search
menu

هتل آپارتمان نجف پور مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
هتل آپارتمان نجف پور مشهد
امکانات رفاهی هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل آپارتمان نجف پور مشهد

هتل آپارتمان نجف پور مشهد


هتل آپارتمان نجف پور مشهد را باید مکانی ایده‌آل برای کسانی دانست که قصد دارند در نزدیکی بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) اقامتی خوش و آسوده را تجربه کنند. این هتل آپارتمان از زمان تأسیس (سال ۱۳۹۱) تاکنون، بی‌وقفه به میزبانی از گردشگران و خریداران بلیط هواپیما مشهد مشغول بوده و در این زمینه نیز سابقه درخشانی از خود برجای گذاشته است. رضایت حداکثری میهمانان سابق هتل و بازخوردهای مثبتشان بر این حقیقت استوار است که هتل آپارتمان نجف پور مشهد در طی سال‌هایی که افتخار میزبانی از زائران و گردشگران را بر عهده داشته، توانسته است وظیفه خود را به‌خوبی انجام دهد و میزبانی شایسته برای گردشگران باشد.

امکانات رفاهی هتل


گرچه اقامتگاه نجف پور مشهد در دسته هتل‌آپارتمان‌ها قرار دارد، از نظر امکانات جای هیچ حرفی باقی نگذاشته و کلیه ضروریات رفاهی را به میهمانان خود ارائه کرده است. از دستگاه خودپرداز گرفته تا فروشگاه و صندوق امانات، هتل آپارتمان نجف پور مشهد در زمینه امکانات فراتر از سطح و نوع کاربری خود ظاهر شده است. در این هتل رستورانی باکیفیت وجود دارد که دردسر یافتن مکانی مناسب و مقرون‌به‌صرفه برای صرف غذا را برطرف کرده و خیال کسانی را که تمایلی به پخت‌وپز در واحد اقامتی خود ندارد، از بابت سفارش غذایی لذیذ و پاکیزه آسوده ساخته است. برای دسترسی میهمانان به طبقات بالاتر، آسانسوری در محوطه هتل تعبیه‌شده تا رفاه گردشگران از این حیث نیز تأمین گردد. سیستم اعلام حریق، سرویس فرنگی، اینترنت پرسرعت، کپسول آتش‌نشانی و نمازخانه از دیگر امکاناتی است که در هتل آپارتمان نجف پور مشهد به گردشگران و زائران گرامی ارائه خواهد گشت. لازم است ذکر گردد که این هتل فاقد پارکینگ است، بنابراین چنانچه قصد دارید با خودروی شخصی خود در این هتل اقامت کنید، بهتر است پیش از رزرو اتاقی در این هتل از یافتن مکانی برای پارک خودروی خود اطمینان حاصل کنید.

خدمات هتل


افزون بر امکانات ذکر گردیده، هتل آپارتمان نجف پور مشهد قادر است خدماتی قابل‌قبول و رضایت‌بخش را به میهمانان خود ارائه دهد. خدماتی از قبیل: خانه‌داری، پذیرش شبانه‌روزی، خدمات پزشکی، کرایه تاکسی و خشک‌شویی برای گردشگران در تمام ساعات روز توسط کارکنانی مجرب و وظیفه‌شناس ارائه خواهد شد تا هیچ کمبودی در طول اقامت در این هتل احساس نگردد.

واحدهای اقامتی هتل


امتیازی که هتل آپارتمان‌ها نسبت به سایر هتل‌های اقتصادی دارند، فضای وسیعی است که با نرخی ارزان در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهند. هتل آپارتمان نجف پور مشهد نیز چنین فضایی را همراه با آشپزخانه‌ای مجهز به کلیه اسباب و وسایل آشپزی در اختیار گردشگران و خریداران بلیط هواپیما ارزان سفرمارکت قرار داده است. گفتنی است که این هتل از چندین طرح اقامتی در قالب اتاق‌هایی سه تخته، سه تخته فولبرد، پنج تخته و پنج تخته فولبرد برخوردار گردیده است. وجود کلیه اسباب و ملزومات رفاهی از قبیل: تلویزیون، یخچال، شیرآلات اهرمی، مبلمان، تختخواب و اینترنت پرسرعت موجب شده است که میهمانان از هر نیازی در طول اقامت در این مکان بی‌نیاز گردند.

موقعیت مکانی هتل


همان‌گونه که در ابتدا نیز بدان اشاره شد، هتل آپارتمان نجف پور مشهد از نظر موقعیت مکانی در مکانی مطلوب و در نزدیکی حرم امام هشتم واقع گردیده است. این امر موجب شده که در هزینه رفت‌وبرگشت به حرم به میزان زیادی صرفه‌جویی گردد و دسترسی به حرم حتی با پای پیاده نیز امکان‌پذیر شود. علاوه بر این، دسترسی به دیگر جاهای دیدنی مشهد و مراکز خرید این شهر تماشایی، به لطف موقعیت مکانی مطلوب این هتل در اندک زمانی میسر گردیده است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل آپارتمان نجف پور مشهد


فاصله هتل تا حرم مطهر امام رضا: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا مسجد گوهرشاد: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک کوهسنگی مشهد: ۸.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا هلیوم پارک مشهد: ۹.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا بوستان جنگلی وکیل آباد مشهد: ۱۹.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا مجتمع گردشگری چالیدره مشهد: ۲۸ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible آسانسور برای طبقات بالاتر
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است