search
menu

هتل سنتی سرای کهن یزد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سنتی سرای کهن یزد
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات و خدمات کلی هتل
فاصله هتل سنتی سرای کهن یزد تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل سنتی سرای کهن یزد


هتل سنتی سرای کهن یزد از اقامتگاه های بوم گردی یزد است که در یکی از قدیمی ترین خیابان این شهر افتتاح شده. این هتل سنتی به لطف موقعیت مکانی خود به بسیاری از آثار تاریخی و جاهای دیدنی یزد مانند مسجد جامع کبیر و میدان امیر چخماق نزدیک است. اقامت در هتل سنتی سرای کهن یزد به آن هایی که دنبال سفری خاص و اقامتی متفاوت اند پیشنهاد می شود چون با اقامت در این هتل نه تنها به بافت تاریخی یزد دسترسی راحت،‌ بلکه فرصت اقامت در خانه ای با سبک سنتی و قدمتی طولانی را نیز خواهید داشت. بله هتل سنتی سرای کهن یزد از جمله خانه های سنتی یزد بوده که چندسالی می شود در راستای طرح استفاده از خانه های سنتی به عنوان اقامتگاه تغییر کاربری داده و میزبان مهمانانی است که به امید بازدید از آب انبارهای یزد،‌ جاذبه ها و بادگیرهایش بلیط هواپیما یزد خریده و به این منطقه سفر کرده اند. اگر دقیق تر بخواهیم بگوییم قدمت این خانه سنتی به بیش از ۱۰۰ سال و دوران قاجار می رسد و هنوز که هنوز است معماری سنتی قاجاری خود را حفظ کرده است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


سرای کهن یزد ۹ باب اتاق با ظرفیت پذیرایی از ۳۰ تا ۳۵ مهمانان را دارد. واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق های یک تخته کوچک،‌ یک تخته، ۲ تخته تویین،‌۲ تخته دابل،‌ ۳،۴،۵ و ۶ تخته هستند. از نظر امکانات اتاق ها تقریبا امکانات مشابهی دارند اما این نکته را در نظر داشته باشید که در ورودی اتاق های ۲ تخته تویین و ۶ تخته چند پله رو به پایین قرار دارند و اگر همراه خود فردی سالمند یا توان یاب دارید بهتر است برای راحتی این عزیزان نوع دیگری از اتاق ها را انتخاب کنید. در طراحی و چیدمان اتاق ها تلاش شده تا سبکی از زندگی سنتی ایرانی به نمایش گذاشته شود. تمامی اتاق های هتل سنتی سرای کهن یزد مجهز به سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و دارای امکاناتی مانند تلویزیون،‌ یخچال،‌ اسپیلت و دوش هستند. برای راحتی بیشتر در اتاق ها صابون،‌ شامپو،‌ دمپایی،‌ حوله و رخت آویز نیز قرار داده شده است.

رستوران هتل


Saraye Kohan Hotel حیاط زیبایی دارد که جان می دهد برای دورهمی های عصرانه. زمانی که از گشت و گذار در جاهای دیدنی یزد خسته شده و به دنبال نوشیدنی ای مناسب برای میل کردن هستید،‌ کافی شاپ هتل با انواع دمنوش ها و نوشیدنی های خنک آماده پذیرایی از شماست. از طرف دیگر رستوران هتل با انواع صبحانه های مقوی انرژی مورد نیاز مهمانان برای بازدید از جاذبه ها را تامین می کنند. سرای کهن یزد نقطه ضعفی هم در مورد غذاها دارد و آن نبود شام و نهار است که برای برخی از مهمانان ناخوشایند بوده.

امکانات و خدمات کلی هتل


سفر اولی ها معمولا برای سفر استرس فراوانی دارند و اگر بخواهند به جایی مانند یزد سفر کنند حتما به راهنمایی نیاز خواهند داشت که صفر تا صد سفر یزد را به آن ها نشان دهد. این افراد با اقامت در هتل سرای کهن یزد نیازی به نگرانی در این موارد نخواهند داشت چرا که هتل خدمات گردشگری ای مانند تاکسی سرویس،‌ کرایه با اتومبیل، خدمات تور و خدمات تهیه بلیط هواپیما را ارائه می دهد. خدمات گشت غیر رایگان نیز در اختیار مهمانان است تا از جاذبه های تاریخی و زیارتگاه های زرتشتیان با خیالی آسوده و بدون هیچ دردسری بازدید کنید. خدمات خانه داری بخشی از دیگر خدمات هتل است که در این ایام به ويژه توجه بیشتری نسبت به امور نظافت و بهداشت هتل دارند. مهمانان در لابی هتل می توانند به اینترنت رایگان هتل دسترسی داشته باشند که به صورت نامحدود در اختیارشان گذاشته می شود. جعبه کمک های اولیه، صندوق امانات،‌ لباسشویی و اتاق چمدان از دیگر خدمات و امکانات این هتل هستند.

فاصله هتل سنتی سرای کهن یزد تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان وقت الساعت: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع یزد: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی لاری ها: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا زندان اسکندر: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا میدان امیر چخماق: ۱ کیلومتر
فاصله تا آتشکده ورهرام: ۲.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است