search
menu

هتل نیکان تهران

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل نیکان تهران
امکانات عمومی هتل نیکان تهران
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نیکان تهران تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل نیکان تهران


هتل نیکان یکی از هتل های یک ستاره و باسابقه در قلب پایتخت کشورمان است که از این هتل به تهران قدیم دسترسی خواهید داشت. هتل نیکان در خیابان سعدی جنوبی تهران واقع شده و از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده است. در هنگام خرید بلیط هواپیما و سفر به شهر تهران انتخاب محل اقامت درست یکی از اصلی ترین ارکان سفر است تا برای دسترسی به جاهای مختلف مانند ادارات یا جاهای دیدنی و تفریحی با مشکل مواجه نشوید و در ترافیک شهر گیر نکنید، بنابراین با انتخاب هتل نیکان دسترسی خوبی به تمامی نقاط شهر خواهید داشت.
این هتل با ظرفیت ۷۷ نفر آماده پذیرایی از مسافران سراسر کشور را دارد و با توجه به موقعیت مکانی مناسب دسترسی آسانی به بازار بزرگ تهران، چندین موزه‌ دیدنی مانند ایران باستان، آبگینه، سکه و جواهرات، کاخ گلستان، سر در باغ ملی و ایستگاه مرکزی مترو خواهید داشت، همچنین از طریق مترو دسترسی به تمامی نقاط شهر امکان پذیر است. پرسنل هتل نیکان همواره و به طور شبانه روزی در حال تلاش هستند تا اقامتی دلنشین برای میهمانان خود فراهم کنند. هتل نیکان تهران بسیار تمیز و مرتب بوده و با کارکنان خوش برخورد و مودب خود اقامتی به یاد ماندنی برای مسافران خلق می کنند. فضای هتل ساده و دوستانه است و در مقابل قیمت مقرون به صرفه اقامتی دنج به ارمغان می آورد.

امکانات عمومی هتل نیکان تهران


هتل نیکان تهران در ساختمانی دو طبقه قرار گرفته است. لابی هتل نیکان دارای ظرفیت ۱۰ مسافر است و امکانات رفاهی مناسبی برای مسافران ازائه می دهد که برخی از امکانات ارائه شده در لابی عبارتند از تلویزیون، تلفن، آسانسور، تاکسی سرویس، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، نمازخانه و اینترنت وای فای رایگان. همچنین بخش پذیرش این هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال از مسافران گرامی است. از کودکان زیر ۲ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه هزینه اقامت دریافت نمی شود ولی برای بالای ۳ سال هزینه به طور کامل دریافت می گردد. از مزایای این هتل می توان به موقعیت مکانی مناسب آن اشاره کرد که علاوه بر جاهای دیدنی می توانید به ادارات پایتخت نیز دسترسی آسانی داشته باشید و در صورتی که برای سفرکاری عازم تهران می شوید، مطمئن باشید با انتخاب این هتل اقامتی دلنشین را تجربه خواهید کرد. براساس قوانین هتل نیکان اجازه بردن حیوانات خانگی را به داخل این هتل ندارید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل نیکان در طبقات اول و دوم پراکنده شده اند و هریک از اتاق های این مجموعه امکانات رفاهی مناسبی برای اقامت خوش مسافران فراهم می کنند. این هتل دارای ۴۰ باب اتاق است، انواع اتاق های موجود در این هتل عبارتند از اتاق یک تخته، اتاق دوتخته دوبل یا توئین، اتاق سه تخته و اتاق چهارتخته. لازم به ذکر است روشنایی برخی از اتاق ها از طریق نورگیر تامین می شود. امکانات ارائه شده در اتاق های این هتل نیز عبارتند از تلویزیون، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، یخچال. همچنین حمام های اختصاصی موجود در داخل اتاق ها نیز شامل دوش، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حوله و دمپایی هستند.

رستوران هتل


رستوران موجود در هتل نیکان دارای ظرفیت ۲۰ نفر است و انواع غذاهای ایرانی و محلی سرو می کنند. توجه داشته باشید که با اقامت در این هتل وعده صبحانه به صورت رایگان ارائه می شود ولی برای وعده های ناهار و شام باید هزینه مجزا پرداخت کنید.

فاصله هتل نیکان تهران تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ موزه گلستان: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه جواهرات ملی: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ تهران: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا تئاتر شهر تهران: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا باغ کتاب تهران: ۱۱.۵ کیلومتر
فاصله تا برج میلاد: ۱۳.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ نیاوران: ۱۸.۱ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است