search
menu

هتل Dempa Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Dempa Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل دمپا استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دمپا استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Dempa Hotel Istanbul


هتل دمپا استانبول از جمله‌های خوبی است که سعی شده‌است تا در این متن اطلاعات جامعی در رابطه با امکانات آن به شما داده‌شود. این هتل دارای سه ستاره است و از امکانات خوبی برخوردار است. فضای داخلی هتل تمیز است و سعی شده‌است تا چیدمان آن طوری انجام شود که آرامش را به مسافرانش هدیه بدهد. در فضای داخلی و دکوراسیون هتل سعی شده‌است تا از مواردی استفاده شود که سبب آرامش هر چه بیشتر مخاطب در این هتل شود، برای مثال از لابی گرفته تا حتی اتاق‌های هتل Dempa Hotel Istanbul دارای رنگ‌هایی هستند که با هم همخوانی دارند و این موضوع می‌تواند سبب آرامش هر چه بیشتر مسافران باشد. هتل دمپا استانبول می‌تواند یکی از بهترین و اقتصادی‌ترین هتل‌هایی باشد که می‌توانید آن را برای اقامت خود انتخاب کنید. برای رزرو اینترنتی بلیط هواپیما می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کنید و اقامت خوبی را در این هتل تجربه کنید.
همانطور که می‌دانید استانبول یک شهر گردشگری و توریستی است و جاهای دیدنی استانبول بیشمارند. از جمله جاهای دیدنی استانبول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: برج گالاتا، کاخ توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، موزه پرا، موزه معصومیت، مسجد ایاصوفیه و ... که شما می‌توانید با اقامت در این هتل به بازدید از این جاهای دیدنی بپردازید و از سفرتان لذت ببرید.

امکانات عمومی هتل دمپا استانبول


هتل Dempa Hotel Istanbul استانبول که دارای سه ستاره است سعی کرده‌است تا امکانات و خدماتی را که ارائه میکند در حد یک هتل سه ستاره باشد تا نظر مسافران را به خود جلب کند. از جمله امکانات ضروری هتل دسترسی آسان به اینترنت وای فای در همه بخش‌های هتل است که می‌تواند برای همه مسافران کاربردی و ضروری باشد. نظافت روزانه نیز از مواردی است که همه مسافران به آن توجه ویژه‌ای دارند و با انتخاب این هتل می‌توانید این مورد را به طور کاملا محسوسی احساس کنید. مانند اکثر هتل‌هایی که در استانبول وجود دارد، هتل دمپا استانبول نیز اجازه ورود حیوانات را به داخل هتل نمی دهد. یک پارکینگ در نزدیکی هتل برای مسافران در نظر گرفته شده‌است که برای استفاده از آن نیاز به پرداخت هزینه اضافی و رزرو است. پول رایج ترکیه را نیز مسافران می‌توانند از طریق صرافی موجود در هتل به آسانی در دست داشته‌باشند.
برای مسافرانی که از لحاظ حرکتی مشکل دارند یا معلول هستند تمهیدات ویژه‌ای در این هتل در نظر گرفته شده‌است و یکی از گزینه‌های خوب برای اقامت افراد معلول است. این هتل چند طبقه آسانسور نیز دارد و جابجایی شما با سهولت انجام می‌گیرد. شاتل فرودگاهی نیز در هتل آماده ارائه خدمات به مسافرانی است که با رزرو آنلاین بلیط هواپیما و از طریق هوایی به استانبول سفر کرده‌اند. پذیرش در هتل بصورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی است و پرسنل هتل به زبان‌های: ترکی، آذری، بلغاری، انگلیسی و زبان کشور اوکراین تسلط دارند.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل Dempa Hotel Istanbul از تمیزی و نظافت ویژه‌ای برخوردارند و شما می‌توانید بر حسب تعداد اعضای همراهانتان یکی از اتاق‌ها را انتخاب کنید.این نکته را در نظر داشته‌باشید که اتاق‌های هتل مجهز به اینترنت وای فای رایگان هستند و شما علاوه بر بر فضای عمومی هتل در اتاق‌ها نیز می‌توانید به این امکان دسترسی داشته‌باشید. تخت‌های چوبی، یخچال، چراغ خواب و تلویزیون از جمله وسایلی هستند که در اتاق‌ها وجود دارند. سرویس بهداشتی و حمام نیز بصورت اختصاصی برای هر اتاق در نظر گرفته شده‌است و حوله در تمام حمام‌ها وجود دارد. انواع اتاق‌های هتل شامل:
• اتاق لوکس چهار نفره شامل دو تخت تک نفره و یک تخت دو نفره بزرگ
• اتاق استاندارد دو نفره با دو تخت تک نفره یا یک تخت دو نفره
• اتاق تک نفره شامل یک تخت نفره
• اتاق اتاق سه نفره با سه تخت تک نفره یا یک تخت دو نفره و یک تخت تک نفره

رستوران هتل


هتل Dempa Hotel Istanbul یک رستوران نسبتا بزرگ دارد که از سطح کیفیت خوب و قابل قبولی برخوردار است.

فاصله هتل دمپا استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۴.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است