search
menu

هتل Anatolia Suites Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Anatolia Suites Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل آناتولیا سوئیتس استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آناتولیا سوئیتس استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Anatolia Suites Istanbul


هتل آناتولیا سوئیتس استانبول، هتل ۳ ستاره زیبایی است که آخرین بار در سال ۲۰۱۰ مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفته و با فراهم کردن امکانات رفاهی مناسب و مطلوب سعی در تأمین اقامت راحت و دلنشین برای مهمانان دارد. موقعیت مکانی هتل به گونه‌ای است که مهمانان هم به ساحل دسترسی آسان دارند و هم به جاذبه های تاریخی و اصلی در شهر قدیمی استانبول؛ و برای بازدید از آن ها نیازی به پرداخت هزینه‌های گزاف حمل و نقل نیست، بلکه با پیاده روی‌ های کوتاه مدت و یا طی مسافت‌های کوتاه توسط وسایل حمل و نقل عمومی می‌توانند از جاهای دیدنی شهر بازدید کنند. همچنین، هتل در نزدیکی یکی از خیابان‌های جذاب استانبول که خیابان کندی است و در زبان ترکی جاده کندی نامیده می‌شود، قرار گرفته و آن چه باعث جذابیت این خیابان شده، این است که در یک سمت ساحل و در سمت دیگر بناهای عظیم و باابهت تاریخی را مشاهده می‌کنید.
با رزرو هتل آناتولیا سوئیتس می‌توانید ضمن اقامت راحت و دلنشین، شهر استانبول را به راحتی کشف کنید. پیشنهاد می‌کنیم در سفر به استانبول حتما از غذاهای خیابانی استانبول امتحان کنید. مطمئن باشید که عاشق آشپزخانه و غذاهای ترک خواهید شد. در هتل آناتولیا سوئیتس استانبول اقامت دلچسب و به یاد ماندنی در انتظار شماست. کارکنان خوش برخورد و کاردان هتل Anatolia Suites Istanbul نیز برای به دست آوردن رضایت و خوشنودی مهمانان تمام تلاششان را می‌کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل آناتولیا سوئیتس استانبول


در هتل آناتولیا سوئیتس استانبول امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما استانبول سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان مقدور است. لابی هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، اتاق چمدان، اتاق مخصوص سیگار و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تور، تبدیل ارز، اتو، لباسشویی، خشکشویی، کرایه خودرو، شاتل فرودگاهی و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. ضمنا، کارکنان هتل آناتولیا سوئیتس استانبول به زبان‌های انگلیسی، عربی، بلغاری و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمانه برقرار می‌کنند.
مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در هتل آناتولیا سوئیتس استانبول حیوانات خانگی به طور رایگان مورد پذیرش قرار می‌گیرند.

اتاق های هتل


هتل آناتولیا سوئیتس استانبول در 5 طبقه ساخته شده و 10 اتاق با امکانات گوناگون دارد. اتاق های هتل آناتولیا سوئیتس استانبول شامل اتاق های خانواده، دلوکس، دبل، جونیور، استاندارد و ... هستند. برخی اتاق‌ها از چشم انداز فوق العاده زیبای دریا برخوردارند. دکوراسیون اتاق ها ساده و شیک و تاحدودی به سبک کلاسیک است و با اسباب و اثاثیه زیبا چیدمان یافته‌اند. کف اتاق ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته‌اند. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش هستند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در اتاق ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق ها در هتل آناتولیا سوئیتس استانبول از ساعت ۱۳ تا ۱۵٫۳ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۱ صبح است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های هتل آناتولیا سوئیتس استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، مینی بار، قهوه/ چای ساز، صندوق امانات، مایکروویو، دراور، کمد لباس، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله، دمپایی و ... مهیا گشته‌اند.

رستوران هتل


همه روزه در ساعات معینی از صبح وعده صبحانه کامل و خوشمزه به صورت سلف سرویس برای مهمانان آماده و سرو می‌شود. صبحانه شامل خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم است.

فاصله هتل آناتولیا سوئیتس استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی استانبول (مسجد سلطان احمد): ۲۱۰ متر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۵۶۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه استانبول: ۶۲۰ متر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه استانبول: ۱٫۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است