search
menu

هتل Beytul Galata Suites Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Beytul Galata Suites Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل بیتول گالاتا استانبول
اتاق های هتل و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل آپارتمان بیتول گالاتا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Beytul Galata Suites Istanbul


هتل آپارتمان سه ستاره و اقتصادی بیتول سوئیتس گالاتا در شهر زیبای استانبول در کشور ترکیه واقع شده‌است. درست از داخل کوچه‌ای که هتل آپارتمان بیتول گالاتا در آن قرار دارد، نمایی چشم‌نواز و تماشایی از برج گالاتا را می‌توانید ببینید؛ که هنگام پیاده‌روی هرچه به برج گالاتا استانبول نزدیک‌تر شوید، حسی جالب و حیرت‌برانگیز از چشم‌انداز فوق‌العاده برج می‌گیرید. دو ایستگاه مترو در نزدیکی هتل آپارتمان بیتول گالاتا قرار دارد. اگر علاقه داشته باشید که بر روی دریا ساعاتی را به تماشای مناظر اطراف بگذرانید و یا تفریح کنید، ایستگاه اتوبوس دریایی و قایق در فاصله ۰.۶ کیلومتری هتل Beytul Galata Suites قرار دارد. یکی از راه‌های سفر به استانبول، گرفتن بلیط هواپیما استانبول است؛ اگر قصد اقامت در هتل آپارتمان بیتول گالاتا را هم داشته باشید، می‌توانید به راحتی از فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن استانبول به هتل بیتول گالاتا سوئیتس برسید. در زمان اقامت در هتل آپارتمان بیتول گالاتا، حتما از دیدنی‌های میدان تکسیم و خیابان استقلال بازدید کنید، چرا که این میدان مشهور به زمان سلطان محمود اول برمی‌گردد؛ یعنی زمانی که از این منطقه انشعاب‌هایی برای انتقال آب درست شد و کل شهر استانبول را پوشش داد. به همین دلیل مهم‌ترین میدان شهر استانبول به تکسیم (تقسیم) معروف شد و حالا جز لاینفک دیدنی‌های این دیار به شمار می‌آید.

امکانات و خدمات عمومی هتل بیتول گالاتا استانبول


هتل آپارتمان بیتول سوئیتس استانبول خدمات و امکاناتی با کیفیت را ارائه می‌کند تا مسافران اقامتی راحت و به‌یادماندنی داشته باشند و شامل مواردی هستند از جمله: آسانسور، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات ویژه معلولان، گشت شهری، خدمات معرفی و ارائه تور برای علاقه‌مندان به گشت‌و‌گذار در شهر با برنامه مشخص، خدمات بیدارباش، فکس، فتوکپی، خدمات اتاق و خدمات نظافتی که شامل نظافت روزانه، اتو و خشکشویی است. در صورتی که بلیط هواپیما لحظه آخری رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل Beytul Galata Suites استفاده کنید تا با خیالی راحت رفت‌و‌‌آمد کنید. کارکنان هتل آپارتمان بیتول گالاتا سوئیتس علاوه بر زبان ترکی استانبولی، به زبان انگلیسی، آذربایجانی، عربی و روسی هم مسلط هستند و با استقبالی گرم از مسافران از سراسر دنیا پذیرایی می‌کنند.

اتاق های هتل و امکانات اتاق های هتل


واحدهای اقامتی متنوع و شیکی در هتل آپارتمان بیتول گالاتا وجود دارد که هرکدام طراحی راحت و جذاب دارند. اتاق‌های هتل Beytul Galata Suites شامل سوئیت دلوکس، آپارتمان با دو اتاق خواب و ظرفیت شش فرد بزرگسال، سوئیت کینگ با بالکن با تجهیزات، سوئیت سوپریور و آپارتمان چهار اتاقه با ظرفیت چهارده فرد بزرگسال است. در اتاق‌های زیبا و راحت هتل آپارتمان بیتول گالاتا سوئیتس، امکانات و وسایل بسیار باکیفیت و خوبی قرار دارد تا مسافران اقامتی خاطره‌انگیز و آسوده را تجربه کنند.
وسایل و تجهیزات هتل Beytul Galata Suites شامل مواردی هستند از قبیل: تلویزیون، یخچال، مینی‌بار، صندوق امانات، سیستم هشدار و اطفای حریق، کمدلباس، میز آرایش و آیینه، مبلمان، صندلی، چای و قهوه ساز، تلفن، کتری برقی، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، وسایل اتو کردن، سشوار، تهویه مطبوع و سیستم سرمایشی و گرمایشی. باید توجه داشته باشید که در اتاق‌های هتل آپارتمان بیتول گالاتا، امکان سیگارکشیدن وجود ندارد. در واحدهای اقامتی آپارتمانی هتل آپارتمان بیتول سوئیتس استانبول تجهیزات کاملی وجود دارد که شامل ماشین ظرفشویی، فر، اجاق گاز، مایکروویو، میز و صندلی، وسایل تمیزکننده و ماشین لباسشویی است و در آشپزخانه‌ مجهز به ظرفشویی و وسایل مخصوص آشپزی هم می‌توانید با آسودگی خیال آشپزی کنید.

فاصله هتل آپارتمان بیتول گالاتا استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه پرا: ۸ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا موزه معصومیت: ۱۲ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۹ دقیقه رانندگی
فاصله تا بازار ادویه: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله تا برج دختر: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید زورلو استانبول: ۱۸ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است