search
menu

هتل ویستریا تهران

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ویستریا تهران
امکانات رفاهی هتل ویستریا تهران
واحدهای اقامتی هتل ویستریا تهران
رستوران‌های هتل ویستریا تهران
موقعیت مکانی هتل ویستریا تهران
اماکن نزدیک به هتل ویستریا تهران

درباره هتل ویستریا تهران


مدرن، شگرف و اشرافی؛ بنای بلندقامت و پرابهت هتل ویستریا تهران با معماری نئوکلاسیک و استثنائی خود در خیابان دربند تهران یکه‌تازی می‌کند و هر رهگذری را محو تماشای شکوه و زیبایی‌های خود می‌سازد. این هتل نوساز که در بخش شمالی تهران و در دامنه رشته‌های کوه‌های سر به فلک کشیده البرز قرار گرفته، جزء مدرن‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌هایی است که در کشورمان ساخته شده است؛ اقامتگاهی ۵ ستاره و استثنائی که با همکاری متخصصانی کانادایی و ایرانی در پایتخت کشورمان احداث گردیده است تا باب میل گردشگرانی باشد که بلیط هواپیما تهران را برای تجربه اقامتی بی‌نقص و رؤیایی در برجی باشکوه و اعیانی در شمالی‌ترین، مرتفع‌ترین و خوش‌منظرترین نقطه تهران خریداری می‌کنند.

امکانات رفاهی هتل ویستریا تهران


امکانات و خدمات هتل ویستریا تهران در کنار موقعیت مکانی بسیار مطلوب آن، برتری بی‌چون‌وچرای این هتل را در مقایسه با سایر هتل‌های مرکزی پایتخت رقم زده است. این مکان از معدود هتل‌های تهران است که امکانات و خدمات رفاهی مختلفی نظیر حمام ترکی، سالن‌های سونا، ماساژ، استخر سرپوشیده و جکوزی را در قالب پکیج جامعی از تفریحات آبی با نرخی منصفانه گرد هم آورده است تا آسودگی و رفاه پیشکش گردشگران گردد.
چنانچه هتل Wisteria Hotel را برای اهداف کاری برگزیدید و انتظار خدماتی در سطح استاندارد جهانی دارید، با رزرو اتاقی در هتل ویستریا قادر خواهید بود برای برگزاری جلسات و رویدادهای مختلفی که دارید، از امکانات حرفه‌ای ۲ سالن بزرگ و یک اتاق همایش بهره‌مند گردید. این سالن‌ها در چیدمان‌هایی متفاوت ارائه می‌شوند و به‌تمامی تجهیزات مدرن و پیشرفته مجهزند. گفتنی است که پارکینگ هتل در ظرفیت ۱۰۰ خودرو برای مهمانان هتل کاملاً رایگان بوده و به تجهیزاتی امنیتی برای جلوگیری از سرقت خودروی مهمانان مجهز گشته است. امکانات و خدماتی نظیر تاکسی‌سرویس، خدمات تهیه بلیط هواپیما ارزان، صرافی، روزنامه، نمازخانه، دورنگار، ترانسفور رفت‌وبرگشت، کرایه خودرو بدون راننده و خدمات CIP از دیگر مواردی است که با دریافت اندکی هزینه در Wisteria Hotel به مهمانان ارائه خواهد شد.

