search
menu

هتل Ferman Konak Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Ferman Konak Hotel
امکانات هتل فرمان کوناک
خدمات هتل فرمان کوناک
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل فرمان کوناک استانبول

درباره Ferman Konak Hotel


هتل فرمان کوناک استانبول یک هتل کوچک و بسیار دنج در شهر استانبول است که با فضای متفاوت و آرامی که دارد اقامت فوق العاده‌ای را به مهمانان هدیه می‌کند. هتل در محله سلطان احمد و در نزدیکی اماکن گردشگری شهر استانبول قرار گرفته است و با اقامت در آن می‌توانید به بسیاری از اماکن جذاب شهر مانند مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و… دسترسی داشته باشید. علاوه بر آن هتل فرمان با بازار بزرگ استانبول نیز فاصله چندانی ندارد و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا به راحتی و در هر زمان که تمایل داشته باشند برای گشت و گذار و خرید از این بازار دیدن کنند. اطراف هتل نیز پر از مغازه ها، مراکز تجاری و مراکز تفریحی متنوع است که مجموعه‌ای ایده آل را برای وقت گذرانی در شهر زیبای استانبول برای مهمانان فراهم می‌کنند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر استانبول در Ferman Konak Hotel اقامت داشته باشید و سفری زیبا و به یادماندنی را تجربه کنید.

امکانات هتل فرمان کوناک


ساختمان هتل فرمان کوناک استانبول بیشتر شبیه به یک کلبه زیبای شگفت‌انگیز است که تزئینات چوبی جذاب آن فضای فوق العاده‌ای را برای اقامت مهمانان فراهم می‌کنند. مهمانان می‌توانند هر روز خود را با تجربه طعم شگفت‌انگیز صبحانه‌های سنتی ترکی در بوفه هتل آغاز کنند. برای وعده‌های ناهار و شام نیز اطراف هتل پر از رستوران‌های بین المللی و ترکی متنوع است که می‌توانید برای هر وعده غذایی صرف غذا در یکی از این رستوران‌ها را تجربه کنید و از تنوع غذایی موجود لذت ببرید. یک باغ زیبا در محوطه این هتل قرار گرفته و هتل دارای مبلمان و شومینه در فضای باز نیز است که محیطی آرامش بخش را برای استراحت مهمانان فراهم می‌کنند. منطقه مخصوص سیگار کشیدن، استعمال سیگار در مناطق عمومی و مشترک هتل را ممنوع می‌کند و همین مسئله سبب می‌شود افرادی که به دود سیگار حساس هستند اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. مرکز تجاری، سالن مشترک برای تماشای دسته جمعی تلویزیون، اتاق‌های غیر سیگاری، اتاق‌های خانوادگی و… از دیگر امکانات Ferman Konak Hotel به شمار می‌روند.

خدمات هتل فرمان کوناک


علاوه بر امکانات رفاهی خوبی که در هتل فرمان کوناک استانبول به مهمانان ارائه می‌شود این هتل دارای خدمات گسترده‌ای نیز است و مدیریت هتل همواره در تلاش است که به وسیله این خدمات و امکانات رفاهی اقامتی زیبا و فراموش نشدنی را به مهمانان هدیه کند. پرسنل هتل بسیار خوش برخورد و مهمانواز هستند و با تسلطتی که به فرهنگ شهر استانبول و جاذبه‌های آن دارند به خوبی شما را برای تجربه سفری زیباتر راهنمایی می‌کنند. البته هتل دارای میز تور نیز است که برای تفریح و گردش در تمام نقاط تماشایی شهر استانبول می‌توانید از خدمات آن بهره‌مند شوید. صرافی موجود در هتل این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند تا بتوانند بدون رفت و آمد‌های اضافه و خسته کننده ارز مورد نیاز خود را تهیه کنند. خشکشویی، لباسشویی، سرویس اتو، برگزاری تورهای پیاده روی و دوچرخه سواری و… از دیگر خدمات موجود در Ferman Konak Hotel هستند که می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

اتاق های هتل


تمیزی، راحتی و فضای زیبای واحدهای اقامتی هتل فرمان کوناک استانبول سبب شده‌اند که مهمانان از اقامت در این هتل راضی باشند و اوقات فراغت خوشی را در آن تجربه کنند. از انواع واحدهای اقامتی Ferman Konak Hotel می‌توان به اتاق لوکس، اتاق چهارنفره لوکس، اتاق سه تخته لوکس، اتاق دونفره سوپریور، سوئیت لوکس خانوادگی و اتاق خانوداه با حمام مشترک اشاره کرد که مهمانان می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند.

امکانات اتاق های هتل


تمامی واحدهای اقامتی هتل فرمان کوناک استانبول مجهز به امکانات رفاهی شامل کانال‌های ماهواره ای، تلویزیون صفحه تخت، یخچال، کتری برقی، دوش، سشوار، کمد لباس، حمام خصوصی با لوازم بهداشتی رایگان، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع و… هستند.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل فرمان کوناک استانبول


فاصله هتل تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۶۵۰ متر
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۷۵۰ متر
فاصله هتل تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۹۰۰ متر
فاصله هتل تا برج گالاتا استانبول: ۴.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۶.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۷.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است