search
menu

هتل Best Western Empire Palace Hotel & Spa Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Best Western Empire Palace Hotel & Spa Istanbul
امکانات کلی هتل بست وسترن امپایر پالاس استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بست وسترن امپایر پالاس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Best Western Empire Palace Hotel & Spa Istanbul


هتل بزرگ و ۴ ستاره بست وسترن امپایر پالاس در حاشیه منطقه قدیمی سلطان احمد استانبول واقع شده است و تنها پنج دقیقه با ایستگاه اصلی راه آهن و ۱۷ کیلومتر با فرودگاه بین المللی آتاتورک فاصله دارد. موقعیت ایده آل و نزدیک بودن به مکان های دیدنی و مهم گردشگران، از جمله مسجد خیره کننده سلطان احمد، برج گالاتا، برج دختر استانبول و کاخ توپکاپی این هتل را به یک انتخاب فوق العاده برای بازدید کنندگان محلی و بین المللی تبدیل کرده است. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به استانبول را داشته باشید، Best Western Empire Palace Hotel & Spa Istanbul ترکیبی از مهمان نوازی گرم و محیطی دوست داشتنی است تا اقامت شما در استانبول را فراموش نشدنی کند.

امکانات کلی هتل بست وسترن امپایر پالاس استانبول


امکانات موجود در Best Western Empire Palace Hotel & Spa Istanbul شامل میز تور، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق چمدان، رستوران، بار، پارکینگ و کرایه اتومبیل است. همچنین در صورت درخواست، هتل می تواند ترانسفر فرودگاهی را ترتیب دهد. Wi-Fi رایگان در همه اتاق ها و مکان های عمومی، دستگاه فکس و فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی و فروشگاه تهیه سوغاتی نیز در دسترس هستند. خدمات خانه داری به صورت روزانه در هتل بست وسترن امپایر پالاس استانبول انجام می گیرد. برای تبدیل ارز می توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. هنگام تفریح و گشت و گذار در شهر می توانید پول و اشیای گرانبهای خود را به صندوق امانات هتل سپرده و با خیالی آسوده به تفریح بپردازید. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل بدون دریافت هیچ هزینه اضافی امکان پذیر است. در این هتل اتاق هایی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نشود. پرسنل مجرب هتل با تسلط به چند زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی و با رویی گشاده آماده استقبال از میهمانان هستند. از دلایل انتخاب این هتل می توان به زبان انگلیسی صحبت کردن پرسنل، قیمت مناسب و رزرواسیون آسان اشاره کرد.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی هتل بست وسترن امپایر پالاس استانبول می توان به سونا، اسپا، ماساژ، اتاق بخار و حمام ترکی اشاره کرد. روش های مختلفی برای سرگرمی از جمله تورهای پیاده روی و کلاس هایی درباره فرهنگ محلی وجود دارد که با شرکت در آن ها می توانید اوقات بسیار خوبی را سپری کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


Best Western Empire Palace Hotel & Spa Istanbul استانبول دارای انواع اتاق های خانوادگی، اتاق تویین، اتاق دبل، اتاق با تخت دونفره و تک نفره و اتاق لوکس کوئین است که متناسب با نیاز خود می توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و اقامت بی نظیری را در هتل بست وسترن امپایر پالاس تجربه کنید. این هتل دارای ۳۵ اتاق میهمان با مبلمان مدرن و دکوراسیون شیک است و اکثر اتاق ها دارای چشم انداز عالی از شهر هستند. اتاق های میهمان به گونه ای طراحی شده اند که برخی از امکانات رفاهی مناسب مانند تلویزیون ال سی دی، موکت، آینه، دمپایی، تهویه مطبوع و تجهیزات تهیه چای و قهوه را ارائه می دهند.
هر اتاق دارای حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی است و لوازم بهداشتی به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد.

رستوران هتل


هتل بست وسترن امپایر پالاس دارای یک رستوران ترکی است که غذاهای خوشمزه و محلی را در محیطی آرام بخش سرو می کند. چندین کافه کوچک نیز در بیرون هتل واقع شده است.

فاصله هتل بست وسترن امپایر پالاس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلطان احمد: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ دولمه باغچه: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا برج دختر استانبول: ۷.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است