search
menu

هتل Avicenna Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Avicenna Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل آویسنا استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آویسنا استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Avicenna Hotel Istanbul


هتل آویسنا استانبول، هتلی ۴ ستاره در منطقه تاریخی و شهر قدیمی استانبول، یعنی منطقه فاتح است که امکانات و خدمات رفاهی متنوع برای مهمانان در نظر گرفته و سعی در تأمین اقامت راحت و دلنشین برای آن ها دارد. هتل آویسنا استانبول فاصله بسیار کمی تا جاذبه های تاریخی و دیدنی شهر از جمله ستون کنستانتین، مسجد سلطان احمد، موزه هنرهای اسلامی ترکیه و ... دارد و مهمانان می توانند با طی مسافت کم و با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی از بسیاری از آن ها بازدید کنند. امکانات در نظر گرفته شده در هتل نیز کاملا مطلوب و مناسب هستند و مهمانان اقامت راحت و به یاد ماندنی تجربه می کنند. کارکنان زحمتکش و کاردان هتل Avicenna Hotel Istanbul نیز تلاش می کنند تا رضایت و خرسندی مهمانان را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل آویسنا استانبول


در هتل آویسنا استانبول امکانات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. مهمانانی که از شهرهای اطراف و نزدیک به جای خرید آنلاین بلیط هواپیما استانبول سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. در سراسر هتل دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت برای مهمانان فراهم شده است. لابی هتل در طبقه همکف قرار گرفته و امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، مرکز تجاری، اتاق مخصوص سیگار و ... دارد. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تور، خدمات کانسرج، تهیه بلیط برای بازدید از جاذبه ها، خدمات بلیط، تبدیل ارز، اتو، سوئیت پرس، لباسشویی، خشکشویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ ها و همایش ها، شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. ضمنا، کارکنان هتل آویسنا استانبول به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی و صمیمانه ارتباط برقرار می کنند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز، تراس و مبلمان مخصوص فضای باز در نظر گرفته شده اند که برای استراحت مهمانان بسیار مناسب هستند.
مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی شان را دارند، لازم است بدانند که در هتل آویسنا استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.

اتاق های هتل


انواع اتاق ها با امکانات گوناگون در هتل آویسنا استانبول قابل رزرو هستند. واحدهای اقامتی هتل آویسنا استانبول شامل اتاق های خانواده، سوئیت ماه عسل، وی آی پی (VIP) و ... هستند. اتاق های هتل از دکوراسیون شیک به سبک مینیمالیست برخوردارند و با اسباب و اثاثیه زیبای عثمانی چیدمان یافته اند. ترکیب رنگی به کار گرفته شده در طراحی اتاق ها نیز دلنشین و آرامش بخش است. کف اتاق ها با پارکت های چوبی پوشش یافته اند و اتاق ها از نظافت و تمیزی رضایت بخش برخوردارند؛ زیرا که خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد. دیوار اتاق ها عایق صدا بوده و مهمانان می توانند از آرامش و سکوت حاکم بر اتاقشان لذت ببرند. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در اتاق ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق ها در هتل آویسنا استانبول ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق های هتل آویسنا استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد مدرن شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، قهوه/چای ساز، آباژور، کمد لباس، تلفن، منوی بالشت، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حمام، حوله، دمپایی، سشوار و ... مهیا گشته اند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


ساعاتی که قرار است مهمانان در هتل سپری کنند، می توانند به فعالیت های سرگرم کننده از قبیل شرکت در تورهای پیاده روی، تورها و کلاس های آشنایی با فرهنگ محلی، اجراها و موسیقی های زنده و شام های شبانه موضوعی در هتل بپردازند و از لحظاتشان لذت ببرند.

رستوران هتل


مهمانان می توانند همه روزه در ساعات معین صبح به کافه رستوران تراس دار هتل آویسنا استانبول مراجعه و از صبحانه خوشمزه و متنوع تدارک دیده شده نوش جان کنند. صرف صبحانه مقابل چشم انداز زیبای آبی رنگ دریای مرمره بسیار لذت بخش است. بار نوشیدنی جات هتل نیز انواع میان وعده ها و نوشیدنی ها را برای مهمانان آماده و سرو می کند.

فاصله هتل آویسنا استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۶۵۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله تا اسکله امینونو استانبول: ۴٫۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۴٫۷ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۴٫۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است