نزدیک‌ترین فرودگاه‌ها به شمار رفته و از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. برخی از امکانات ارائه‌شده در داخل این هتل عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ، آزاد بودن ورود حیوانات خانگی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، امکانات مربوط به شستشو و اتاق چمدان.

امکانات عمومی هتل جی وی سوئیت گالاتا استانبول


با توجه به اینکه در این هتل اینترنت وای فای به‌صورت رایگان ارائه می‌شود، بدین‌جهت در تمامی قسمت‌ها و بخش‌ها می‌توانید از این هتل اینترنت بهره‌مند شوید. ورود حیوانات خانگی به داخل این هتل آزاد بوده و نیازی به پرداخت هزینه مجزا ندارید. توجه داشته باشید که طبقات بالایی هتل GV Suites Galata Istanbul از طریق پله قابل‌دسترس هستند، بنابراین درصورتی‌که دچار مشکلات جسمانی باشید بهتر است از اتاق‌های طبقات پایین رزرو کرده و اقامتی خوش و به‌یادماندنی را تجربه کنید. پرسنل هتل جی وی سوئيت گالاتا به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. از جمله خدمات مربوط به شستشو نیز می‌توان به خشک‌شویی و اتوکشی اشاره کرد که با پرداخت هزینه‌های مربوطه می‌توانید از لابی این هتل بهره‌مند شوید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


در واحدهای اقامتی این هتل فضای نشیمن فراهم گردیده است تا بعد از کلی گشت‌وگذار و خستگی‌های روزانه در این قسمت نشسته و استراحت کنید. از امکانات ارائه‌شده در داخل واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، حمام اختصاصی با دوش، وان، حوله و دمپایی اشاره کرد. یخچال، اجاق‌گاز، میز غذاخوری، امکانات شستشو، ماشین ظرف‌شویی و کتری برقی نیز جزو امکانات ارائه‌شده در داخل آشپزخانه این هتل هستند. واحدهای اقامتی موجود در داخل هتل GV Suites Galata Istanbul عبارت‌اند از آپارتمان دوخوابه با یک پذیرایی شامل یک کاناپه تخت شو است. آپارتمان دوخوابه با یک پذیرایی همراه با دو کاناپه تخت شو است و استودیو دوبل دلوکس نیز شامل یک تختخواب بزرگ دونفره است.
واحدهای اقامتی این هتل عایق صدا بوده و اقامتی سرشار از سکوت و آرامش را تجربه خواهید کرد، همچنین به دلیل راحتی اسباب اتاق‌ها همانند منزل شخصی‌تان احساس راحتی خواهید کرد. از امکانات دیگر می‌توان به سیستم گرمایشی و سرمایشی، ورودی اختصاصی، میز کار، کاناپه تخت شو، سیستم تهویه مطبوع هوا، چای‌ساز و قهوه ساز و امکانات اتوکشی اشاره کرد. همچنین به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها برای افراد سیگاری محل مشخصی تعبیه‌شده است.

فاصله هتل جی وی سوئیت گالاتا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۴۰۰ متر
فاصله تا میدان تکسیم: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۲.۴ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است