search
menu

هتل Feyza Apart Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Feyza Apart Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل فیزا آپارتمان استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل فیزا آپارتمان استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Feyza Apart Istanbul


اگر در سفر به استانبول قصد دارید در هتلی راحت اقامت کرده و در عین حال به راحتی از جاذبه‌های دیدنی و مهم شهر بازدید کنید، هتل فیزا آپارتمان استانبول گزینه بسیار خوبی برایتان به حساب می‌آید. این هتل آپارتمان ۳ ستاره زیبا در منطقه فاتح، یعنی شهر قدیمی استانبول واقع شده و به جاهای دیدنی ازجمله بازار بزرگ استانبول، ستون کنستانتین، کلیسای ایرن مقدس و ... دسترسی سریع و آسان دارد. مهمانان برای کشف این جاذبه‌ها کافی است تا چند دقیقه پیاده روی کنند و یا در صورت نیاز از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کرده و با طی مسافت کوتاه به مقصد برسند. در بازار بزرگ می‌توانید سوغات معروف استانبول را خریداری کنید. نقطه به نقطه استانبول به قدری جذاب و منحصر به فرد است که حتی اگر یک ماه هم در این شهر بمانید تا تمام آن را بگردید، با کمبود وقت مواجه می‌شوید.
اما با یک برنامه ریزی خوب امکان گشت و گذار در بهترین و اصلی‌ترین جاهای شهر را خواهید داشت. برنامه سفر استانبول در این مورد بسیار کمکتان می‌کند. یکی از زیباترین محله‌هایی که پاتوق خوب برای گرفتن عکس‌های خاص و هنری محسوب می‌شود، محله بالات استانبول است. بناهای رنگارنگ و نفس‌گیر این محله شما را شیفته خود می‌کند. هتل فیزا آپارتمان با امکانات و خدمات مطلوب و متنوعی که فراهم کرده، اقامت خوش و به یاد ماندنی برایتان رقم می‌زند. اقامت در هتل خوب با موقعیت مکانی مناسب و چشم انداز عالی شانس بزرگی است. کارکنان خوش برخورد و کاردان هتل Feyza Apart Istanbul با جان و دل تلاش می‌کنند تا رضایت و خرسندی مهمانان را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل فیزا آپارتمان استانبول


در هتل فیزا آپارتمان استانبول امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما استانبول سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ هتل استفاده و بابت هر روز ۷ یورو پرداخت کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان مقدور است. لابی هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش و ... است.
پذیرش ۲۴ ساعته نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات بلیط، تبدیل ارز، فکس، فتوکپی، اتو، اتوپرس شلوار، لباسشویی، خشکشویی، شاتل فرودگاهی، تحویل سفارشات مارکت، غذاهای بسته بندی شده، صبحانه در اتاق، کرایه خودرو و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. ضمنا، کارکنان هتل فیزا آپارتمان استانبول به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی، روسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل تراس وجود دارد که رو به چشم انداز بی‌نظیر دریای مرمره قرار دارد و برای استراحت و دمی آرامش مکان خوبی است.
یک خبر خوب برای مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی‌شان را دارند؛ در هتل فیزا آپارتمان استانبول حیوانات خانگی در صورت تقاضا بدون هیچ هزینه اضافی پذیرش می‌شوند.

اتاق های هتل


انواع اتاق ها با امکانات گوناگون و مناسب هر سلیقه و نیاز در این هتل قابل رزرو هستند. اتاق های هتل فیزا آپارتمان استانبول شامل اتاق‌های خانواده، تک خوابه دلوکس و کلاسیک، استودیو دلوکس و ... هستند. اتاق‌ها از دکوراسیون شیک برخوردارند و با اسباب و اثاثیه زیبا و مناسب چیدمان یافته‌اند. فضای اتاق ها دنج و دلباز است و اتمسفر آرامش بخشی بر اتاق‌ها حاکم است. راحتی اتاق‌ها به گونه‌ای است که مهمانان خود را در خانه خود احساس می‌کنند. کف اتاق ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته‌اند. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش هستند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می‌گردد. اتاق ها عایق صدا هستند و هیچ صدایی مزاحم سکوت و آرامش مهمانان نمی‌شود. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در اتاق‌ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق ها در هتل فیزا آپارتمان استانبول ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها از ساعت ۱۱ تا ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های هتل فیزا آپارتمان استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، قهوه/ چای ساز، مینی بار، دراور، کمد لباس، امکانات اتو، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله، دمپایی و ... مهیا گشته‌اند. برخی اتاق‌ها دارای فضای کوچک آشپزخانه‌ای هستند که امکاناتی چون کابینت، سینک ظرفشویی، اجاق گاز رومیزی، ماکروویو، لوازم پخت و پز و پذیرایی و ... در آن‌ها وجود دارند.

رستوران هتل


در رستوران هتل وعده صبحانه به صورت بوفه‌ای به مهمانان سرو می‌شود و شامل منوی کانتیننتال است. مهمانان همه روزه با مراجعه به رستوران در ساعات معین صبح می‌توانند صبحانه خوشمزه و مقوی نوش جان کنند و یا در صورت درخواست می‌توانند داخل اتاقشان میل نمایند. صرف صبحانه یا چایی در بام هتل مقابل چشم انداز دریای فیروزه‌ای بسیار لذت‌بخش است.

فاصله هتل فیزا آپارتمان استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی استانبول (مسجد سلطان احمد): ۰٫۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۰٫۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۳٫۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است