search
menu

هتل Aprilis Gold Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Aprilis Gold Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل آپریلیس گلد
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپریلیس گلد استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Aprilis Gold Hotel Istanbul


هتل آپریلیس گلد در شهر استانبول ترکیه واقع شده است. این هتل زیبا از هتل های ۴ ستاره شهر استانبول است که تا بازار بزرگ استانبول ۵۰۰ متر فاصله دارد و یکی از گزینه های بسیار مناسب برای آنهایی است که به خرید علاقه دارند. استانبول جزو شهرهای پرطرفدار از هر لحاظ در میان توریست ها و گردشگران سراسر جهان است، به طوری که مسافران زیادی سالانه برای بازدید از این شهر زیبا اقدام به خرید بلیط هواپیما می کنند و سفری رویایی برای خود و خانواده شان رقم می زنند. از جاذبه های دیدنی نزدیک به هتل آپریلیس می توان به مسجد سلطان احمد اشاره کرد که در میان توریست ها شهرت دارد. همچنین فرودگاه آتاتورک نیز در ۱۳ کیلومتری و فرودگاه استانبول در ۵۷ کیلومتری این هتل قرار دارند و برای دسترسی به هریک از این فرودگاه ها شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا از هتل Aprilis Gold Hotel Istanbul دایر گردیده است. امکانات مشهور در این هتل عبارتند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اسپا و مرکز سلامت، اتاق خانواده، سالن بدنسازی، اتاق های ضدسیگاری و چای ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق ها.

امکانات عمومی هتل آپریلیس گلد


در هتل آپریلیس گلد پارکینگ اختصاصی برای مسافرانی تعبیه شده است که با ماشین شخصی سفر می کنند. اینترنت وای فای رایگان نیز در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است. قسمت پذیرش هتل Aprilis Gold Hotel Istanbul به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و در طی شبانه روز آماده استقبال از گردشگران سراسر جهان هستند. از امکانات مشهور این هتل می توان به کرایه ماشین یا دوچرخه اشاره کرد که بدین طریق به آسانی می توانید از جاذبه های دیدنی شهر بازدید کنید. براساس قوانین رایج در این هتل بردن حیوانات خانگی به داخل ممنوع است. در لابی هتل آپریلیس گلد خدماتی نظیر اتاق چمدان، میز تور و بلیط، تبدیل ارز و صندوق امانات ارائه می شوند. دسترسی به طبقات مختلف این هتل نیز از طریق آسانسور امکان پذیر است. پرسنل مجرب هتل Aprilis Gold Hotel Istanbul به زبان های عربی، انگلیسی، فرانسوی، روسی و ترکی استانبولی تسلط داشته و صحبت می کنند.

امکانات تفریحی هتل


از جمله امکانات تفریحی و رفاهی ارائه شده در این هتل می توان به سونا و سالن بدنسازی اشاره کرد که شامل دستگاه های مجهز و به روز دنیا بوده و در میان گردشگران محبوبیت دارد. در مرکز سلامت این هتل نیز امکاناتی نظیر صندلی ماساژ و انواع ماساژ ارائه می شود، فضایی برای ریلکس کردن و اسپا در این بخش دایر گردیده است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق ها در این هتل با نقاشی های رنگ روغن اصیل مزین شده اند و انواع مختلف اتاق در این هتل عبارتند از اتاق سینگل استاندارد، اتاق دوبل استاندارد، اتاق تریپل استاندارد، اتاق کووادروپل استاندارد، اتاق دوبل دو کانکتینگ، آپارتمان دوخوابه. همچنین در داخل همه اتاق ها تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، تلفن، کتری برقی، کمدلباس، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، عایق صدا، امکانات اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میزکار وجود دارند. در داخل برخی از اتاق ها نیز فضای نشیمن وجود دارد تا بعد از گشت و گذار و خستگی روزانه در این محل ریلکس کنید. در همه اتاق ها حمام اختصاصی وجود دارد که این حمام ها نیز شامل دوش، توالت فرنگی، وان، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. آپارتمان موجود در هتل Aprilis Gold Hotel Istanbul بسیار مجهز بوده و همانند منزل شخصی احساس راحتی خواهید کرد، تا حدی که در آشپزخانه اختصاصی این آپارتمان امکاناتی نظیر یخچال، کتری برقی، فر، میزناهارخوری، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و ظرفشویی وجود دارند.

رستوران هتل


مسافران می توانند وعده های غذایی را در رستوران این هتل نوش جان کنند. در رستوران هتل آپریلیس گلد انواع غذاهای ترکی و بین المللی به صورت بوفه ای و منویی سرو می شوند.

فاصله هتل آپریلیس گلد استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۵۰۰ متر
فاصله تا مسجد سلطان احمد استانبول: ۵۰۰ متر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۸۵۰ متر
فاصله تا کاخ توپقاپی: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۶.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۸ کیلومتر
امکانات هتل
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است