search
menu

هتل Ferman Pera Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ferman Pera Hotel Istanbul
امکانات رفاهی هتل فرمان پرا استانبول
رستوران هتل
خدمات هتل
فعالیت های تفریحی
واحدهای اقامتی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل فرمان پرا استانبول

درباره هتل Ferman Pera Hotel Istanbul


هتل فرمان پرا استانبول (به انگلیسی: Ferman Pera Hotel Istanbul) درست در قلب تپنده شهر استانبول و در منطقه سرزنده بی اوغلو واقع شده است و از این رو، به طیف وسیعی از مقاصد جذاب و جاهای دیدنی استانبول دسترسی کامل دارد. این هتل از ۳۸ باب واحد اقامتی مبله با طراحی شیک و مدرن و ظاهری بازسازی شده و مطلوب برای اقامتی طولانی تشکیل گردیده است. وجود طرح های اقامتی متنوع، نرخ اقامتی منصفانه، امکانات رفاهی متعدد و پرسنلی کارآزموده و مسلط به آداب پذیرایی موجب گردیده که هتل Ferman Pera Hotel Istanbul به انتخاب نخست بسیاری از گردشگرانی که با بلیط هواپیما چارتر استانبول به این شهر دیدنی سفر می کنند، مبدل گردد.

امکانات رفاهی هتل فرمان پرا استانبول


از رستوران و کافی شاپ گرفته تا پارکینگ و گیم نت، کلیه امکانات رفاهی برای اقامتی آسوده و بی دغدغه در محوطه هتل فرمان پرا استانبول فراهم گردیده تا خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت و گردشگران از محیط بیرون از هتل بی نیاز گردند. حتی دستگاه خودپردازی نیز در محوطه هتل گنجانده شده تا دریافت پول در مکانی امن صورت گیرد. آسانسور، رختکن، انبار نگهداری از چمدان، صندوق امانات، فضای سبز، کتابخانه، تهویه مطبوع، دستگاه فتوکپی و فکس، اتاق خانواده و محوطه استعمال دخانیات از دیگر امکانات رفاهی هستند که در دسترس میهمانان هتل قرار خواهند داشت.

رستوران هتل


برای تامین خورد و خوراک میهمانان هتل، رستورانی باکیفیت در محوطه هتل فرمان پرا استانبول بنا شده تا میهمانان را از دغدغه یافتن رستورانی خوب در اطراف هتل رها سازد. رستوران هتل از فضایی بسیار دلنشین و محیطی بسیار پاکیزه و استریل تشکیل شده و با همکاری پرسنلی کارآمد و سرآشپزانی ماهر و زبردست به مکانی محبوب برای صرف غذایی لذیذ و مقوی مبدل گردیده است.

خدمات هتل


در این بخش نیز همانند بخش امکانات رفاهی، هیچ کم و کاستی وجود نداشته و گستره وسیعی از خدمات رفاهی به میهمانان عرضه شده است. خدماتی از قبیل: خانه داری و نظافت، صرافی، بیدارباش، خشکشویی و لباسشویی، ماساژ، روم سرویس، سرویس رفت و برگشت فرودگاهی، کرایه تاکسی و پذیرش شبانه روزی به کلیه میهمانان هتل ارائه خواهد گشت تا از هر نیازی بی نیاز گردند. اینترنت پرسرعت وایفای نیز در هنگام تحویل اتاق به میهمانان ارائه خواهد شد تا لذت گشت و گذاری پرسرعت در فضای مجازی را در حین اقامت در این هتل تجربه کنند.

فعالیت های تفریحی


گردشگران با رزرو اتاقی در هتل فرمان پرا استانبول قادر خواهند بود در فعالیت های تفریحی مختلفی نظیر تورهای آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم بومیان منطقه و پیاده گردی و موتورسواری در اطراف هتل شرکت کرده و لحظات خوشی را در طول اقامت در این هتل سپری کنند. شرکت در اجرای موسیقی زنده، کتاب خوانی در کتابخانه هتل، شرکت در گالری هنری، انجام بازی های کامپیوتری و صرف شام در مکانی لوکس و مناسب از دیگر فعالیت های جذاب و تفریحاتی است که توسط پرسنل هتل به میهمانان ارائه خواهد گشت.

واحدهای اقامتی هتل


همانطور که قبلا نیز گفته شد، تعداد ۳۸ باب واحد اقامتی در طرح های مختلفی نظیر اتاق های دیلاکس، جونیور سوئیت و سوپریر فمیلی روم به گردشگران ارائه خواهد گشت تا هر فردی اتاقی متناسب با نیازهایش برای خود و خانواده خود رزرو نماید. تمامی واحدهای اقامتی از ظاهری بسیار شیک و نمایی مدرن تشکیل گردیده و به کلیه اسباب و وسایل رفاهی نظیر تلویزیون، مبلمان، تهویه مطبوع، یخچال، سشوار، صندوق امانات، تلفن و سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب مجهز گشته اند.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل فرمان پرا استانبول


فاصله هتل تا برج گالاتا: ‌۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه: ۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ توپکاپی: ‌۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه ایاصوفیه: ۲.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا: ۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است