search
menu

هتل Darussaade Hotel Restaurant Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Darussaade Hotel Restaurant
امکانات و خدمات عمومی هتل دارالساده استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دارالساده استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Darussaade Hotel Restaurant


هتل دارالساده استانبول، یک هتل ۴ ستاره فوق العاده جذاب و زیبا در قلب شهر استانبول است که اقامت شیرین و به یاد ماندنی برای مهمانان فراهم می نماید. هتل دارالساده استانبول در منطقه فاتح واقع شده و به بسیاری از جاهای دیدنی استانبول دسترسی سریع و آسان دارد. از این رو، مهمانانی که بلیط هواپیما استانبول را برای گشت و گذار در شهر خریداری می کنند، بهتر است به رزرو هتل دارالساده استانبول فکر کنند. نمای سنتی و دلربای هتل در خیابان سلطان احمد به زیبایی می درخشد و نظرها را به خود جلب می کند. امکانات رفاهی و خدمات متنوع در نظر گرفته شده در هتل نیز، بسیار مناسب و مطلوب هستند. کارکنان هتل Darussaade Hotel Restaurant بسیار کاردان، زحمتکش و خوش برخورد هستند و تلاش می کنند رضایت مهمانان را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل دارالساده استانبول


در هتل دارالساده استانبول انواع امکانات و خدمات برای آسایش و رفاه مهمانان فراهم شده اند. مهمانان در سراسر هتل می توانند به اینترنت وای فای رایگان پرسرعت دسترسی داشته باشند. لابی شیک و کلاسیک هتل در طبقه همکف قرار دارد و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، صندوق امانات، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات ازقبیل تهیه بلیط برای بازدید از جاذبه ها، خدمات کانسرج، خدمات تهیه بلیط، خدمات تور، تبدیل ارز، اتو، خشکشویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی، خدمات شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش با روی خوش و صبوری مهمانان را راهنمایی می کنند. در ضمن، کارکنان هتل دارالساده استانبول به زبان های انگلیسی و ترکی تسلط کامل دارند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می نمایند. همچنین، لازم است مهمانانی که حیوانات خانگی دارند، آگاه باشند که در هتل دارالساده استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.

اتاق های هتل


مهمانان می توانند از میان اتاق های متعدد هتل دارالساده استانبول، با امکانات گوناگون، اتاقی را که باب سلیقه و نیازشان است، انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل دارالساده استانبول شامل اتاق های دبل یا توئین، دلوکس دبل، اتاق های خانواده دو خوابه با دو سرویس بهداشتی، اتاق های خانواده سه خوابه با سه سرویس بهداشتی، اتاق سینگل و دبل اکونومی هستند. از پنجره اکثر اتاق ها چشم اندازهای زیبایی از دریا و شهر نمایان هستند. دکوراسیون اتاق ها در عین سادگی، بسیار زیبا و شیک هستند و به سبک کلاسیک چیدمان یافته اند. بهترین و باکیفیت ترین اسباب و لوازم در چیدمان داخلی اتاق ها استفاده شده اند. تمیزی اتاق ها عالی بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد. فضای اتاق ها دنج و آرامش بخش است و مهمانان از اقامتشان در هتل دارالساده استانبول بسیار لذت می برند. زمان تحویل اتاق ها در هتل دارالساده استانبول ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل دارالساده استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، دراور، آباژور، تلفن، کمد لباس، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، لوازم بهداشتی، دمپایی و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


مهمانان ساعاتی را که در هتل می گذرانند، می توانند به فعالیت های سرگرم کننده گوناگون بپردازند و از لحظاتشان لذت ببرند. در هتل دارالساده استانبول کلاس های آشپزی برگزار می شوند و علاقمندان را با طرز تهیه انواع غذاهای محلی و سنتی ترکی آشنا می کنند. همچنین، کلاس ها و تورهایی در رابطه با آموزش فرهنگ محلی ترکی برگزار می گردند که علاقه مندان می توانند در آن ها ثبت نام و مشارکت کنند. شام های موضوعی هتل و تورهای پیاده روی نیز از دیگر تفریحات مهیا شده در هتل دارالساده استانبول هستند که مهمانان می توانند لذت ببرند.

رستوران هتل


صرف یک وعده صبحانه غنی و خوشمزه در تراس رستوران هتل دارالساده استانبول، آن هم مقابل منظره زیبای آبی رنگ دریا بسیار لذت بخش خواهد بود. مهمانان می توانند علاوه بر صرف صبحانه، برای صرف برانچ نیز به رستوران هتل مراجعه نمایند.

فاصله هتل دارالساده استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد سلطان احمد استانبول: ۵۵۰ متر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۴٫۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۷٫۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است