search
menu

هتل Belizia Hotel Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Belizia Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل بلیزیا استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل بلیزیا استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Belizia Hotel Istanbul


هتل بلیزیا استانبول، هتلی زیبا در محله راسیم پاشای کادیکوی، قسمت آسیایی استانبول است که با فراهم کردن امکانات رفاهی متنوع سعی در تأمین اقامت دلنشین و راحت برای مهمانان دارد. در نزدیکی هتل ایستگاه‌های مترو، اتوبوس، تاکسی و همچنین پایانه فری کادیکوی قرار دارند. مهمانانی که در این هتل اقامت می‌کنند، به آسانی می‌توانند از هر طریقی در استانبول گشت و گذار کنند. قسمت آسیایی استانبول بسیار زیبا و باکلاس است. قسمت اروپایی نیز اکثر جاذبه‌های تاریخی و مهم شهر از جمله آب انبار باسیلیکا استانبول، مسجد سلیمانیه استانبول، پارک های استانبول و ... را در بر گرفته است.
مهمانان می‌توانند برای جابجایی بین قسمت آسیایی و اروپایی استانبول از خط ساحلی استفاده کرده و در طول مسیر از منظره آبی و چشم اندازهای نفس‌گیر اطراف لذت ببرند. هتل بلیزیا استانبول دارای امکانات رفاهی مطلوب و مناسب است و اقامت شیرین و به یاد ماندنی برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. کارکنان خوش برخورد و کاردان هتل Belizia Hotel Istanbul نیز برای به دست آوردن رضایت و خوشنودی مهمانان تمام تلاششان را می‌کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل بلیزیا استانبول


در هتل بلیزیا استانبول امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما استانبول سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان مقدور است. لابی هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، اتاق مخصوص سیگار و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل اتو، لباسشویی، خشکشویی و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی و با حوصله راهنمایی می‌کنند. ضمنا، کارکنان هتل بلیزیا استانبول به زبان‌های روسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمانه برقرار می‌کنند.
مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در هتل بلیزیا استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


انواع اتاق ها با امکانات گوناگون و مناسب هر سلیقه و نیاز در این هتل قابل رزرو هستند. اتاق های هتل بلیزیا استانبول شامل اتاق های خانواده، دلوکس، دبل اکونومی و ... هستند. دکوراسیون اتاق ها شیک و تا حدودی کلاسیک است و با اسباب و اثاثیه زیبا و باکیفیت چیدمان یافته‌اند. کف اتاق ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته‌اند. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش هستند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در اتاق ها ممنوع است. راحتی اتاق ها فوق العاده است و اتاق ها فضای وسیع و دلبازی دارند. ترکیب‌های رنگی گرم در طراحی کثر اتاق ها به کار گرفته شده و همین باعث القای حس آرامش به فضای اتاق ها گشته است. زمان تحویل اتاق ها در هتل بلیزیا استانبول از ساعت ۱۴ تا ۲۰ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های هتل بلیزیا استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، یخچال، قهوه/ چای ساز، دراور، کمد لباس، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله، دمپایی و ... مهیا گشته‌اند.

فاصله هتل بلیزیا استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۴٫۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۴٫۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی استانبول (مسجد سلطان احمد): ۴٫۵
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۵٫۸ کیلومتر
فاصله تا میدان تکسیم استانبول: ۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است