search
menu

هتل Blue Istanbul Hotel Taksim

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Blue Istanbul Hotel Taksim
امکانات و خدمات عمومی هتل بلو استانبول تکسیم
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بلو استانبول تکسیم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Blue Istanbul Hotel Taksim


هتل بلو استانبول تکسیم، یک هتل ۳ ستاره زیبا در قلب تپنده شهر استانبول، یعنی منطقه بی اوغلو، تکسیم است که اقامتگاه فوق العاده راحت و دلنشین برای مهمانان فراهم می کند. موقعیت مکانی عالی هتل بلو استانبول تکسیم و امکانات رفاهی مناسب و مطلوب از امتیازات مثبت هتل به حساب می آیند. مهمانانی که هتل بلو استانبول تکسیم را برای اقامت انتخاب می کنند، می توانند با پای پیاده و بدون نیاز به تاکسی، از بیشتر جاهای دیدنی استانبول دیدن کنند. کارکنان هتل Blue Istanbul Hotel Taksim بسیار زحمتکش، کاردان و صمیمی هستند و تلاش می کنند مهمانان را راضی و خرسند نگاه دارند.

امکانات و خدمات عمومی هتل بلو استانبول تکسیم


در هتل بلو استانبول تکسیم، امکانات متنوع و متعدد برای آسایش و رفاه مهمانان فراهم شده اند. اگر قصد دارید به جای خرید بلیط هواپیما استانبول با خودروی شخصی تان سفر کنید، می توانید از پارکینگ هتل برای پارک ماشینتان استفاده کنید. استفاده از پارکینگ هتل مشمول هزینه بوده و بایستی بابت هر روز ۱۰ دلار پرداخت کنید. استفاده از اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، صندوق امانات، اتاق مخصوص سیگار، روزنامه و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت انواع خدمات از قبیل تهیه بلیط برای بازدید از جاذبه های شهر، خدمات تور، خدمات تهیه بلیط، تبدیل ارز، سویت پرس، اتو، خشکشویی، لباسشویی، فتوکپی، فکس، شاتل فرودگاهی، دریافت سفارشات مارکت، کرایه خودرو، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیر با حوصله و صبوری مهمانان را راهنمایی می کنند. ضمنا، کارکنان هتل بلو استانبول تکسیم به زبان های انگلیسی؛ عربی، آذری، اسپانیایی، فارسی، روسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی و راحتی ارتباط برقرار می کنند. لازم است مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی شان را دارند، بدانند که در هتل بلو استانبول تکسیم حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.

اتاق های هتل


انواع اتاق ها با امکانات متنوع و گوناگون، مناسب هر سلیقه و نیازی در هتل بلو استانبول تکسیم وجود دارد. واحدهای اقامتی هتل بلو استانبول تکسیم شامل اتاق های خانواده، دبل، تریپل استاندارد، دبل استاندارد، دلوکس دبل و ... هستند. چشم انداز برخی اتاق ها از دریای فیروزه ای رنگ تشکیل شده و تماشای آن حس بی نظیری دارد. تمام اتاق ها عایق صدا بوده و استعمال سیگار در آن ها ممنوع است. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش هستند و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد. اتاق ها از هرگونه عوامل آلرژی زا پاک و عاری هستند. دکوراسیون اتاق ها ساده و در عین خال شیک و دلنشین است. اقامت در این اتاق ها همچون خانه خودتان حس خوب و دلچسب دارد. زمان تحویل اتاق ها در هتل بلو استانبول تکسیم ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل اتاق ها امکانات رفاهی اساسی و استاندارد نظیر مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، مینی بار، کمد لباس، تلفن، میز آرایش، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی رایگان، حوله، دمپایی، سشوار و ... فراهم گشته اند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


مهمانان می توانند در اوقات فراغت خود در تورهای دوچرخه سواری برگزار شده توسط هتل شرکت کرده و یا به بازی جذاب و سرگرم کننده دارت بپردازند.

رستوران هتل


در رستوران هتل همه روزه وعده صبحانه در ساعات معینی از صبح به صورت بوفه ای به مهمانان سرو می گردد و شامل غذاها و نوشیدنی های رنگارنگ حلال، قاره ای و سبزیجات است.

فاصله هتل بلو استانبول تکسیم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۲٫۱ کیلومتر
فاصله تا اسکله امینونو استانبول: ۳٫۱ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۳٫۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است