search
menu

هتل DIYAR HOTEL ISTANBUL

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل DİYAR HOTEL ISTANBUL
امکانات عمومی هتل دیار استانبول
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل دیار استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل DİYAR HOTEL ISTANBUL


هتل دیار از هتل‌های مقرون‌به‌صرفه و مشهور سه ستاره در منطقه فاتح استانبول است. به دلیل نزدیکی هتل دیار به ایستگاه مترو و موقعیت قرارگیری بسیار خوب در این شهر سالانه میزبان مسافران زیادی از سراسر دنیا می‌شود، مسافرانی که در هنگام خرید بلیط هواپیمای استانبول با انتخاب این هتل برای خود و خانواده‌شان اقامتی رویایی و خاطره‌انگیز رقم می‌زنند. این هتل بی‌نظیر تا مسجد سلیمانیه حدوداً ۵۰۰ متر فاصله دارد که با چند دقیقه پیاده‌روی قابل‌دسترس است، همچنین به دلیل دارا بودن تراس در هر یک از اتاق‌های این هتل چشم‌انداز زیبایی از منطقه تاریخی استانبول مقابل چشمانتان خواهد بود. همچنین چندین جاذبه دیدنی و تاریخی نزدیک به هتل DİYAR HOTEL ISTANBUL وجود دارند که بازدید از این جاذبه‌ها به همه گردشگران شهر استانبول توصیه می‌شود، برخی از این جاذبه‌های مشهور عبارت‌اند از آب‌انبار باسیلیکا، مسجد و موزه ایاصوفیه، بازار ادویه، برج گالاتا و بازار استانبول. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل دیار نیز فرودگاه استانبول است که با ۳۲ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است و لازم به ذکر است که برای استفاده از این شاتل فرودگاهی باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. برخی از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس و چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها.

امکانات عمومی هتل دیار استانبول


میز پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته در لابی این هتل دایر بوده و خدماتی نظیر روم سرویس و تبدیل ارز در صرافی این هتل انجام می‌گیرد. اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. لازم به ذکر است که حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل را دارند که برای این کار نیاز به پرداخت هزینه ندارید. پارکینگ اختصاصی در هتل دیار دایر گردیده است که استفاده از این پارکینگ به‌طور روزانه شامل هزینه بوده ولی نیازی به رزرو قبلی ندارد.
در لابی هتل DİYAR HOTEL ISTANBUL می‌توانید از میز تور، بلیط و گردشگری و اتاق چمدان بهره‌مند شوید. خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتو با هزینه مجزا در لابی این هتل انجام می‌گیرند. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی این شهر می‌توانید از هتل دیار اتومبیل کرایه کنید و با رانندگی خودتان به جاهای مختلف بروید. پرسنل این مجموعه به زبان‌های عربی، انگلیسی، اسپانیایی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. بلیط ورودی برخی از جاذبه‌های دیدنی شهر استانبول در لابی هتل با هزینه مجزا ارائه می‌شوند. ممکن است سفرتان به شهر استانبول به خاطر کار و تجارت باشد که در این صورت می‌توانید با اقامت در این هتل از امکاناتی نظیر فکس و کپی بهره‌مند شوید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل با ظرفیت دو نفر، اتاق سینگل لارج با ظرفیت یک نفر، اتاق تریپل با تراس با ظرفیت ۳ نفر و اتاق کوادروپل کامفورت با ظرفیت ۴ نفر. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل DİYAR HOTEL ISTANBUL می‌توان به کمد لباس، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، میز غذاخوری، امکانات شستشو، میز کار و بالکن. همچنین اتاق‌ها شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، یخچال، کتری برقی، حمام اختصاصی است و اینکه همه اتاق‌های موجود در داخل این هتل همگی عایق صدا و ضد آلرژی هستند و اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. توجه داشته باشید که برای سرو غذا نیز باید به رستوران‌های نزدیک این هتل سر بزنید، تعداد رستوران در این منطقه به‌قدری زیاد است که برای انتخاب سردرگم خواهید شد.

فاصله هتل دیار استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۲.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است