واحدهای اقامتی هتل ویستریا تهران


همان‌طور که پیش‌تر نیز ذکر شد، هتل ویستریا تهران در سال ۹۸ توسط جمعی از متخصصان ایرانی و کانادایی احداث و افتتاح گردید. در ساخت هتل ویستریا تهران از معماری‌های سبک نئوکلاسیک و کانادایی بهره گرفته شده و در نتیجه، نمای درونی و بیرونی این پروژه به مجموعه بسیار شیک و مدرنی تبدیل شده است که سلیقه شمار زیادی از مهمانان را پاسخگو خواهد بود. این هتل در مجموع در ۱۰۰ واحد اقامتی از مهمانان خود میزبانی می‌کند که ۸۶ باب اتاق و ۱۴ سوئیت لوکس را شامل می‌شود. این واحدها که در طرح‌ها و ظرفیت‌های متنوعی ارائه می‌گردند، با جزئیاتی فراوان و به شکل کاخ‌هایی لوکس و اعیانی طراحی و از محیطی دل‌باز و فضایی دل‌نشین و باصفا مزین به رنگ‌هایی گرم تشکیل شده‌اند؛ به‌خصوص پنجره‌های تمام‌قد اتاق‌ها که باعث نورگیری بیشتر و تماشای بهتر منظره‌ها شده است. لازم است ذکر گردد که اتاق‌های این هتل دارای امکانات گوناگونی نظیر تهویه مطبوع، کتری برقی، مینی بار، اینترنت رایگان، تلویزیون، لاندری، میز، بالکن، مبلمان، سیستم گرمایشی و سرمایشی و حمام اختصاصی هستند. سوئیت‌های هتل ویستریا تهران نیز با بهره‌مندی از اتاق‌خوابی بزرگ، نشیمنی مجزا، اتاق مهمان و مبلمانی شیک و خاص گزینه بسیار مناسبی برای سفرهای ۲ نفره بشمار می‌روند.

رستوران‌های هتل ویستریا تهران


وجود چندین رستوران و کافی‌شاپ در هتل ویستریا دست مهمانان را در انتخاب مکانی خوش‌منظره با منویی سرشار از غذاهایی لذیذ ایرانی و بین‌المللی برای صرف غذا باز گذاشته است. بنابراین چه دوستدار غذاهایی فرنگی باشید، چه عربی و چه دریایی و چه فست فودهایی چرب‌وچیلی، چندین گزینه مختلف برای چشیدن غذاهایی مقوی و دل‌چسب پیش روی شماست. رستوران‌های رویال، روف گاردن و اسکای لانچ هتل، همگی در ارائه خدماتی با بالاترین کیفیت در منطقه شهرت دارند و از کارکنانی کارکشته و مسلط به آداب پذیرایی تشکیل شده‌اند.

موقعیت مکانی هتل ویستریا تهران


اقامت در هتل ویستریا تهران، امکان دسترسی به محدوده وسیعی از جاذبه‌های گردشگری و جاهای دیدنی تهران را برای مهمانان به همراه خواهد داشت. در اطراف هتل ویستریا تهران شماری از بهترین و معروف‌ترین اماکن دیدنی پایتخت دیده می‌شوند که از بین آن‌ها می‌توان به کاخ نیاوران، کاخ سعدآباد، باغ فردوس، موزه کتابخانه سلطنتی، موزه سینما، موزه تماشاگه زمان، مرکز خرید الهیه و مرکز خرید پالادیوم اشاره کرد. به عبارتی فرقی نمی‌کند اهداف کاری دلیل سفر شما به تهران باشد، با شرکت در تور گردشگری راهی تهران شده باشید، یا خرید شما را به پایتخت کشانده باشد، کافی است بودجه اقامت چند شبی رؤیایی را صرف رزرو اتاقی در این هتل کنید تا خاطره‌انگیزترین شب‌های اقامت در پایتخت برای شما رقم خورد.

اماکن نزدیک به هتل ویستریا تهران


فاصله هتل ویستریا تهران تا بازار سنتی تجریش: ۷۵۰ متر
فاصله هتل ویستریا تهران تا خانه موزه سیمین و جلال: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل ویستریا تهران تا کاخ سعدآباد: ۲ کیلومتر
فاصله هتل ویستریا تهران تا باغ فردوس: ۲.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا باغ موزه هنر ایرانی: ۳.۵ کیلومتر
فاصله هتل ویستریا تهران تا کاخ نیاوران: ۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است