search
menu

هتل Courtyard By Marriott Istanbul West

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Courtyard By Marriott Istanbul West
امکانات عمومی هتل کورت یارد بای ماریوت استانبول وست
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کورت یارد بای ماریوت استانبول وست تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Courtyard By Marriott Istanbul West


هتل کورت یارد بای ماریوت استانبول وست از هتل های چهار ستاره در شهر استانبول است. از فرودگاه استانبول تنها با سی دقیقه رانندگی به این هتل دسترسی خواهید داشت. موقعیت جغرافیایی این هتل به گونه ایست که تا منطقه تاریخی استانبول حدودا ۲۰ کیلومتر فاصله دارید، اما جای نگرانی نیست، زیرا برای دسترسی به جاذبه های دیدنی مانند کاخ توپکاپی، مسجد و موزه ایاصوفیه و مسجد سلطان احمد می توانید از ترانسفر گشت هتل Courtyard By Marriott Istanbul West استفاده کنید. برای بهره مندی از امکاناتی نظیر استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، مرکز سلامت و اسپا سالانه مسافران زیادی اقدام به خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل می کنند. همچنین پارکینگ رایگان، اتاق های ضدسیگاری و چای ساز و قهوه ساز از دیگر امکانات ارائه شده در این هتل هستند.

امکانات عمومی هتل کورت یارد بای ماریوت استانبول وست


محوطه این هتل را باغ زیبایی فرا گرفته است که می توانید در هر ساعتی از شبانه روز قدم زده و لحظات خوشی داشته باشید، همچنین از تراس های اتاق ها نیز می توانید چشم انداز زیبایی از باغ را تماشا کنید. اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ رایگان در اختیار مسافران این هتل قرار می گیرد. طبق قوانین رایج در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. اگر در میان مسافران افرادی با مشکلات جسمانی باشند، در هتل Courtyard By Marriott Istanbul West امکانات رفاهی مناسبی فراهم گردیده است. خشکشویی، لباسشویی و اتو جزو امکانات ارائه شده در این هتل برای میهمانان هستند. اگر به قصد سفرکاری عازم شهر استانبول می شوید، با خیال راحت می توانید جلسات و کنفرانس هایتان را در مرکز بیزینس این هتل برگزار کنید.

امکانات تفریحی هتل


امکاناتی نظیر اسپا و استخر سرپوشیده جزو تفریحات و سرگرمی های این هتل به شمار می روند. میهمانان این هتل بعد از سپری کردن روز خسته کننده می توانند در مرکز اسپا به سونا رفته یا انواع ماساژها را دریافت کرده و به آرامش برسند. استخر شنای سرپوشیده در این هتل در طی سال باز بوده و برای تمامی رده های سنی مناسب است. علاوه بر اینها همه روزه می توانید در سالن بدنسازی هتل Courtyard By Marriott Istanbul West با مجهزترین دستگاه های روز دنیا ورزش کنید. برای کودکان نیز کلوب بازی فراهم گردیده است تا سرگرم شوند و بزرگسالان با خیال راحت به گشت و گذار بپردازند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های این هتل لوکس بوده و اسباب و وسایل مدرن در اتاق ها چیده شده اند، همچنین در این اتاق ها از رنگ های گرم و مبلمان و تختخواب چوبی استفاده شده است. انواع اتاق های این هتل عبارتند از سوئیت استودیو، اتاق کینگ سوپرییر، اتاق کینگ دولوکس، اتاق توئين دولوکس و اتاق توئین سوپرییر. در داخل اتاق های هتل Courtyard By Marriott Istanbul West می توانید از امکاناتی نظیر تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، کمدلباس، سیستم تهویه مطبوع هوا، امکانات اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، لوازم بهداشتی و شستشو و میزکار. با اقامت در اتاق های عایق صدای هتل کورت یارد بای ماریوت استانبول وست اقامتی همراه با آرامش و لذت را تجربه خواهید کرد. پرسنل این هتل به زبان های عربی، آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

رستوران هتل


رستوران این هتل انواع غذاهای بین المللی و ترکی سرو می کند، همچنین در بار این هتل می توانید انواع نوشیدنی های گرم و سرد تازه نوش جان کنید.

فاصله هتل کورت یارد بای ماریوت استانبول وست تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید استانبول مال: ۶.۹ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید مارمارا فروم: ۱۱.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید فروم: ۱۵.۵ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۱۹.۷ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۲۱.۷ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲۲.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است