search
menu

هتل Barba Rossa Residence Istanbul

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Barba Rossa Residence
امکانات و خدمات عمومی هتل باربا رزا رزیدنس استانبول
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق‌ های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل باربا رزا رزیدنس استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Barba Rossa Residence


هتل باربا رزا رزیدنس استانبول، هتل زیبایی در منطقه «بشیکتاش Besiktas» استانبول است که در منطقه اروپایی واقع شده و به بسیاری از جاذبه‌های دیدنی شهر دسترسی آسان دارد. امکانات رفاهی در نظر گرفته شده در این هتل برای تجربه اقامت خوش و به یادماندنی کفایت می‌کنند. مهمانان می‌توانند با پرداخت هزینه معقول اقامت راحت داشته و در عین حال به‌راحتی از بیشتر جاهای دیدنی استانبول بازدید کنند. یکی از بهترین مزیت‌های اقامت در هتل باربا رزا رزیدنس استانبول نزدیک بودن به منظره «پل بوغاز ایچی bogazici» است. کارکنان هتل سعی می‌کنند بهترین خدمات را تا حد ممکن به مهمانان ارائه دهند و آن‌ها را با احساس رضایت و خشنودی بدرقه نمایند. می‌دانید که استانبول شهر شگفت‌انگیزی است که هر گردشگری را مجذوب خود می‌کند و سالانه میزبان گردشگران بی‌شماری از سراسر دنیا می‌شود. مهمانانی که قصد خرید بلیط هواپیما استانبول دارند و می‌خواهند در طول سفر بیشتر اوقات خود را به گردش در خیابان های مشهور استانبول و بازدید از جاذبه‌هایی چون کلیسای سنت آنتوان، تنگه بسفر، جزیره بویوک آدا و ... سپری کنند، بهتر است هتل مناسبی چون رزرو هتل باربا رزا رزیدنس استانبول انتخاب کنند و در پایان روز پس از ماجراجویی‌های فراوان در شهر استراحت کرده و با خواب جانانه و شیرین در اتاق‌های دنجشان خستگی را از خود رفع کنند. امکانات و خدمات فراهم شده در هتل Barba Rossa Residence با توجه به هزینه اقامتی که از مهمانان دریافت می‌گردد، کاملاً معقول و رضایت‌بخش هستند.

امکانات و خدمات عمومی هتل باربا رزا رزیدنس استانبول


در هتل باربا رزا رزیدنس استانبول انواع امکانات و خدمات برای آسایش و رفاه مهمانان فراهم شده‌اند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی نظیر مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشان، اتاق مخصوص سیگار و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به‌طور شبانه‌روزی به مهمانان سرویس‌دهی کرده و به سؤال‌ها و نیازهایشان پاسخ می‌دهد. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، شاتل فرودگاهی، اتو، خشک‌شویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی، تبدیل ارز، تحویل سفارش‌های مارکت، غذاهای بسته‌بندی شده، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به‌خوبی راهنمایی می‌کنند. در ضمن، کارکنان هتل باربا رزا رزیدنس استانبول به زبان‌های انگلیسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به‌خوبی ارتباط برقرار می‌کنند. خبر خوب برای مهمانانی که حیوان خانگی دارند این است که در هتل باربا رزا رزیدنس استانبول حیوانات خانگی به‌طور رایگان پذیرش می‌شوند.

اتاق‌ های هتل


هتل باربا رزا رزیدنس استانبول واحدهای اقامتی متنوع با امکانات گوناگون و مناسب هر سلیقه‌ای دارد. مهمانان می‌توانند اتاقی را که باب سلیقه و نیازشان است، انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل باربا رزا رزیدنس استانبول شامل اتاق‌های سینکل استاندارد، دوخوابه استاندارد، تریپل الگانت، دبل اکونومی، تریپل استاندارد، سوئیت دلوکس و چهار خوابه استاندارد هستند. چشم‌انداز اتاق‌ها را منظره‌ای از خیابان، شهر و دریا تشکیل می‌دهد و روشنایی خوبی از پنجره به داخل اتاق‌ها هدایت می‌گردد. برخی اتاق‌ها بالکن‌های کوچک دارند. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش بوده و خدمات خانه‌داری به‌طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال دخانیات در اتاق‌ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل باربا رزا رزیدنس استانبول ساعت ۱۴ الی ۲۰ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق‌ های هتل


داخل تمام واحدهای هتل باربا رزا رزیدنس استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، تلویزیون، تلفن، مینی بار، قهوه/ چای‌ساز، کمد لباس، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی، سشوار و ... در نظر گرفته شده‌اند.

رستوران هتل


در هتل باربا رزا رزیدنس استانبول رستوران وجود ندارد و وعده صبحانه همه‌روزه به‌صورت بسته‌بندی شده به مهمانان ارائه شده و مهمانان می‌توانند صبحانه‌شان در اتاق‌هایشان میل کنند.

فاصله هتل باربا رزا رزیدنس استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه دختر استانبول: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا استانبول: ۴٫۳ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۴٫۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۸٫۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است