search
menu

هتل Elite World Business Hotel Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Elite World Business Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل الیت ورلد بیزنس استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل الیت ورلد استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Elite World Business Hotel Istanbul


هتل الیت ورلد بیزنس از هتل های لوکسی است که نزدیک به ساحل فلوریا قرار دارد و برای مهمانانی که به خاطر هوای خوب و سواحل استانبول بلیط هواپیما ترکیه خریده اند، هتلی مناسب خواهد بود. فاصله هتل تا مرکز شهر کمی زیاد است اما با این حال این امکان را دارید که به بخش های کمتر شناخته شده استانبول نیز سری بزنید و در عین حال از جاذبه های شناخته شده آن بازدید کنید. هتل الیت ورلد بیزنس امکانات و خدماتی مطابق با استانداردهای بین المللی و مهمانداری روز دنیا دارد و اگر به دنبال اقامتی خاص در استانبول هستید، بد نیست اقامت در Elite World Business Hotel Istanbul را امتحان کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل الیت ورلد بیزنس استانبول


مهمانانی که هتل الیت ورلد را برای اقامت انتخاب می کنند از خدمات رفت و برگشت فرودگاهی آن استفاده کرده و به خدمات کانسیرج و تبدیل ارز آن دسترسی خواهند داشت. برای مهمانانی که با هدف کاری بلیط هواپیما استانبول خریده اند تجهیزات و امکانات برگزاری جلسه ایجاد شده تا با دقت و تمرکز بیشتر بتوانند به امور کاری خود بپردازند. الیت ورلد با ایجاد بخشی به عنوان فروشگاه کادویی، شما را از مراکز خرید استانبول نیز بی نیاز کرده است. مهمانان سالمند و توان یاب هتل نگران رفت و آمد نباشند چون بین طبقات آسانسور وجود دارد و علاوه بر این درب ورودی نیز مجهز به رمپ ویژه است. مهمانان سیگاری نیز می توانند بدون نگرانی از دود سیگار، در فضای مخصوص با خیال راحت سیگار بکشند.
خدمات تور، اتاق چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، روزنامه صبحگاهی، دوربین مداربسته، خدمات نظافت روزانه، خدمات خشک شویی، خدمات لباسشویی و خدمات اتو دیگر امکانات و خدمات رفاهی هتل الیت ورلد بیزنس هستند. علاوه بر این مهمانان امکان دسترسی و اتصال به اینترنت رایگان هتل را در تمامی نقاط هتل خواهند داشت. همچنین هتل دارای پارکینگ رایگان اختصاصی است. کارکنان نیز به زبان های انگلیسی و ترکیه ای آشنا هستند.

اتاق های هتل


الیت ورلد استانبول ۱۸۱ واحد اقامتی شامل انواع اتاق های دلوکس دابل، سوئیت جونیور، سوئیت کینگ، استودیو با بالکن و غیره است. چنانچه تعدادتان ۳ یا بیش از ۳ نفر است می توانید از اتاق های دلوکس دابل یا دابل روم کانکت را برای اقامت انتخاب کنید. اتاق های الیت ورلد همگی عایق صدا بوده و خدمات روم سرویس به آن ها ارائه می شود. بعلاوه در صورت درخواست مهمانان سوئیت عروس نیز برای آن ها آماده خواهد شد.

امکانات اتاق های هتل


از ویژگی های جالب اتاق های هتل الیت ورلد سبک معماری جالب اتاق هاست که ترکیبی از سبک باروک و نئوکلاسیک است. اتاق های مجهز به سیستم تهویه مطبوع هتل همگی دارای فضای نشیمن و تلویزیون صفحه تخت با شبکه های ماهواره ای هستند. مینی بار و کتری برقی دیگر امکانات داخل اتاقند. برای راحتی مهمانان میز کار نیز در اتاق ها قرار داده شده است.

امکانات سرگرمی تفریحی هتل


الیت ورلد استخر سرپوشیده دارد و مرکز اسپا و سلامتی هتل Elite World Business Hotel Istanbul شامل سونا، باشگاه و حمام ترکی است و در کنار اسپا، بار ویتنامی هتل انواع اسنک ها و آبمیوه ها سرو می کند. الیت ورلد تلویزیون با شبکه های کارتونی مخصوص کودکان نیز دارد. خدمات ماساژ و زیبایی هم در هتل ارائه می شود.

رستوران هتل


تنها گزینه غذاخوری الیت ورلد رستورانی ایتالیایی است که غذاهای خود را به صورت بوفه و لاکارته در اختیار مهمانان قرار می دهد.

فاصله هتل الیت ورلد استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا دریای مرمره: ۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید کویومچوکنت: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا استادیوم سینون اردم: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید گالریا: ۶.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱۴.۸ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱۵.۳ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا:‌ ۱۵.۹ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱۵.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۱۶ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است