search
menu

هتل Barbera Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Barbera Hotel Istanbul
امکانات رفاهی هتل
گزینه های غذاخوری هتل
واحدهای اقامتی هتل
خدمات هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل باربرا استانبول

درباره هتل Barbera Hotel Istanbul


هتل باربرا استانبول (به انگلیسی: Barbera Hotel Istanbul) را باید انتخابی ایده‌آل برای مشکل‌پسندان دانست. این اقامتگاه لوکس و خوش‌منظره که در منطقه‌ای خوش آب و هوا واقع در چند متری پارک سرسبز گلخانه قرار گرفته، از موهبت هوای مطبوع و تمیز و مناظر شگفت‌انگیز این منطقه برای میزبانی از طبیعت‌دوستانی که قصد دارند در مکانی دنج و آرام اقامت کنند، بهره جسته است. به لطف برخورداری از امکانات رفاهی قابل‌قبول و به‌کارگیری از کارکنانی مجرب و متعهد، این هتل چهار ستاره مدتی است که مورد توجه بسیاری از خریداران بلیط هواپیما استانبول، به‌ویژه افرادی که در پی ثبت خاطراتی به‌یادماندنی در مکانی شیک و مجلل هستند، قرار گرفته و توانسته است با ارائه خدماتی باکیفیت، رضایت اکثر گردشگران و خریداران بلیط هواپیما ارزان سفرمارکت را به خود جلب گرداند.

امکانات رفاهی هتل


امروزه اهمیت امکانات رفاهی در میزان رضایت گردشگران برهیچ‌کس پوشیده نیست؛ در حقیقت وجود امکانات رفاهی متعدد و گوناگون از چنان اهمیتی برخوردار گشته که به یکی از اولویت‌های اصلی گردشگران در انتخاب هتل مبدل شده‌ است. خوشبختانه هتل باربرا استانبول در این زمینه در حد استانداردهای هتل‌های هم‌سطح خود ظاهر شده و امکاناتی قابل‌قبول را به میهمانان خود عرضه کرده است. امکاناتی از قبیل: آسانسور، انبار نگهداری از چمدان، محوطه استعمال دخانیات برای افراد سیگاری، کتابخانه، تهویه مطبوع، صندوق امانات، اتاق خانواده، فضای سبز، کافی‌شاپ، کادوسرا، اینترنت پرسرعت و رایگان و دستگاه فروش خودکار (وندینگ ماشین) در اختیار میهمانان هتل قرار خواهد گرفت تا هیچ نیازی را در طول اقامت در هتل باربرا استانبول احساس نکنند. برای رفاه گردشگرانی که خودرویی برای گشت‌وگذار در استانبول اجاره می‌کنند، پارکینگی بسیار امن و مناسب در نظر گرفته شده تا این افراد نیز قادر باشند با خیالی آسوده از بابت امنیت وسیله نقلیه شخصی خود، اقامتی لذت‌بخش را در این هتل تجربه کنند.

گزینه های غذاخوری هتل


علاوه بر کافی‌شاپی دنج و دوست‌داشتنی، فضای نسبتاً وسیعی نیز به رستوران هتل اختصاص داده شده تا تمام نیازهای خوردوخوراک میهمانان هتل در طول اقامت در این مکان به‌کلی تأمین گردد. رستوران هتل با فضایی بسیار دل‌نشین و منویی لاکارته که طیف وسیعی از غذاهای لذیذ و چرب‌وچیلی ترکی را در خود جای داده، تجربه لذت‌بخش اقامت در هتل باربرا استانبول را دوچندان ساخته و موجب شده است که مشکل یافتن رستورانی باکیفیت در طول اقامت در استانبول برطرف گردد.

واحدهای اقامتی هتل


هتل باربرا استانبول از ۱۴ باب واحد اقامتی مبله و دلباز مجهز به کلیه تجهیزات رفاهی نظیر تلویزیون، سشوار، دراور، کمدلباس، تخت‌خواب‌هایی نرم و راحت، صندوق امانات، سشوار و غیره تشکیل شده است. طراحی و دکور واحدهای اقامتی این هتل چنان شیک و زیباست که هر گردشگری را به رزرو اتاقی در این هتل ترغیب می‌سازد.

خدمات هتل


همانند امکانات رفاهی هتل، خدمات ارائه شده در هتل باربرا استانبول متعدد و متنوع بوده و گستره وسیعی از سرویس‌های رفاهی از جمله صرافی، سرویس رفت و برگشت فرودگاهی، پذیرش شبانه‌روزی، خانه‌داری، روم سرویس، صدور فاکتور و تهیه بلیط را شامل می‌شود. میهمانان هتل می‌توانند پوشاک کثیف خود را به کارکنان مشغول در بخش خانه‌داری بسپارند تا خدمات خشک‌شویی و اتوشویی را در اندک زمانی برایشان انجام دهند. همچنین نگهداری از اشیاء و وسایل گران‌قیمت در صندوق امانات نیز از دیگر خدماتی است که در هتل باربرا استانبول برای رفاه میهمانان صورت می‌گیرد.

موقعیت مکانی هتل


همان‌گونه که پیش‌تر نیز بدان اشاره شد، هتل باربرا استانبول از حیث موقعیت مکانی در شرایط بسیار مطلوبی بسر می‌برد و در نزدیکی برخی از پرطرفدارترین و جذاب‌ترین جاهای دیدنی استانبول واقع شده است. جاذبه‌هایی نظیر کاخ دلمه باغچه، برج گالاتا و برج دختر استانبول در شعاع 1 کیلومتری هتل قرار گرفته است، حال‌آنکه موزه تکنولوژی و علوم اسلامی و پارک دیدنی گلخانه فقط چند قدم با هتل فاصله دارند. بنابراین اقامت در هتل باربرا استانبول نه‌تنها امکان بهره‌مندی از مزایایی نظیر امکانات رفاهی و خدماتی رضایت‌بخش را به همراه دارد، بلکه موجب کاهش هزینه‌های رفت‌وآمد به جاذبه‌های گردشگری استانبول خواهد شد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل باربرا استانبول


فاصله هتل تا موزه باستان‌شناسی استانبول: ۴۰۰ متر
فاصله هتل تا کاخ توپکاپی: ۵۰۰ متر
فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا: ۶۰۰ متر
فاصله هتل تا بازار ادویه: ۷۰۰ متر
فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه: ۱.۲ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است