search
menu

هتل Edibe Sultan Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Edibe Sultan Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل ادیبه سلطان استانبول
اتاق های هتل و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ادیبه سلطان استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Edibe Sultan Hotel Istanbul


هتل ادیبه سلطان که هتلی چهار ستاره و مجلل که در قلب شهر تاریخی استانبول در کشور ترکیه واقع شده است، تنها ۵ دقیقه پیاده تا مسجد سلطان احمد یا مسجد آبی و کاخ و موزه توپکاپی استانبول فاصله دارد. کاخ توپکاپی از یادگارهای دوره عثمانی است که ساخت آن به دستور سلطان محمد فاتح آغاز شد. این کاخ موزه روزگاری محل زندگی و فرمانروایی سلاطین عثمانی بوده است. ایستگاه تراموا سلطان احمد ۱۸۰ متر از هتل ادیبه سلطان فاصله دارد. هتل Edibe Sultan Hotel یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که به بناها، معماری و تاریخ علاقه دارند. در صورتی که بلیط هواپیما استانبول رزرو کرده‌اید، خوب است بدانید که هتل ادیبه سلطان تا فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن حدود ۴۷ کیلومتر و تا فرودگاه آتاتورک تنها ۲۰ کیلومتر فاصله دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل ادیبه سلطان استانبول


هتل ادیبه سلطان دارای طراحی خاص و جذاب است که دکوراسیون تاریخی و مدرنیته را با هم دارد و دارای امکانات و خدمات با کیفیتی است که برای اقامت آسوده و بی دغدغه مسافران تعبیه شده‌است. تجهیزات و امکانات هتل ادیبه سلطان شامل مواردی است از قبیل: لابی شیک با چیدمانی جذاب و خاص، آسانسور، پارکینگ، اینترنت رایگان و قابل دسترس در اتاق‌ها، رستوران برای سرو صبحانه، میز و صندلی در جلوی هتل در فضای باز، فکس و فتوکپی.
خدمات خوبی که هتل Anemon Galata ارائه می‌کند شامل مواردی است از جمله: پذیرش ۲۴ ساعته، سریع و اختصاصی، خدمات اتاق، تبدیل ارز، میز معرفی و ارائه تور، نگهداری از چمدان، گشت شهر، خدمات بلیط و خدمات نظافتی از قبیل نظافت روزانه، خشکشویی، اتو، لباسشویی و اتوی شلوار. در صورتی که بلیط هواپیما ارزان رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌و‌برگشت هتل ادیبه سلطان استانبول استفاده کنید تا رفت‌و‌آمدی راحت و بدون نگرانی‌ را داشته باشید. کارمندان مجرب هتل ادیبه سلطان علاوه بر زبان ترکی، به چندین زبان خارجی مانند انگلیسی، عربی، آلمانی، روسی مسلط هستند.

اتاق های هتل و امکانات اتاق های هتل


در مجموع ۳۰ اتاق در هتل ادیبه سلطان قرار دارد و در انواع مختلفی هستند که بدین شرح هستند: اتاق‌های استاندارد دابل و یا تویین با مساحت ۱۶ متر مربع، اتاق‌های استاندارد سه نفره با سه تخت سینگل و مساحت ۲۵ متر مربع، اتاق‌های چهار نفره خانوادگی که دارای یک تخت دابل و دو تخت سینگل هستند و سوئیت خانوادگی متصل دو خوابه با یک تخت دابل و یک اتاق خواب با دو تخت تویین. در طول اقامت خود در هتل Edibe Sultan Hotel نهایت راحتی و آسایش را دارید زیرا همه وسایل و لوازم جانبی که در اتاق‌ها استفاده می‌کنید، بالاترین کیفیت را دارند و برای اقامتی خاطره‌انگیز طراحی شده‌اند. تجهیزات داخل اتاق‌های هتل ادیبه سلطان شامل مواردی هستند از جمله: یخچال، تلویزیون، اینترنت رایگان، مینی‌بار، مبلمان، صندوق امانات، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار، میز، صندلی، سیستم گرمایشی، تهویه مطبوع، تلفن و سیستم هشدار و اطفا حریق. توجه داشته باشید که تنها در برخی از اتاق‌ها می‌توانید سیگار بکشید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


هتل ادیبه سلطان فعالیت‌های سرگرمی مختلفی برای تفریح معرفی و ارائه می‌کند؛ مانند تورهای پیاده‌روی و تورهای دوچرخه‌سواری. در داخل خود هتل ادیبه سلطان استانبول، می‌توانید در تور و یا کلاس‌‌ آشنایی با فرهنگ محلی شرکت کنید. اگر علاقه‌مند هستید که با همسفران و یا خانواده خود شبی به‌یادماندنی را در خارج از هتل سپری کنید، از طریق هتل Edibe Sultan Hotel، شام یک شب را در یک مکان شیک و عالی رزرو کنید.

رستوران هتل


رستوران و کافی‌شاپی که در هتل ادیبه سلطان قرار دارد، برای مسافران صبحانه‌ای لذیذ و مفصل را به صورت بوفه سرو می‌کند و همچنین نوشیدنی‌های سرد و گرم را هم می‌توانید میل کنید. در رستوران هتل ادیبه سلطان در فضایی دلنشین و دنج بنشینید و در کنار خانواده و یا همراهان خود ساعاتی خوش را سپری کنید. قابل ذکر است که خوراک‌های مخصوص کودکان هم موجود است.

فاصله هتل ادیبه سلطان استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار ادویه: ۴ دقیقه رانندگی
فاصله تا ستون کنستانتین: ۵ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۶ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۷ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۲۴ دقیقه رانندگی
فاصله تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۲۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید مارمارا فروم استانبول: ۳۳ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است