search
menu

هتل Ayramin Hotel Taksim Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ayramin Hotel Taksim Istanbul
امکانات عمومی هتل آیرامین تکسیم استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل آیرامین تقسیم استانبول جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ayramin Hotel Taksim Istanbul


هتل آیرامین تکسیم از هتل‌های معروف و موردتوجه در شهر استانبول ترکیه است. این هتل سه ستاره تا خیابان مشهور استقلال ۲۰۰ متر فاصله دارد که به‌راحتی می‌توانید با چند قدم پیاده‌روی به این خیابان دسترسی داشته باشید، خیابانی که مملو از مغازه، رستوران، گالری‌های هنری هست. همچنین ایستگاه متروی تکسیم فقط ۵ دقیقه تا این هتل فاصله دارد و یکی از بهترین و آسان‌ترین روش‌ها برای دسترسی به جاذبه‌های مشهور و دیدنی استانبول است، برخی از جاذبه‌های دیدنی شهر استانبول عبارت‌اند از کاخ توپکاپی، کاخ دلمه‌باغچه، برج گالاتا، برج دختر، کاخ بیگلربیگی، موزه پرا و غیره. مرکز خرید دمیرون و پاساژ چیچک در چند قدمی این هتل قرار دارد، بی‌شک طرفداران و دوستداران خرید از این مراکز خرید دست‌خالی به هتل برنمی‌گردند. فرودگاه استانبول با ۵۲ کیلومتر فاصله تا هتل Ayramin Hotel Taksim Istanbul از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس، چای‌ساز و قهوه ساز در همه اتاق‌ها اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل آیرامین تکسیم استانبول


از امکانات مشهور این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد که در تمامی نقاط آن قابل‌دسترس است. بر اساس قوانین هتلداری اجازه بردن حیوانات خانگی را به هتل آیرامین تکسیم ندارید. کارکنان این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی و ژاپنی تسلط دارند، بدین‌جهت با مسافران به‌راحتی باهم دیگر ارتباط برقرار می‌کنند. ممکن است در میان مسافران این افرادی باشند که به‌قصد تجارت و سفر کاری با خرید بلیط هواپیمای استانبول عازم این شهر می‌شوند که با انتخاب این هتل برای اقامت می‌توانند در مرکز بیزینس جلساتشان را برگزار کرده و از فکس و فتوکپی بهره‌مند شوند. در بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال از مسافران سراسر جهان هستند و در لابی هتل می‌توانید از اتاق چمدان و میز تور و بلیط گردشگری بهره‌مند شوید. امکان گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر با کرایه اتومبیل از لابی هتل Ayramin Hotel Taksim Istanbul وجود دارد. پارکینگ اختصاصی در این هتل وجود ندارد اما برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند پارکینگ عمومی در نزدیکی این هتل در اختیارشان قرار داده می‌شود که برای استفاده از آن باید هزینه مجزا پرداخت کنند ولی نیازی به رزرو قبلی ندارد. ممکن است در حین اقامت به خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباس‌شویی اتو و احتیاج داشته باشید که استفاده از این خدمات با هزینه مجزا امکان‌پذیر هستند، اما برای استفاده از واکس کفش نیازی به پرداخت هزینه ندارید.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی در این هتل می‌توان به کلاس‌ها و تورهای آشنایی با محل‌های دیدنی و فرهنگی اشاره کرد. همچنین اتاق‌های بازی برای کودکان و حتی بزرگسالان در این هتل دایر گردیده است و برای دوستداران کتاب نیز در لابی هتل کتابخانه وجود دارد. امکان نگهداری از کودکان کوچک‌تر در این هتل فراهم گردیده است تا بزرگسالان با خیال راحت به گشت‌وگذار بپردازند. توجه کنید که استفاده از این امکانات شامل هزینه جداگانه هستند. همچنین برای بچه‌ها محل سرپوشیده با انواع دستگاه‌های بازی تعبیه گردیده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل کوچک، اتاق دوبل سوپرییر با حمام ترکی، اتاق تریپل سوپرییر با حمام‌ترکی اختصاصی، اتاق خانواده، اتاق خانواده با دو حمام، اتاق دوبل دلوکس با بالکن، سوئیت کینگ دلوکس، اتاق با چشم‌انداز دریا، اتاق خانواده با حمام اختصاصی، اتاق توئین یا دوبل استاندارد و سوئیت دو خوابه با بالکن اختصاصی. اتاق‌های موجود در این هتل همگی دارای سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و اقامتی بی‌نظیر و به‌یادماندنی برای مسافران فراهم می‌کند. برخی از اتاق‌ها دارای جکوزی در داخل حمام هستند. درحالی‌که در برخی از اتاق‌ها در داخل حمام نیز دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی وجود دارند. همچنین برخی از واحدهای اقامتی در این هتل شامل فضای نشیمن بوده و بعد از گشت‌وگذار و خستگی روزانه می‌توانید در این محل استراحت کنید. لازم به ذکر است در تمامی اتاق‌ها کتری برقی وجود دارد و در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید چای نوش جان کنید.
تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای نیز جزو امکانات دیگر در همه اتاق‌های هتل Ayramin Hotel Taksim Istanbul به شمار می‌رود. خدمات باربری در این هتل دایر گردیده است و در هنگام ورود به لابی می‌توانید وسایلتان را به مسئولین مربوطه تحویل دهید و در اتاقتان تحویل بگیرید. از امکانات دیگر در این اتاق‌ها می‌توان به مینی بار، چای‌ساز و قهوه ساز، ورودی اختصاصی، امکانات اتوکشی، تلفن، سیستم سرمایشی و گرمایشی و کمد لباس اشاره کرد. همچنین دیوارها و پنجره‌های تمامی اتاق‌ها عایق صدا بوده و اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها برای افراد سیگاری محل مشخصی در فضای دورتر از اتاق‌ها تعبیه‌شده است. برخی از اتاق‌ها شامل بالکن اختصاصی بوده و از این بالکن چشم‌انداز بی‌نظیری از دریا و شهر و خیابان پرشور استقلال را تماشا خواهید کرد.

فاصله هتل آیرامین تقسیم استانبول جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه معصومیت: ۵۰۰ متر
فاصله تا موزه پرا: ۷۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۶.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است