search
menu

هلیوم پارک مشهد و ترامپولین‌های غول‌آسا

[ پنهان کردن ]
چرا باید از هلیوم پارک مشهد بازدید کنیم؟
تاریخچه و معرفی مجموعه هلیوم پارک مشهد
بخش های مختلف هلیوم پارک مشهد
چه بازی هایی در هلیوم پارک می توان انجام داد؟
قوانین و مقررات مربوط به هلیوم پارک مشهد
ساعت کاری هلیوم پارک مشهد
نحوه دسترسی به هلیوم پارک مشهد
جاذبه های دیدنی نزدیک به هلیوم پارک مشهد
رستوران های نزدیک به هلیوم پارک مشهد
هتل های نزدیک به هلیوم پارک مشهد

چرا باید از هلیوم پارک مشهد بازدید کنیم؟


هلیوم پارک اولین پارک ترامپولین یا پارک پرشی در مشهد واقع شده است. این پارک امکانات جالبی دارد که می توانید از انواع ورزش های ترامپولین لذت ببرید و سطح هیجانی تان تا حدی بالا می رود که تپش قلبتان را به وضوح حس خواهید کرد. هلیوم پارک به عنوان نخستین پارک پرشی در ایران یکی از جذاب ترین و جدیدترین مکان های تفریحی در شهر مشهد محسوب می شود، هم از لحاظ امنیت و هم تجربه هیجان و تفریح جزو اولین ها به شمار می رود. پس اگر بلیط هواپیما مشهد را خریداری کردید بازدید از این مکان را برای تجربه کردن حس هیجانی متفاوت در اولویت قرار بدهید.
هلیوم پارک مشهد و ترامپولین‌های غول‌آسا

تاریخچه و معرفی مجموعه هلیوم پارک مشهد


با توجه به بررسی های انجام شده توسط کارشناسان و بنا بر درخواست عمومی در زمینه اماکن ورزشی – تفریحی در شهرهای اصلی ایران که حدودا ۳۰ مرکز وجود داشته و اکثرا از دستگاه های دیجیتالی بسیار ابتدایی و قدیمی استفاده می کردند؛ این شرکت اقدام به احداث ۷ مرکز ورزشی پرشی کرده است و اولین پروژه اجرایی در شهر مشهد بوده است. مجموعه هلیوم پارک مشهد در دو طبقه چهارم و پنجم برج مروارید گوهر شاد در سال ۱۳۹۷ افتتاح گردید که یکی از طبقات مخصوص خانم ها و طبقه‌ دیگر مخصوص آقایان است. اگر به مکان‌های تفریحی علاقه‌مندید، مقاله شهربازی ها و پارک های آبی مشهد را از دست ندهید.

هلیوم پارک مشهد و ترامپولین‌های غول‌آسا

بخش های مختلف هلیوم پارک مشهد


همان طور که گفتیم این مجموعه از دو طبقه تشکیل شده است و هر طبقه دارای سالنی با بخش های متنوع است، شامل محل هایی برای بازی کودکان، بازی و ورزش نوجوانان و بزرگسالان، محیط صخره نوردی و کافی شاپ. همچنین در هر دو طبقه بازی های VR یا همان واقعیت اضافه شده که تجربه منحصر بفردی برایتان به ارمغان می آورد. اگر بازی های زمان گذشته را با بازی های امروزی مقایسه کنید، باید گفت زمین تا آسمان فرق کرده اند و بازی های دیجیتالی جای بازی های واقعی را گرفته اند. حال در این زمینه هلیوم پارک جزو پارک هایی است که به صورت تخصصی در حوزه خاص بازی های پرشی یا ترامپولین تمرکز کرده است و مورد جالب توجه این است که هلیوم پارک مشهد مورد استقبال خوبی قرار گرفته و افراد بسیاری را از سراسر ایران به سفر به شهر مشهد و تشویق کرده است و بعد از آن می‌توانید بلیط قطار مشهد ساری را تهیه کنید تا یک سفر جانانه داشته باشید.
هلیوم پارک مشهد و ترامپولین‌های غول‌آسا

چه بازی هایی در هلیوم پارک می توان انجام داد؟


جالب اینجا است که بازی ها در پارک هلیوم فقط مربوط به پریدن خالی نمی‌شود، بلکه لذت و اوج هیجان را در بازی های متفاوتی تجربه خواهید کرد. در روز های زوج خانم ها می توانند از طبقه ۵ و آقایان از طبقه ۴ استفاده کنند و در روز های فرد خانم ها از طبقه ۴ و آقایان در طبقه ۵ استفاده خواهند کرد.
بازی های مربوط به طبقه چهارم شامل والیبال، بسکتبال، صخره نوردی، نینجا کورس، ژیمیناستیک و فری جامپ است. رنگ این سالن با توجه به تم اقیانوس آبی انتخاب و طراحی شده است.
بازی های مربوط به طبقه پنجم شامل دوج بال، فوتبال، بیلیارد، کیک بال، فایتینگ، فری جامپینگ و ایربگ است. رنگ این طبقه نیز با الهام از جنگل سبز انتخاب شده است.
محدوده سنی برای بازی های هیجانی هلیوم پارک مشهد
مجموعه هلیوم خبر خوشی برایتان دارد، به طوری که آماده پذیرایی از تمامی رده های سنی است. مسئولان پارک هر سالن را به سه بخش: خردسالان ( ۱ تا ۳ سال)، خردسالان ( ۳ تا ۶ سال) و جوانان و بزرگسالان ( ۷ تا ۷۰ سال) تقسیم کرده اند.
هلیوم پارک مشهد و ترامپولین‌های غول‌آسا

