search
menu

هتل Astan Hotel Taksim Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Astan Hotel Taksim Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل آستان تکسیم استانبول
اتاق های هتل و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آستان تکسیم استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Astan Hotel Taksim Istanbul


هتل سه ستاره آستان تکسیم در قلب شهر استانبول در کشور ترکیه قرار دارد و در کنار دیدنی‌های میدان تکسیم و خیابان استقلال که از مهم‌ترین جاذبه‌های شهر تاریخی و زیبای استانبول است، قرار دارد که تنها با پنج دقیقه پیاده‌روی به آنجا می‌رسید. هتل مجلل و اقتصادی آستان تکسیم، دسترسی آسانی به جاهای دیدنی استانبول، رستوران‌ها، سواحل و مراکز خرید دارد. اگر بلیط هواپیما استانبول بخرید و هتل آستان تکسیم را برای اقامت انتخاب کنید، خوب است بدانید که فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن استانبول و یا فرودگاه استانبول، هر دو فرودگاه تا هتل Astan Hotel Taksim Istanbul حدود ۵۰ کیلومتر فاصله دارند. در زمان سفر به شهر استانبول و اقامت در هتل آستان تکسیم، حتما از کاخ و موزه توپکاپی استانبول هم بازدید کنید زیرا کاخ و موزه توپکاپی که با نام «توپکاپی سارای موزه سی» در ترکیه شناخته می شود، بنای ۵۰۰ ساله ای است که نه فقط برای معماری باشکوهش بلکه ارزش های فرهنگی و تاریخی اش انکارنشدنی است.

امکانات و خدمات عمومی هتل آستان تکسیم استانبول


شما در هتل آستان تکسیم با امکانات و خدمات باکیفیتی که به مسافران ارائه می‌کند، می‌توانید اقامتی به‌یادماندنی را تجربه کنید. از امکاناتی که در هتل Astan Hotel Taksim Istanbul وجود دارد می‌توان به این موارد اشاره کرد: لابی با تلویزیون و مبلمان، آسانسور، پارکینگ، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، صبحانه، فضای مخصوص سیگار کشیدن، تهویه مطبوع، فکس، فتوکپی، بیزینس سنتر و سیستم هشدار و اطفا حریق. خدماتی که در هتل آستان تکسیم در اختیار مسافران قرار دارد شامل مواردی است از قبیل: پذیرش ۲۴ ساعته، سریع و اختصاصی، میز معرفی و ارائه تور برای علاقه‌مندان به گشتن شهر با برنامه منظم به همراه تورلیدر مجرب، خدمات بلیط، خدمات اتاق، صبحانه در اتاق، نگهداری از چمدان، خدمات گشت شهری، خدمات دربانی و خدمات نظافتی شامل نظافت روزانه، خشکشویی، اتو، اتوی مخصوص شلوار، واکس کفش و لباسشویی. اگر بلیط هواپیما لحظه آخری رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل آستان تکسیم استفاده کنید تا رفت‌و‌آمدی راحت و بدون دغدغه را داشته باشید. کارکنان مجرب هتل Astan Hotel Taksim Istanbul علاوه بر زبان ترکی، به زبان انگلیسی هم می‌توانند صحبت کنند.

اتاق های هتل و امکانات اتاق های هتل


در مجموع تعداد ۱۰ اتاق و سوئیت در هتل آستان تکسیم وجود دارد که در انواع مختلفی هستند. اتاق‌های هتل Astan Hotel Taksim Istanbul شامل اتاق‌های استاندارد دارای تخت دابل یا اتاق‌های استاندارد با تخت تویین، سوئیت جونیور و سوئیت دلوکس هستند. تعداد ۲ سوئیت در طبقه بالایی هتل قرار دارند که دارای بالکن هستند. اتاق‌های هتل آستان تکسیم استانبول به نحوی طراحی شده‌اند که حداکثر راحتی و آسایش را و اقامتی همراه با تجهیزات و تکنولوژی با کیفیت بالا، به مسافران تفریحی و یا تجاری ارائه می‌کنند. قابل ذکر است که برخی از اتاق‌ها امکان سیگار کشیدن را ندارند. در اتاق‌های هتل آستان تکسیم، وسایل و امکانات بسیار خوبی وجود دارد که برای اقامتی بدون کمبود و خوش تعبیه شده‌اند. این امکانات شامل مواردی است از جمله: مبلمان، یخچال، تلویزیون، اینترنت پرسرعت و رایگان، صندوق امانات، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلفن، چای و قهوه ساز، میز، صندلی و تهویه مطبوع. اگر تخت اضافه، گهواره و کالسکه کودک نیاز داشته باشید، می‌توانید از هتل درخواست کنید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در لابی هتل آستان تکسیم استانبول یک کتابخانه با فضایی دنج وجود دارد که برای علاقه‌مندان به کتاب، فرصتی مناسب برای کتاب‌خوانی است. اگر می‌خواهید فعالیتی شاد و مفرح در خارج از هتل داشته باشید، از هتل آستان تکسیم، بلیط‌های جاذبه‌ها و نمایش‌ها و اجراهای مختلف را تهیه کنید و اوقاتی خاطره‌انگیز را سپری کنید.

رستوران هتل


در بخش غذاخوری هتل آستان تکسیم می‌توانید صبحانه‌ای مفضل و لذیذ را میل کنید و در فضایی صمیمی و شیک در کنار خانواده، دوستان و همراهان خود صبحی زیبا را شروع کنید.

فاصله هتل آستان تکسیم استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا آکواریوم استانبول: ۶ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا موزه معصومیت استانبول: ۹ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۱۳ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید جواهر استانبول: ۲۲ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول: ۲۳ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است