search
menu

هتل Basileus Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Basileus Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل باسیلوس استانبول
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل باسیلوس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Basileus Hotel Istanbul


هتل باسیلوس استانبول یک هتل ۳ ستاره شیک و مدرن واقع در محله سلطان احمد استانبول، در منطقه تاریخی و نزدیک ایستگاه مترو قرار دارد. خدمات و سرویس دهی این هتل در حد یک هتل پنج ستاره است. میدان سلطان احمد و مسجد آبی نقاط دیدنی هستند و مسافرانی که به دنبال خرید هستند ممکن است بخواهند از بازار بزرگ و بازار مصر دیدن کنند. فقط با یک دقیقه پیاده روی می توانید به مسجد ایاصوفیه برسید. خیابان پر جنب و جوش استقلال، میدان تکسیم، برج تاریخی گالاتا، برج دختر و آب انبار باسیلیکا از دیگر جاهای دیدنی نزدیک هتلBasileus Hotel Istanbul هستند که مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گرفته اند. پارک موضوعی اسفانبول یکی از جاذبه های برتر نزدیک است که نباید بازدید از آن را از دست بدهید. نزدیک ترین فرودگاه به هتل فرودگاه استانبول است و برای داشتن رفت و آمدی بدون دغدغه می توانید از شاتل فرودگاهی هتل استفاده کنید. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به استانبول، این هتل گزینه ایده آلی برای یک اقامت دلنشین به حساب می آید.

امکانات کلی هتل باسیلوس استانبول


هتل باسیلوس استانبول، خدمات عالی و امکانات برتر و فراموش نشدنی اقامتی را برای میهمانان خود فراهم می کند. این هتل به مجموعه وسیعی از خدمات، از جمله خدمات پذیرش ۲۴ ساعته، گاو صندوق، وای فای رایگان در همه اتاق ها و مکان های عمومی، خانه داری روزانه، شومینه، تاکسی سرویس، میز تور و انبار چمدان دسترسی دارد. میز تور هتل این اطمینان را به شما می دهد که کارهای زیادی در طول اقامت خود انجام دهید و از جاهای زیادی دیدن کنید. خدمات خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس، فتوکپی و مرکز تجاری نیز در دسترس هستند. توجه داشته باشید که از آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل جلوگیری می شود. کسانی که با اتومبیل شخصی سفر می کنند، می توانند از خدمات پارکینگ هتل با پرداخت هزینه استفاده کنند.
افراد علاقمند به مطالعه می توانند برای گذراندن اوقات فراغت خود از امکانات کتابخانه هتل Basileus Hotel Istanbul بهره مند شوند. برای بازدید از جاذبه های گردشگری می توانید خودرویی کرایه کرده و به گشت و گذار در شهر بپردازید. در این هتل امکانات ویژه ای برای افرادی که دارای معلولیت جسمانی هستند در نظر گرفته شده است. اتاق هایی مخصوص برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای مسافران دیگر ایجاد نشود. برای تبدیل ارز می توانید از خدمات صرافی هتل استفاده کنید. همچنین این هتل دارای خدمات نگهداری از کودک و نوزاد است. کارکنان مجرب هتل با تسلط به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی آماده استقبال از میهمانان هستند. از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت می توان به موقعیت مکانی مناسب، قیمت مناسب، پاکیزگی هتل و مسلط بودن پرسنل به زبان انگلیسی اشاره کرد. اقامت کودکان زیر ۶ سال در این هتل رایگان است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل باسیلوس استانبول عبارتند از:
اتاق های خانوادگی مناسب ۴ بزرگسال
اتاق استاندارد دبل یا تویین
اتاق سه نفره استاندارد
اتاق دبل سوپرییر
اتاق دبل اقتصادی
اتاق سه نفره اقتصادی
اتاق های میهمان از امکانات رفاهی متنوعی برخوردار هستند. همه اتاق ها دارای کف پوش، پنجره هایی از کف تا سقف بوده و مبلمان چوبی نیز بر زیبایی هرچه بیشتر آن ها افزوده است. واحد های اقامتی، تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع جهانی، تلفن، مینی بار، ملافه، آینه، مبل و تجهیزات تهیه قهوه و چای را برای جلب رضایت بیشتر میهمانان ارائه می دهند. اتاق ها دارای تهویه مطبوع بوده و سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب دمای اتاق را همیشه در حد مطلوب نگه می دارد. هر اتاق هتل Basileus Hotel Istanbul دارای سرویس بهداشتی فرنگی، حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان است. برای راحتی میهمانان، صبحانه در اتاق آن ها سرو می شود.

رستوران هتل


رستوران هتل باسیلوس با انواع غذاهای لذیذ ترکی و بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است. صبحانه رایگان نیز هر روز صبح سرو می شود.

فاصله هتل باسیلوس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ دولمه باغچه: ۹ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۹.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است