قوانین و مقررات مربوط به هلیوم پارک مشهد


اولین و مهمترین شرط ورود به هلیوم پارک مطالعه قوانین، جدول قیمت ها، تعرفه ها و تکمیل فرم هایی با عنوان PAQ-Q یعنی فرم تعهد برای تک تک نفرات است. فرم های تعهد افراد زیر ۱۸ سال باید توسط والدین تکمیل شود و ورود کودکان زیر ۴ سال بدون همراه ممنوع است. مرحله بعدی تحویل فرم ها به متصدی فروش و دریافت کارت اشتراک بدون محدودیت زمانی است. سپس نگاه کردن به فیلم آموزشی در استند مربوطه و تحویل کارت اشتراک و تلفن همراه به متصدی مربوطه است. برای جلوگیری از لیز خوردن باید از جوراب های مخصوص استفاده کنید که این جوراب ها را باید با هزینه اضافی از صندوق خریداری کنید که نوبت تحویل کفش به متصدی پذیرش و دریافت دستبند می رسد.
مرحله بعدی عبور از گیت ورودی به صورت انفرادی و کسر اعتبار از کارت شارژ هر نفر برای استفاده از رختکن و امکانات عمومی سالن به مدت ۲ ساعت است. البته در نظر داشته باشید که برای استفاده از بازی و ورزش های داخلی باید هزینه جداگانه بپردازید که مربوط به اعتبار داخل دستبند نیست. حال نوبت ورود به رختکن و پوشیدن لباس مناسب و راحت آستین دار برای جلوگیری از آسیب دیدگی است. همراه داشتن عینک، تلفن همراه و دوربین ممنوع است. همچنین از بردن تنقلات یا خوردنی به ویژه آدامس همراه خود خودداری کنید. توجه داشته باشید زنان باردار یا افرادی که به تازگی تحت عمل جراحی بوده اند ، به این پارک مراجعه نکنند. سپس مرحله ورود به سالن و انتخاب بازی مورد نظر و پرداخت تعرفه با توجه به اعتبار موجود در دستبند است. برای استفاده از فضای صخره نوردی، باید تجهیزات مربوطه به همراه داشته باشید و زیر نظر مربی صعود نمایند. اگر دوست دارید خاطره‌ای فراموش نشدنی از شهر سیاحتی و زیارتی مشهد به یادگار ثبت کنید با خرید اینترنتی بلیط هواپیما مشهد در اولین فرصت به این پارک هیجان انگیز سری بزنید.

ساعت کاری هلیوم پارک مشهد


در هلیوم پارک همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به صورت یکسره آماده خدمترسانی هستند. برای ورود به این مجموعه باید هزینه‌ پرداخت کنید و سپس برای خرید کارت عضویت نیز باید هزینه پرداخت کنید.

نحوه دسترسی به هلیوم پارک مشهد


این مجموعه که در بلوار جانباز، بین جانباز ۵ و ۷ در برج تجاری مروارید واقع شده است. برای رسیدن به این پارک جذاب می توانید با استفاده از ماشین شخصی یا با وسایل حمل و نقل عمومی به بلوار جانباز بروید و پس از ورود به مجتمع تجاری مروارید با آسانسور به طبقات چهارم و پنجم بروید.

جاذبه های دیدنی نزدیک به هلیوم پارک مشهد


پارک ملت مشهد: ۴.۴ کیلومتر
پارک کوهسنگی: ۷ کیلومتر
حرم مطهر امام رضا: ۷.۷ کیلومتر
آرامگاه نادرشاه: ۷.۹ کیلومتر
پارک وکیل آباد: ۸.۲ کیلومتر
باغ گیاه شناسی مشهد: ۱۵ کیلومتر

رستوران های نزدیک به هلیوم پارک مشهد


کافه رستوران تراس: ۴.۷ کیلومتر
رستوران ایتالیایی لیو: ۶.۵ کیلومتر
رستوران راستگو: ۷.۴ کیلومتر
رستوران قصر درویش: ۷.۸ کیلومتر
رستوران معین درباری: ۸ کیلومتر
رستوران مهستان شاندیز: ۸ کیلومتر
رستوران ایتالیایی رابو: ۸.۳ کیلومتر

هتل های نزدیک به هلیوم پارک مشهد


هتل هما: ۲.۶ کیلومتر
هتل پردیسان: ۶ کیلومتر
هتل توس: ۷.۸ کیلومتر
هتل جواد: ۸.۹ کیلومتر
هتل ایران: ۹.۴ کیلومتر
هتل پارس مشهد: ۹.۹ کیلومتر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است