search
menu

هتل Beethoven Hotel & Suite Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Beethoven Hotel & Suite Istanbul
امکانات هتل و سوئیت بیتهوون استانبول
خدمات هتل و سوئیت بیتهوون
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله هتل و سوئیت بیتهوون استانبول تا اماکن مهم و گردشگری

درباره هتل Beethoven Hotel & Suite Istanbul


هتل و سوئیت بیتهوون استانبول یکی از هتل‌های ۳ ستاره شهر استانبول است که می‌توانید برای تجربه سفری خاطره‌انگیز اقامت در آن را تجربه کنید. موقعیت مکانی هتل بسیار بی‌نظیر است و با سکونت در آن می‌توانید به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری شهر استانبول دسترسی داشته باشید. مکان‌هایی مانند مسجد سلطان احمد، آب انبار باسیلیکا، مسجد ایاصوفیه و… از جمله اماکن تاریخی بسیار معروف شهر استانبول هستند که با اقامت در این هتل به راحتی می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. علاوه بر آن بازار بزرگ استانبول که یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین بازار‌های سرپوشیده جهان است نیز در نزدیکی همین هتل قرار دارد و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا در هر زمان که تمایل داشته باشند از این بازار دیدن کنند و به گشت و گذار و خرید در آن بپردازند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر استانبول در Beethoven Hotel & Suite اقامت داشته باشید و سفری به یادماندنی را تجربه کنید.

امکانات هتل و سوئیت بیتهوون استانبول


هتل بیتهوون استانبول امکانات متعددی دارد که رفاه و آرامش کامل را برای مسافران ساکن هتل فراهم می‌کند. رستوران این هتل با فضای دلنشین و غذاهای لذیذ و متنوعی که دارد برای تمام وعده‌های غذایی از مهمانان پذیرایی می‌کند و بدون شک از تجربه صرف غذا در آن لذت خواهید برد. هتل دارای یک تراس فضای باز است که منظره روبه شهر آن بسیار زیبا و تماشایی است و مکانی جذاب را برای استراحت و گذرندان اوقات فراغت مهمانان فراهم می‌کند. Beethoven Hotel & Suite مجهز به وای فای نیز است و مسافران می‌توانند در سرتاسر ملک هتل از اینترنت رایگان و پرسرعت استفاده کنند. استعمال سیگار در مکان‌های عمومی و مشترک هتل ممنوع است و مهمانان برای استفاده از سیگار باید از منطقه مخصوص سیگار کشیدن استفاده کنند که همین مسئله اقامت را برای افرادی که به دود سیگار حساس هستند راحت‌تر و لذت بخش‌تر می‌کند. پارکینگ، تحویل مواد غذایی، اتاق‌های عایق صدا، سالن مشترک مخصوص تماشای دسته جمعی تلویزیون، قهوه خانه، امکانات ویژه معلولین و… از دیگر امکانات رفاهی موجود در این هتل به شمار می‌روند.

خدمات هتل و سوئیت بیتهوون


هتل بیتهوون استانبول خدمات گسترده‌ای را نیز به مهمانان خود ارائه می‌دهد که سبب شده‌اند این هتل در بین گردشگران شهر استانبول محبوبیت ویژه‌ای داشته باشد. پرسنل هتل بسیار صمیمی و خوش برخورد هستند و از هیچ تلاشی برای کمک به مهمانان فروگذاری نمی‌کنند. کارکنان این هتل علاوه بر زبان ترکی به زبان‌های انگلیسی، عربی، روسی و صربی نیز مسلط هستند و به صورت ۲۴ساعته از مهمانان استقبال می‌کنند. هتل دارای خدمات کرایه خودرو است و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا با کرایه یک خودرو شخصی در سرتاسر شهر استانبول گردش کنند و از سفر لذت ببرند. خدمات خانه داری هتل به صورت روزانه فعال است و خیال مهمانان را از بابت تمیزی و نظافت واحدهای اقامتی راحت می‌کند. خدمات تور، تهیه بلیط، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه، خشکشویی، سرویس اتو، امنیت ۲۴ساعته و… از دیگر خدمات Beethoven Hotel & Suite هستند که می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


هتل بیتهوون دارای دو مدل واحد اقامتی تک نفره و دونفره است. اتاق تک نفره دارای بالکن است و اتاق دونفره به صورت لوکس طراحی شده که اقامت در هر دوی آن‌ها احساس خوشایندی دارد. تمامی واحدهای این مجموعه دارای سیستم تهویه مطبوع هستند و از همین جهت سکونت در این واحدها برای مهمانان دلپذیر و لذت بخش خواهد بود. از جمله امکانات رفاهی موجود در واحدهای اقامتی Beethoven Hotel & Suite می‌توان به سرویس بهداشتی، حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، میز مطالعه، مینی بار، چای ساز، صندوق امانات و… اشاره کرد.

فاصله هتل و سوئیت بیتهوون استانبول تا اماکن مهم و گردشگری


فاصله هتل تا آب انبار باسیلیلکا: ۲.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد ایاصوفیه: ۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ توپکاپی: ۳.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا کاخ دلمه باغچه: ۸.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا برج دختر استانبول: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است