search
menu

هتل Bern Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Bern Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل برن استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل برن استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Bern Hotel Istanbul


هتل برن یک هتل ۳ ستاره در منطقه قدیمی استانبول است که جذابیت دنیای قدیمی و امکانات مدرن را در فضایی دوستانه ترکیب می کند و تضمین می کند که میهمانان را در آرامش قرار دهد. این هتل به مشهورترین مکان های تاریخی و فرهنگی مانند مسجد آبی، بازار بزرگ، کاخ و موزه توپکاپی، برج گالاتا، خیابان پر جنب و جوش استقلال، مسجد سلیمانیه و آب انبار باسیلیکا نزدیک است به همین دلیل هر ساله مسافران و گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می کند. هتل Bern Hotel Istanbul تا فرودگاه استانبول ۵۱ کیلومتر فاصله دارد. شاتل فرودگاهی نیز با پرداخت هزینه در دسترس است. ایستگاه متروی آکسارای در فاصله یک کیلومتری از این ملک قرار دارد و دسترسی آسان به دیگر مکان های شهر را امکان پذیر می کند. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به این شهر توریستی، هتل برن با داشتن امکانات رفاهی خوب و قیمت مناسب گزینه ایده آلی برای یک اقامت دلنشین به شمار می آید.

امکانات کلی هتل برن استانبول


این هتل دارای ۴۰ اتاق، میز پذیرش، میز تور، آسانسور، محل نگهداری از چمدان، سرویس اتاق، صندوق امانات، شاتل فرودگاهی، نگهداری از کودک، رستوران و بار است. اینترنت بی سیم رایگان در سراسر هتل در دسترس میهمانان قرار می گیرد. افرادی که با خودروی شخصی سفر می کنند می توانند از خدمات پارکینگ هتل با پرداخت هزینه استفاده کنند. برای خرید سوغاتی نیز می توانید به مغازه ای که در هتل وجود دارد بروید. برای تفریح و گشت و گذار در شهر می توانید اتومبیل کرایه کنید. در صورت نیاز به مبادله ارز، صرافی هتل در خدمت شماست. برای جلوگیری از بروز حوادث ناگوار، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام و اطفا حریق در هتل Bern Hotel Istanbul تعبیه شده است. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. استعمال دخانیات نیز در این هتل ممنوع است به همین دلیل اتاق هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نشود.
برای گذراندن اوقات فراغت و استراحت می توانید به باغ زیبای هتل بروید. خدماتی از قبیل نظافت روزانه، سرویس خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. پرسنل مجرب هتل با تسلط به ۶ زبان زنده دنیا از جمله زبان های انگلیسی، عربی، آذربایجانی، فارسی، گرجستانی و ترکی استانبولی آماده استقبال از میهمانان بوده و با خوشرویی آن ها را راهنمایی می کنند. نزدیک بودن به مکان های توریستی و تفریحی موجب صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد می شود و این یکی از دلایل انتخاب هتل برن برای اقامت در استانبول به شمار می آید. از دلایل دیگر می توان به قیمت مناسب و مسلط بودن کارکنان به زبان انگلیسی اشاره کرد. برای اقامت کودکان زیر ۶ سال در این هتل هزینه ای دریافت نمی شود.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق های هتل برن استانبول عبارتند از:
• اتاق های خانوادگی
• اتاق دبل یا توئین استاندارد
• اتاق تک نفره
• اتاق سه نفره استاندارد
میهمانان از اینترنت بی سیم رایگان، تجهیزات تهیه چای و قهوه، مینی بار، تهویه مطبوع، کمد، تلفن، تلویزیون صفحه تخت و آشکارسازهای دود در اتاق ها لذت می برند. هر اتاق دارای حمام مجزا مجهز به دوش، سرویس بهداشتی، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. امکان سرو صبحانه در اتاق ها نیز فراهم شده است.

رستوران هتل


روز خود را می توانید با صبحانه بوفه ای آغاز کنید. هتل Bern Hotel Istanbul دارای رستوران پیتزا و لابی بار است. همچنین می توانید از تراس جادار و سالن در بار Entrance And The Lobby لذت ببرید. غذاهای ایتالیایی در نزدیکی هتل در Byzantion Bistro & Restaurant سرو می شوند. غذای مخصوص کودکان و منوهای رژیم غذایی نیز در صورت درخواست در اختیار میهمانان قرار می گیرد.

فاصله هتل برن استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۶ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم: ۶.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است