search
menu

هتل Cirrus Suites Tomtom Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Cirrus Suites Tomtom Istanbul
امکانات عمومی هتل سیروس سوئیت تام تام استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سیروس سوئیت تام تام استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Cirrus Suites Tomtom Istanbul


هتل سیروس سوئیت تام تام استانبول یکی از هتل‌های سه ستاره است که در خیابان تقسیم شهر زیبای استانبول قرار گرفته‌است. خیابان تقسیم از جمله مناطق پر رفت و آمد شهر استانبول است و در اطراف آن جاهای دیدنی، مراکز خرید و رستوران‌های زیادی وجود دارد. شما به راحتی می‌توانید در این متن امکانات ارائه شده توسط هتل Cirrus Suites Tomtom Istanbul را بخوانید و با توجه به اطلاعات به دست آمده نسبت به رزرو این هتل اقدام کنید. این هتل یکی از هتل‌های خوب و اقتصادی استانبول است که دارای سه ستاره است و شما می‌توانید در فضای خوب و تمیز هتل اقامتی آرام را تجربه کنید. استانبول شهری است با جاهای دیدنی فراوان که از جذابترین جاهای دیدنی استانبول می‌توان به: برج گالاتا، میدان تکسیم، خیابان استقلال، کاخ دلمه باغچه، کاخ توپکاپی و ... اشاره کرد. مسافران ممکن است از طرق مختلفی به استانبول سفر کنند ولی اگر قصد شما سفر هوایی به این شهر است با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما می‌توانید به راحتی و از طریق هواپیما به این شهر توریستی سفر کنید.

امکانات عمومی هتل سیروس سوئیت تام تام استانبول


در این بخش از متن سعی شده‌است تا اطلاعات جامعی در رابطه با امکانات عمومی هتل به شما ارائه شود. هتل دارای سه ستاره است و امکانات خوبی برای مهمانانش ارائه می‌دهد. از مهمترین مسائلی که در این هتل به آن توجه ويژه‌ای شده‌است مسئله تمیزی و نظافت روزانه آن است که در سطح بالایی اجرا شده‌است. اینترنت یک نیاز اساسی و مهم برای همه مسافران است که برای ارتباط با خانواده و دوستان و یا برای انجام کارهایشان به آن نیاز دارند، خوشبختانه هتل امکان اتصال به اینترنت را در همه قسمت‌هایش برای مسافران فراهم کرده‌است. اگر با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و از طریق هواپیما به این شهر سفر کرده‌اید، باید گفت هتل شاتل فرودگاهی را در اختیار شما قرار می‌دهد که برای استفاده از آن باید هزینه جداگانه‌ای نسبت به اقامت در هتل پرداخت کنید.
از آنجاییکه سفر شما ممکن است به دلایل کاری یا تفریحی باشد قطعا نیاز دارید تا لباس‌هایتان را تمیز و اتو کشیده در اختیار داشته باشید که هتل Cirrus Suites Tomtom Istanbul با داشتن خدمات لاندری و خشکشویی شما را از بابت این مورد بی‌نیاز کرده‌است. فعالیت‌ها و تفریحات جانبی مانند تور پیاده روی و اجرای موسیقی زنده در هتل از موارد دیگری است که برای مسافران در نظر گرفته شده‌است. پارکینگ در یک مکان نزدیک به هتل آن هم با پرداخت هزینه اضافی برای استفاده مسافران تعبیه شده‌است. صرافی و تبدیل ارز نیز خدمت دیگری است که مسافران هتل می‌توانند از آن برای داشتن پول رایج ترکیه استفاده کنند. هتل دارای کادری است که با تجربه هستند و به چندین زبان از جمله: ترکی، آذری، انگلیسی، فارسی و روسی می‌توانند با مسافران گفت و گو کنند. مسافران اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به هتل ندارند. در ادامه امکانات اتاق‌های هتل را برای شما شرح خواهیم داد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل Cirrus Suites Tomtom Istanbul اتاق‌هایی با امکانات نسبتا خوب و فضایی آرام هستند که می‌توانند برای اقامت شما بسیار خوب و مناسب باشند. تخت‌هایی تمیز با روتختی‌هایی خوشرنگ سبب می‌شود تا شما آرامش بیشتری را در هتل تجربه کنید. مبل‌ها، پرده‌ها و فرش‌هایی تمیز و زیبا نیز در اتاق‌ها قرار داده شده‌است. از آنجاییکه هتل از نوع سوئیت است برخی از واحدهای آن دارای امکانات آشپزی است و لوازم مورد نیاز برای آشپزی وجود دارد. شما می‌توانید در واحدهای اقامتی این هتل به اینترنت رایگان دسترسی داشته باشید. حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی نیز برای همه واحدها وجود دارد. تهویه مطبوع، کولر و لوازم گرمایشی مناسب نیز در همه اتاق‌ها وجود دارد. انواع اتاق‌های هتل شامل:
• اتاق دو نفره بزرگ با یک تخت دو نفره
• اتاق با یک تخت دو نفره و یک مبل تخت شو
• اتاق دو نفره با یک تخت دو نفره و یک بالکن
• اتاق خانوادگی با دو تخت تک نفره و یک تخت دو نفره

رستوران هتل


هتل Cirrus Suites Tomtom Istanbul رستوران ندارد ولی شما می‌توانید با امکانات موجود در اتاق‌ها آشپزی کنید یا از رستوران‌های نزدیک وعده‌های غذایی خود را تهیه کنید.

فاصله هتل سیروس سوئیت تام تام استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا خیابان استقلال: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۲.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است