search
menu

هتل Almina Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Almina Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل آلمینا استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی و تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آلمینا استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Almina Hotel Istanbul


هتل آلمینا از جمله هتل هاییست که در قلب تاریخی استانبول یعنی منطقه سلطان احمد و در چند قدمی جاذبه هایی مانند مسجد آبی واقع شده است. آنهایی که از صفر تا صد استانبول آگاهند می دانند که سلطان احمد از جمله محله های دیدنی استانبول است که علاقه مندان زیادی دارد چون علاوه بر وجود زیبایی ها و جاذبه های تاریخی دسترسی به سایر جاهای دیدنی و مراکز خرید استانبول، از این منطقه بسیار آسان است. هتل آلمینا به جز این موقعیت خوب امکانات رفاهی و خدمات مناسبی را نیز در اختیارتان می گذارد که باعث می شود حس کنید در خانه خودتان هستید. آلمینا هتل ۴ ستاره اسپشیال کلاس است.

امکانات و خدمات عمومی هتل آلمینا استانبول


که به دلایل پایین سفر کرده باشید و چه صرفاً برای بازدید از جاهای دیدنی استانبول، بلیط هواپیما این شهر را خریده باشید، آلمینا هتلی است که باید برای اقامت خود انتخاب کنید. شاید یکی از نقاط قوت آلمینا همین اسپشیال کلاس بودنش است چون تعداد کارکنان کمتری نسبت به هتل های بزرگتر دارد و این باعث شده تا مهمانان بتوانند به راحتی کارکنان هتل را شناخته و با آنها مانند دوستی خوب ارتباط برقرار کنند. کارکنان هتل علاوه بر برخورد گرم و رفتار حرفه ای به زبان های عربی آذری انگلیسی روسی و ترکی آشنا هستند. خدمات رفت و برگشت فرودگاهی، خدمات کرایه اتومبیل، آسانسور و خدمات اتاق تنها بخشی از خدمات ارائه شده هتل آلمینا اند. این هتل برای مهمانان شاغل خود خدمات و امکاناتی مانند سالن همایش، دستگاه فکس، فتوکپی و امکانات برگزاری جلسه را فراهم کرده است. این دسته از مهمانان برای این که با ظاهری آراسته و مرتب در جلسات خود حضور داشته باشند می توانند با پرداخت کمی هزینه از خدمات خشکشویی، خدمات لباسشویی، خدمات اتو، خدمات اتو پرس و واکس کفش استفاده کنند.
خدمات نظافت به صورت روزانه در هتل انجام می شود پس نگران پاکیزگی محیط نباشید. چک این/ چک اوت خصوصی، خدمات کانسیرج، اتاق چمدان، خدمات تهیه بلیط، خدمات تور، خدمات تبدیل ارز و پذیرش ۲۴ ساعته دیگر امکانات و خدمات هتل آلمینا هستند. آلمینا برای حفظ امنیت هتل و آسودگی خاطر مهمانانش امکانات ایمنی مانند کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، زنگ خطر، صندوق امانات و دوربین مدار بسته در خارج و داخل هتل تعبیه کرده است. به علاوه بخش حراست هتل به صورت ۲۴ ساعته فعال و از هتل نگهبانی می کنند. آلمینا دارای پارکینگ رایگان است و مهمانان در این هتل به اینترنت رایگان نیز دسترسی خواهند داشت.

اتاق های هتل


آلمینا ۲۵ واحد اقامتی مختلف دارد که همگی عایق صدا هستند. مهمانانی که آلرژی دارند نگران نباشند چون آلمینا برای آن ها اتاق های بدون آلرژی تدارک دیده است. اتاق های خانواده و اتاق های بدون سیگار دیگر همان اتاق‌های هستند که در این هتل به آن ها دسترسی خواهید داشت. برخی از اتاق های هتل رو به دریا و برخی دیگر برو به باغ و محوطه سرسبز هتل قرار گرفته اند و اگر می خواهید اتاقتان منظره زیبایی داشته باشد حتماً هنگام رزرو به این مسئله دقت و تاکید کنید.

امکانات اتاق های هتل


تمامی اتاق های هتل آلمینا دارای مبلمانی شیک مجهز به امکاناتی مانند اینترنت بی سیم و تلویزیون با شبکه های ماهواره ای هستند. مینی بار، دستگاه چای/ قهوه ساز، صندوق امانات، دمپایی، میز، اتو و میز اتو از دیگر امکانات موجود در اتاق های هتلند. سرویس حمام هتل نیز به امکانات مختلفی مانند لوازم بهداشتی رایگان، سشوار، بیده، حوله و دوش مجهزند.

امکانات سرگرمی و تفریحی هتل


مهمانان هتل آلمینا می توانند پس از گشت و گذار در جاهای دیدنی استانبول در بخش اسپا هتل از خدمات سونا، ماساژ و حمام هتل استفاده کنند. تورهای پیاده روی، ساعات خوش و تفریحات و سرگرمی های عصرگاهی دیگر امکانات تفریحی هتل آلمینا هستند.

رستوران هتل


آلمینا بخشی از هتل را به عنوان فضای غذاخوری و صبحانه در نظر گرفته است با این حال مهمانان می توانند از رستوران های اطراف هتل انواع غذاهای خوشمزه ترکی را امتحان کرده و تجربه شخصی شکم گردی در استانبول را به دست بیاورند.

فاصله هتل آلمینا استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا بازار آراستا: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است