search
menu

هتل Cihangir Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Cihangir Hotel Istanbul
امکانات رفاهی هتل جهانگیر استانبول
رستوران هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل جهانگیر استانبول
اماکن دیدنی نزدیک به هتل جهانگیر استانبول

درباره هتل Cihangir Hotel Istanbul


هتل جهانگیر استانبول در قلب منطقه خوش آب و هوای بی اوغلو و در موقعیت مکانی مطلوب، جایی مناسب برای کشف شهر تماشایی و شگفت انگیز استانبول و بازدید از برخی جاذبه های گردشگری محبوب این مقصد دل انگیز لانه کرده است. این هتل سه ستاره که از امکاناتی قابل قبول و کارکنانی مجرب و کارآزموده تشکیل گردیده، قادر است میزبانی درخور برای گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما استانبول به این مقصد دل انگیز سفر می کنند، باشد و آن ها را در تجربه سفری خاطره انگیز و بیادماندنی یاری رساند.

امکانات رفاهی هتل جهانگیر استانبول


برای تامین رفاه و آسایش گردشگران، هتل Cihangir Hotel Istanbul امکاناتی متنوع را در خود جای داده است. امکاناتی از قبیل: کافی شاپ، رستوران، سالن برگزاری اجلاس و همایش، دستگاه فکس و فتوکپی، انبار نگهداری از بار و بنه، آسانسور، تهویه مطبوع، اتاق خانواده، محوطه استعمال دخانیات و مسیرهای تردد با ویلچر در این هتل تعبیه شده تا رفاه کامل گردشگرانی که این هتل را با خرید بلیط هواپیما سفرمارکت برای اقامت انتخاب می کنند، رقم بخورد. آن دسته از افرادی که قصد دارند با خودروی شخصی خود به استانبول سفر کنند، قادر خواهند بود با صرف هزینه اندکی، وسیله نقلیه خود را در پارکینگ مناسب و وسیع هتل جهانگیر استانبول پارک کنند و از بابت امنیت خودروی خود خیالشان آسوده گردد. ناگفته نماند که برای محافظت از اشیاء قیمتی و ارزشمند میهمانان، صندوق اماناتی رمزدار در نظر گرفته شده تا احتمال سرقت و گمشدگی وسایل گرانبهای افراد نیز تا حد زیادی کاهش یابد.

رستوران هتل


هتل جهانگیر استانبول برای رفع نیازهای خورد و خوراک میهمانان خود، رستورانی باکیفیت را در محوطه وسیع خود جای داده است. این رستوران که به رستوران کوپشته شهرت دارد، از فضایی دلپسند، محیطی پاکیزه و عاری از آلودگی و کارکنانی مسلط به آداب و رسوم میزبانی و پذیرایی تشکیل شده است. منوی رستوران که طیف وسیعی از غذاهای یونانی، ترکی، بین المللی، اروپایی و آمریکایی را در برگرفته، دست میهمانان را برای انتخاب غذایی متناسب با ذائقه و سلیقه‌شان باز گذاشته و موجب گردیده است که رضایت افرادی را که رژیم غذایی خاصی را دنبال می کنند، نیز جلب کند.

خدمات هتل


ارائه امکاناتی فراوان صرفا برای آسودگی میهمانان کافی نیست و چنانچه خدماتی قابل قبول در کنار امکاناتی مناسب ارائه نگردد، تامین رفاه و آسایش میهمانان که هدف اصلی هر اقامتگاهی محسوب می شود، حاصل نخواهد گشت. مدیریت هتل جهانگیر استانبول نیز که به این اصل کاملا واقف است، برای دستیابی به این هدف از کارکنانی مجرب و کارآزموده بهره گرفته است. کارکنان هتل قادرند خدمات مختلفی از قبیل: خشکشویی، لباسشویی، اتوشویی، پذیرش شبانه روزی، اینترنت پرسرعت وایفای، نظافت و خانه داری و سرویس شاتل فرودگاهی را با بالاترین کیفیت ممکن به کلیه میهمانان هتل ارائه دهند تا اقامتی آسوده را تجربه کنند.

واحدهای اقامتی هتل جهانگیر استانبول


تعداد ۵۱ باب واحد اقامتی مبله در قالب طرح های مختلفی نظیر اتاق های استاندارد، سوپریر و دیلاکس با نمای شگفت انگیزی از منطقه دیدنی بسفر در این هتل به گردشگران و خریداران بلیط هواپیما ارزان ارائه خواهد شد. لازم است ذکر گردد که تمامی واحدهای اقامتی هتل به زیبایی با وسایل اقامتی و رفاهی مختلفی نظیر تلویزیون، مبلمانی شیک، تخت خواب هایی راحت، میز و صندلی، آباژور و غیره چیدمان و تزئین شده اند. طراحی دلنشین، دکوری زیبا و مدرن، فضایی دلباز، نمایی بسیار دیدنی و تجهیزاتی مناسب همگی دست به دست هم داده اند تا واحدهای اقامتی هتل جهانگیر استانبول به مکانی مناسب برای اقامتی طولانی در شهر دیدنی استانبول مبدل گردد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل جهانگیر استانبول


فاصله هتل تا برج گالاتا: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه: ‌۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ توپکاپی: ۲.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه: ۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه ایا صوفیه: ۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا: ‌۲.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است