search
menu

هتل Derpa Suite Hotel Osmanbey Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Derpa Suite Hotel Osmanbey Istanbul
امکانات کلی هتل درپا سوئیت عثمان بی استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل درپا سوئیت عثمان بی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Derpa Suite Hotel Osmanbey Istanbul


هتل ۳ ستاره درپا سوئیت عثمان بی در منطقه شیشلی استانبول واقع شده است. شیشلی منطقه ای مرفه با هتل های مجلل، بوتیک های مد و مراکز خرید است. رستوران های شیک غذاهای اروپایی و جهانی سرو می کنند. از این جا، میهمانان می توانند از دسترسی آسان به همه امکاناتی که شهر پر جنب و جوش استانبول ارائه می دهد، لذت ببرند. برای آشنایی با فرهنگ ترکیه، می توانید موزه ها، کلیساها و مساجد چشمگیری را در سراسر این منطقه مجلل پیدا کنید. هتل Derpa Suite Hotel Osmanbey Istanbul با موقعیت مکانی مناسب، دسترسی آسان به مقاصد دیدنی شهر از جمله میدان تکسیم، کاخ دلمه باغچه، برج گالاتا، خیابان استقلال، برج دختر و بازار ادویه جات را امکان پذیر می کند. این اقامتگاه بسیار نزدیک به منطقه تجاری استانبول است و فقط با یک پیاده روی کوتاه می توانید از موزه نظامی دیدن کنید. با فاصله کمی از ایستگاه مترو، می توانید در کوتاه ترین زمان به مرکز همایش و نمایشگاه Lutfi Kirdar استانبول بروید. نزدیک ترین فرودگاه، فرودگاه استانبول است که ۳۷.۶ کیلومتر با هتل فاصله دارد. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به این شهر با اقامت در این هتل می توانید سفر بی نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل درپا سوئیت عثمان بی استانبول


هتل Derpa Suite Hotel Osmanbey Istanbul با ارائه طیف گسترده ای از امکانات رفاهی این اطمینان را حاصل می کند که اقامت شما تا حد امکان راحت است. از برخی از امکانات هتل می توان به Wi-Fi رایگان در همه اتاق ها و مکان های عمومی، نگهبانی ۲۴ ساعته، میز تور، خانه داری روزانه، پذیرش ۲۴ ساعته و انبار چمدان اشاره کرد. شاتل فرودگاهی نیز با پرداخت هزینه در دسترس است. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. در صورت نیاز به تبدیل ارز می توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. با اقامت در این هتل می توانید از خدمات ماساژ آن نهایت لذت را ببرید. استعمال دخانیات در فضاهای عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق هایی برای افراد سیگاری تعبیه شده است. برای امنیت بیشتر و آسودگی خاطر خود می توانید اشیای گرانبهای خود را به صندوق امانات تحویل دهید. علاوه بر خدماتی که در بالا به آن ها اشاره شد، خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی و دستگاه واکس کفش نیز در دسترس هستند. کارکنان مجرب هتل درپا سوئیت عثمان بی به زبان های فارسی، انگلیسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند. مسلط بودن پرسنل به زبان انگلیسی یکی از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت به شمار می آید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق های هتل Derpa Suite Hotel Osmanbey Istanbul عبارتند از:
• اتاق یک تخته استاندارد
• اتاق لوکس
• اتاق دبل اقتصادی
• اتاق سه تخته استاندارد
• سوئیت دارای آشپزخانه
• اتاق های خانوادگی استاندارد
هتل درپا سوئیت عثمان بی استانبول دارای ۳۳ اتاق و سوئیت زیبا با امکانات رفاهی عالی است. تمامی اتاق ها و سوئیت ها مجهز به اتو و میز اتو، تهویه مطبوع، کمد لباس، پنجره های عایق صدا و تلویزیون صفحه تخت چند کاناله هستند. کتری برقی، یخچال، آباژور، میز، تلفن، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی نیز در اتاق ها موجود است. هر واحد دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش و سرویس بهداشتی فرنگی است. امکان سرو صبحانه نیز در اتاق ها فراهم شده است.

رستوران هتل


رستورانی در هتل درپا سوئیت عثمان بی استانبول وجود ندارد اما میهمانان می توانند از غذاهای ترکی در Monocafe & Brasserie که در فاصله بسیار نزدیکی از هتل قرار دارد، لذت ببرند. صبحانه بوفه ای روزانه در هتل سرو می شود.

فاصله هتل درپا سوئیت عثمان بی استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۵.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است