search
menu

هتل Delta Hotels By Marriott Istanbul Halic

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Delta Hotels By Marriott Istanbul Halic
امکانات عمومی هتل دلتا بای ماریوت استانبول هالیک
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دلتا بای ماریوت استانبول هالیک تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Delta Hotels By Marriott Istanbul Halic


هتل دلتا بای ماریوت استانبول هالیک از هتل‌های بی‌نظیر و باشکوه در شهر استانبول ترکیه است. این هتل پنج ستاره با پذیرش آنلاین خود در ۳.۵ کیلومتری منطقه کاییت هانه واقع‌شده است و تا خیابان استقلال نیز شش کیلومتر فاصله دارد، با توجه به اینکه خیابان استقلال از خیابان‌های مشهور شهر استانبول به شمار می‌رود، بدون شک هیچ مسافری بدون بازدید از این محل استانبول را ترک نمی‌کند. همچنین مرکز خرید کانیون با ۳ کیلومتر فاصله و مرکز خرید استانبول با ۱۱ کیلومتر فاصله جزو مراکز خرید نزدیک به شمار می‌روند. علاوه بر آن‌ها، مرکز خرید جواهر، مرکز خرید استانبول مال، مرکز خرید مارمارا فروم و مرکز خرید زورلو از مراکز نیز فاصله کمی تا این هتل دارند.
نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه استانبول است که با ۳۱ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است، بنابراین همین حالا با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو این هتل برای خود و خانواده‌تان سفری خاطره‌انگیز رقم بزنید. توجه داشته باشید که برای استفاده از شاتل فرودگاهی در هتل Delta Hotels By Marriott Istanbul Halic باید هزینه پرداخت کنید. از امکانات مشهور در داخل این هتل می‌توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامتی و اسپا، اتاق‌های خانواده و پذیرش آنلاین اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل دلتا بای ماریوت استانبول هالیک


هتل ۵ ستاره دلتا بای ماریوت دارای پذیرش ۲۴ ساعته بوده و از خدمات ارائه‌شده در لابی این هتل می‌توان به روم سرویس اشاره کرد. اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. پارکینگ مجموعه نیز پارکینگ خیابانی است و برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هزینه ندارید. در لابی می‌توانید از خدماتی مانند اتاق چمدان، میز تور و گردشگری و تبدیل ارز بهره‌مند شوید و پرسنل این هتل نیز به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. خدمات مربوط به شستشو مانند خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس کفش نیز با هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرند. در محوطه هتل دلتا بای ماریوت مبلمان زیبای چیده شده که می‌توانید در هنگام عصر یا شب از منظره و چشم‌انداز فوق‌العاده لذت ببرید. مسافران با انتخاب هتلDelta Hotels By Marriott Istanbul Halic در شهر استانبول می‌توانند جلسات و کنفرانس‌های کاری خود را در مرکز بیزینس برگزار کنند و اینکه برای مطلع شدن از اخبار روز دنیا می‌توانند از روزنامه موجود در لابی بهره‌مند شوند. خدماتی مانند فکس و فتوکپی نیز در مرکز بیزینس این هتل در اختیار مسافران قرار داده می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


در قسمت سلامتی این هتل می‌توان به استخر شنای سرپوشیده، باشگاه بدن‌سازی و حمام سنتی اشاره کرد. همچنین میهمانان با اقامت در این هتل می‌توانند از خدماتی مانند سونا بهره‌مند شوند و بعد از گشت‌وگذار و خستگی روزانه در این محل استراحت کنند. ازجمله فعالیت‌های سرگرم‌کننده در این هتل می‌توان به کرایه دوچرخه اشاره کرد که برای این کار باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید و به‌وسیله دوچرخه از محوطه اطراف لذت ببرید. استخر سرپوشیده در هتل Delta Hotels By Marriott Istanbul Halic در طی سال دایر است و ساعت کاری این استخر همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب بوده و توجه داشته باشید که این استخر فقط مخصوص بزرگ‌سالان است. همچنین استخر آب گرم همراه با صندلی‌های کنار استخر نیز در این بخش فراهم گردیده شده است. یکی دیگر از خدمات ارائه‌شده مربوط به سلامتی در این هتل باشگاه بدن‌سازی با مجهزترین دستگاه‌هاست، در بخش اسپا نیز می‌توانید از اتاق بخار، حمام عمومی و انواع ماساژ بهره‌مند شوید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل دلتا بای ماریوت شامل انواع اتاق است که عبارت‌اند از اتاق کینگ دلوکس، اتاق کینگ سوپرییر، اتاق کینگ با کاناپه تخت شو، اتاق توئین سوپرییر و اتاق توئين دلوکس. با توجه به اینکه کف همه اتاق‌ها فرش انداخته‌شده و پنجره‌ها و دیوارهای اتاق‌های عایق صدا هستند، بدین‌جهت اقامتی همراه با آرامش را در سکوت تجربه خواهید کرد. از سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان مینی بار، گاوصندوق و فضای نشیمن اشاره کرد. لازم به ذکر است که طبقات بالایی این هتل از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند و اینکه در ورودی هر یک از واحدهای اقامتی مسیری برای رفت‌وآمد ویلچر تعبیه‌شده است، بدین‌جهت مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند اقامتی توأم با آرامش و رفاه کامل را در اتاق‌های هتل Delta Hotels By Marriott Istanbul Halic تجربه خواهند کرد.
دقت داشته باشید که استعمال سیگار در داخل اتاق‌های این هتل ممنوع بوده و اینکه در داخل همه اتاق‌ها حمام خصوصی تعبیه‌شده است، این حمام‌ها نیز مجهز به دوش، وان، توالت فرنگی، حوله، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند. در داخل اتاق‌های این مجموعه می‌توانید از میز کار و تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای بهره‌مند شوید. همه اتاق‌ها شامل کمد لباس هستند و سیستم تهویه مطبوع هوا نیز در داخل اتاق‌ها تعبیه‌شده است.

رستوران هتل


وعده صبحانه در این هتل به‌طور روزانه و منویی ارائه می‌شود. همچنین رستوران موجود در هتل دلتا بای ماریوت People’s Restaurant نام داشته و انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی محلی را به‌صورت سلف‌سرویس و منویی ارائه می‌دهد.

فاصله هتل دلتا بای ماریوت استانبول هالیک تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان تکسیم: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۸.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۸.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است