search
menu

هتل Dersaadet Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Dersaadet Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل درسادت استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل درسادت استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Dersaadet Hotel Istanbul


هتل درسادت از هتل های ۴ ستاره و محبوب توریست های شهر استانبول است. این هتل زیبا در قلب استانبول قدیمی واقع شده است. بنای این هتل ساختمانی تاریخی و به یادگار مانده از قرن ۱۹ میلادی به سبک عثمانی است که اقامت در این هتل و چند قدم پیاده روی به جاذبه هایی مانند کاخ توپقاپی، مسجد سلطان احمد و مسجد ایاصوفیه دسترسی آسانی خواهید داشت. این هتل فاصله اندکی تا ایستگاه تراموا دارد و از این طریق تمامی نقاط شهر قابل دسترس هستند. فرودگاه آتاتورک ۲۰ کیلومتر تا این هتل فاصله دارد و برای رفتن به این فرودگاه شاتل فرودگاهی دایر کرده اند، بنابراین همین حالا نسبت به رزرو بلیط هواپیما و رزرو هتل Dersaadet Hotel Istanbul اقدام کنید. از جمله امکانات ارائه شده مشهور در این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق های خانواده، اتاق های ضدسیگاری، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل درسادت استانبول


در بخش پذیرش هتل درسادت استانبول به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و آماده استقبال از گردشگران سراسر جهان هستند. در لابی این هتل می توانید از خدماتی نظیر اتاق چمدان، روم سرویس، تبدیل ارز و میز تور و بلیط بهره مند شوید. در صورت نیاز به خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز در این هتل با پرداخت هزینه جداگانه انجام می گیرند. همچنین با کرایه اتومبیل از لابی این هتل می توانید در میان جاذبه های دیدنی شهر به گشت و گذار بپردازید. توجه داشته باشید که حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است. لازم به ذکر است که در این هتل پارکینگ وجود ندارد و گردشگرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، باید ماشینشان را در خیابان های اطراف هتل پارک کنند. در صورتی که به قصد سفرکاری عازم شهر استانبول می شوید، با اقامت در هتل Dersaadet Hotel Istanbul می توانید از خدماتی نظیر فکس و فتوکپی بهره مند شوید. همچنین خدماتی نظیر خشکشویی و اتو نیز در این هتل با هزینه مجزا انجام می گیرند. پرسنل مجرب این هتل به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق های موجود در این هتل عبارتند از اتاق دوبل یا توئین، اتاق اکونومی، اتاق دوبل، سوئیت کرنر، سوئیت پنت هاوس، اتاق دوبل با چشم انداز دریا و اتاق دوبل دولوکس. سوئیت های منحصربفرد پنت هاوس دارا بالکن بوده و با اقامت در این پنت هاوس چشم انداز دلربایی از شهر قدیمی استانبول و دریای مرمره مقابل چشمانتان خواهد بود. از جمله امکانات ارائه شده در داخل اتاق های هتل Dersaadet Hotel Istanbul می توان به سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، مینی بار، کتری برقی، گاوصندوق، ورودی اختصاصی، میزکار، سیستم گرمایشی و سرمایشی اشاره کرد. حمام اختصاصی داخل اتاق ها نیز شامل دوش، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار، توالت فرنگی و دمپایی هستند. با توجه به ممنوعیت استعمال دخانیات در داخل اتاق های این هتل برای افراد سیگاری محل مشخصی تعبیه شده است. برای دسترسی به اتاق های این هتل می توانید از آسانسور استفاده کنید.

رستوران هتل


برای شروع روزی عالی می توانید صبحانه کامل و سلف سرویس این هتل را نوش جان کنید. در هنگام سرو غذا می توانید از چشم انداز بی نظیر مسجد سلطان احمد لذت برده و برای وعده های ناهار و شام می توانید انواع غذاهای بین المللی و ترکی را سفارش داده و نوش جان کنید.

فاصله هتل درسادت استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد سلطان احمد: ۲۰۰ متر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۷۰۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۷۵۰ متر
فاصله تا کاخ توپقاپی: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۷.۴ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۸.۷ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است