search
menu

هاستل Antique Hostel Istanbul

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هاستل Antique Hostel Istanbul
امکانات عمومی هاستل آنتیک
امکانات تفریحی هاستل
اتاق ها و امکانات اتاق های هاستل
رستوران هاستل
فاصله هاستل آنتیک استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هاستل Antique Hostel Istanbul


هاستل آنتیک یکی از محل های اقامت اقتصادی در شهر استانبول است که در قلب منطقه تاریخی سلطان احمد قرار دارد. این هاستل تنها چند قدم با مسجد سلطان احمد، مسجد و موزه ایاصوفیه و کاخ توپقاپی فاصله دارد و بازدید از این جاذبه های دیدنی به همه مسافران این هاستل توصیه می شود. فرودگاه استانبول تا هاستل آنتیک حدودا ۴۲ کیلومتر فاصله دارد که دسترسی به این فرودگاه از طریق شاتل فرودگاهی امکان پذیر بوده و برای استفاده از شاتل فرودگاهیAntique Hostel Istanbul باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. از امکانات مشهور این هاستل می توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق های خانواده، اتاق های ضدسیگاری و رستوران اشاره کرد.

امکانات عمومی هاستل آنتیک


در لابی این هاستل می توانید از خدماتی نظیر اتاق چمدان، خدمات باربری، تبدیل ارز و میز تور و بلیط گردشگری بهره مند شوید. لازم به ذکر است در بخش پذیرش این هاستل به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و آماده استقبال از مسافران سراسر جهان هستند، بنابراین در هنگام خرید بلیط هواپیمای استانبول نگران زمان پروازتان نباشید، زیرا در هر ساعتی که پرواز داشته باشید، پرسنل مجرب و خوش برخورد این هاستل به استقبالتان خواهند آمد. برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، در نزدیکی این هاستل بخشی به عنوان پارکینگ عمومی وجود دارد و استفاده از این پارکینگ برای مسافران هاستل آنتیک رایگان است، فقط توجه داشته باشید که استفاده از این پارکینگ نیاز به رزرو قبلی دارد، بنابراین در هنگام رزرو اتاق نسبت به رزرو پارکینگ نیز اقدام کنید.
به یاد داشته باشید که در هنگام اقامت در Antique Hostel Istanbul اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. اینترنت وای فای رایگان نیز در این هاستل در اختیار مسافران قرار داده می شود. همچنین بهتر است بدانید که پرسنل این مجموعه به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند. در صورت نیاز به فتوکپی و فکس نیز می توانید به بخش مربوطه در لابی هاستل سر بزنید. همچنین اگر مایل به گشت و گذار در میان جاذبه های دیدنی هستید، با خیال راحت می توانید از این هاستل اتومبیل کرایه کنید.

امکانات تفریحی هاستل


از جمله امکانات سرگرم کننده در این هاستل می توان به استفاده از کامپیوتر، زمین بازی، شطرنج، کتابخانه و تماشای تلویزیون در تراس اشاره کرد. همچنین در تراس این هتل می توانید استراحت کرده و لحظات خوشی را تجربه کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هاستل


انواع اتاق موجود در هاستل آنتیک عبارتند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق شش تختخوابه، اتاق چهار تختخوابه، اتاق تریپل استاندارد، اتاق توئين استاندارد، اتاق سینگل، اتاق توئين بوجت، اتاق دوبل اکونومی، اتاق کووادروپل و اتاق شش تختخوابه زنانه. اتاق های این هاستل دارای سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی هستند. کف همه اتاق های این هاستل پارکت شده و امکانات اتوکشی در داخل اتاق ها وجود دارد. از سال ۲۰۱۸ نیز به داخل اتاق ها حمام اختصاصی اضافه گردیده است و این حمام ها شامل دوش، وان، توالت فرنگی، آب داغ و سشوار و حوله هستند. با توجه به ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق های Antique Hostel Istanbul برای افراد سیگاری محل مشخصی در نظر گرفته شده است.

رستوران هاستل


رستوران این مجموعه در پشت بام با چشم انداز زیبایی از دریا قرار دارد و در این رستوران انواع غذاهای خوشمزه با مواد غذایی تازه برای میهمانان سرو می کنند. همه روزه در هاستل آنتیک صبحانه به صورت سلف سرویس در اختیار مسافران قرار داده می شود، همچنین سرو غذاهای تازه در رستوران Antique Hostel Istanbul با تماشای دریا لذت دوچندانی دارد.

فاصله هاستل آنتیک استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد سلطان احمد: ۳۵۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۳۵۰ متر
فاصله تا کاخ توپقاپی: ۴۰۰ متر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۵۰۰ متر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۷.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است