search
menu

هتل Grand Bazaar Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Bazaar Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل گرند بازار استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند بازار استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand Bazaar Hotel Istanbul


هتل گرند بازار استانبول در منطقه فاتح استانبول قرار دارد. این هتل زیبای ۴ ستاره دارای ۶ طبقه و ۲۵ واحد اقامتی است که در سال ۱۹۹۴ افتتاح شده است و در سال ۲۰۱۳ در جهت ارتقای کیفیت خدمات مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل گرند بازار تنها در فاصله ۱۰ دقیقه ای از منطقه تاریخی سلطان احمد واقع شده است و مسجد سلطان احمد و ایاصوفیه در ۱ کیلومتری این هتل قرار گرفته اند، همچنین با توجه به موقعیت جغرافیایی عالی این هتل تا مرکز شهر نیز حدودا ۱.۸ کیلومتر فاصله دارید. با ارائه خدمات عالی در هتل گرند بازار استانبول اقامتی به یاد ماندنی و شیرینی را تجربه خواهید کرد و برای سفرهای بعدی تان مشتاق تر خواهید شد، به طوری که در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل اقدام خواهید کرد. همچنین لازم به ذکر است که فرودگاه آتاتورک نیز حدودا ۱۶ کیلومتر و فرودگاه استانبول حدودا ۳۴ کیلومتر تا هتل Grand Bazaar Hotel Istanbul فاصله دارد و دسترسی به این فرودگاه از طریق شاتل فرودگاهی امکان پذیر است. از جمله امکانات مشهور در این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق خانواده، اتاق های ضدسیگاری و رستوران اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل گرند بازار استانبول


در بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال از گردشگران هستند. برای بازدید از جاذبه های دیدنی این شهر بلیط ارائه می شود. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. تورهای گردشگری برای مسافران در این هتل انجام می گیرد. اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است. در لابی هتل می توانید از خدماتی نظیر اتاق چمدان، میز تور و بلیط، تبدیل ارز و صندوق امانات بهره مند شوید. در صورتی که به همراه خود کودک خردسال داشته باشید، در هتل گرند بازار استانبول خدماتی برای نگهداری این کودکان در نظر گرفته شده است. همچنین در صورت نیاز می توانید از خدمات مربوط به شستشو مانند خشکشویی، لباسشویی و اتو با پرداخت هزینه جداگانه استفاده کنید. پرسنل هتل گرند بازار بسیار مجرب بوده و به زبان های انگلیسی، عربی، آلمانی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند. برای آن دسته از مسافرانی که مشکلات جسمانی و حرکتی دارند، برای راحتی شان در هتل Grand Bazaar Hotel Istanbul امکانات رفاهی مناسبی مهیا گردیده است. برای گشت و گذار در سطح شهر و در میان جاذبه های دیدنی شهر استانبول می توانید از لابی این هتل اتومبیل کرایه کنید و با خیال راحت خودتان رانندگی کرده و از جاهای دیدنی بازدید کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های مدرن و شیک این هتل همواره مورد توجه توریست ها قرار می گیرد، در داخل همه اتاق تراس وجود دارد که از این تراس ها چشم انداز بی نظیری قابل تماشاست. انواع گوناگون اتاق در این هتل عبارتند از اتاق سینگل، اتاق کووادروپل، اتاق توئين و اتاق تریپل. کف همه اتاق ها پارکت و فرش شده اند و همگی در طی روز مرتب و نظافت می شوند. در داخل اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع هوا، مینی بار، گاوصندوق، وجود دارند. همچنین همه اتاق ها شامل حمام اختصاصی با امکانات خاص خود هستند. همان طور که اشاره شد، اتاق های موجود در هتل Grand Bazaar Hotel Istanbul ضدسیگار بوده و اجازه استعمال سیگار ندارید ولی برای افراد سیگاری محل مشخصی به دور از اتاق ها معین کرده اند.

رستوران هتل


صبحانه به صورت سلف سرویس در این هتل همه روزه سرو می شود. همچنین در صورتی که مایل باشید تا رستوران های دیگر را امتحان کنید، در چند قدمی هتل چندین رستوران وجود دارد که با پای پیاده قابل دسترس هستند.

فاصله هتل گرند بازار استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۴۰۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپقاپی: ۳ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۶.۷ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۱۰.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است