search
menu

هتل Studio M Arabian Plaza Hotel & Hotel Apartments Dubai

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Studio M Arabian Plaza Hotel & Hotel Apartments
امکانات و خدمات عمومی هتل استودیو ام عربین پلازا دبی
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق‌ های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل استودیو ام عربین پلازا دبی تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Studio M Arabian Plaza Hotel & Hotel Apartments


هتل استودیو ام عربین پلازا دبی، از هتل‌ آپارتمان‌های ۳ ستاره خوب در قلب شهر دبی است با فراهم کردن امکانات رفاهی مناسب سعی در تأمین اقامت راحت و دلنشین برای مهمانان دارد. این هتل از موقعیت مکانی عالی برخوردار است و فاصله بسیار کمی تا جاذبه‌ها و مکان‌های مهم دارد. در نزدیکی هتل ایستگاه مترو وجود دارد که گشت و گذار در سطح شهر را برای مهمانان میسر می‌کند. برای آگاهی از خطوط مترو می‌توانید راهنمای کامل نقشه خطوط مترو دبی و راهنمای تهیه بلیط مترو رو مطالعه نمایید. در اطراف هتل نیز انواع فروشگاه‌ها، مغازه‌ها، کافه‌ها، رستوران‌ها و ... وجود دارند. مهمانانی که هتل استودیو ام عربین پلازا دبی را برای اقامت انتخاب می‌کنند، از امکانات مدرن، مجهز و مقرون به صرفه بهره‌مند شده و در عین حال به بسیاری از جاهای دیدنی دبی ازجمله مرکز تجارت جهانی دبی، مسجد بزرگ دبی، مرکز خرید سیتی واک و ... دسترسی دارند. اگر در سفر به دبی دوست دارید با هزینه معقول اقامت شیرین و باب میلتان تجربه کنید، هتل استودیو ام عربین پلازا دبی را از دست ندهید. کافی است تا نگاهی به شرایط هتل بیندازید و با سلیقه و معیارهایتان بسنجید تا از مناسب بودن آن اطمینان حاصل نمایید. کارکنان هتل Studio M Arabian Plaza Hotel & Hotel Apartments بسیار زحمتکش و خوش برخورد هستند و تمام تلاششان را می‌کنند تا لبخند رضایت روی لب مهمانان بنشانند. هتل استودیو ام عربین پلازا دبی خدماتی که بیش از حد انتظارتان است، ارائه می‌دهد. درواقع، شما با رزرو این هتل به جای پرداخت هزینه گزاف بابت اقامت، می‌توانید بخش کثیری از بودجه‌تان را برای بازدید از جاذبه‌ها و استفاده از تفریحات دبی صرف کنید و لذت ببرید. بازارهای سنتی دبی، سواحل دبی، پارک آبی وایلد وادی دبی، پیست اسکی دبی ازجمله مکان‌هایی هستند که در سفر به دبی حتماً باید بازدید کنید. معمولاً اولین کاری که گردشگران در اولین روز از سفرشان به دبی انجام می‌دهند، بازدید از برج خلیفه دبی و تماشای آب نمای موزیکال است. رقص آب‌نماها با همراهی موسیقی شما را شگفت‌زده می‌کند. اگر عاشق خرید از فروشگاه‌های برند و لوکس هستید، از مراکز خرید دبی بازدید کنید. گرچه مراکز خرید دبی تنها مکانی برای خرید نیستند، بلکه با امکانات و معماری مجلل و باشکوهشان جزو جاذبه‌های دبی به حساب می‌آیند. همچنین، بهتر است یک روزی را هم به گردش سافاری در دبی اختصاص داده و از این تجربه جذاب و متفاوت لذت ببرید.
می‌دانید که دبی مقصدی لوکس و جذاب است و در هر زمان و موسم از سال گردشگران بی‌شماری از سراسر دنیا جذب می‌کند. بناها و آسمان خراش‌های نفس‌گیر، برج‌های متحیرکننده، تفریحات بی‌نظیر و هیجان‌انگیز، فرهنگ و سبک زندگی مردم در دبی بسیار هیجان‌انگیز و جالب‌توجه هستند. البته که هزینه‌های بالا و فضایی دبی ممکن است کمی شما را بترساند، اما با یک برنامه‌ریزی خوب و رزرو اقامتگاه مناسب می‌توانید هزینه‌های سفرتان را مدیریت کنید و از تفریحات جذاب دبی جا نمانید.

امکانات و خدمات عمومی هتل استودیو ام عربین پلازا دبی


در هتل استودیو ام عربین پلازا دبی انواع خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که از شهرها و کشورهای نزدیک امارات به جای خرید بلیط هواپیما دبی با خودروی شخصی‌شان سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل و اتاق‌ها برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار دارد و شامل امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، مرکز تجاری، مینی مارکت، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه انواع خدمات برای مهمانان است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تور، تبدیل ارز، اتو، لباسشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسه‌های کاری، خدمات کودکیاری، خدمات شاتل، خدمات بیدارباش، کرایه خودرو، غذاهای بسته بندی شده، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، روسی، سواحلی، هندی، اردو و عربی تسلط دارند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل تراس آفتاب و مبلمان مخصوص فضای باز وجود دارند و مهمانان می‌توانند برای استراحت و تنفس هوای تازه از آن‌ها استفاده نمایند.
لازم به ذکر است، در هتل استودیو ام عربین پلازا دبی حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


در هتل استودیو ام عربین پلازا دبی انواع اتاق‌ها با امکانات و ویژگی‌های متنوع قابل رزرو هستند. واحدهای هتل شامل اتاق‌های خانواده، کینگ، توئین، تک خوابه، دو خوابه، سه خوابه پرمیوم، اگزکتیو و ... هستند و مهمانان می‌توانند اتاقی را که مناسب سلیقه و نیازهایشان است، انتخاب و رزرو نمایند. چشم انداز اتاق‌ها را استخر، محوطه هتل و خیابان تشکیل می‌دهد. دکوراسیون اتاق‌ها بسیار شیک و مدرن است و ترکیب رنگ‌های جذاب و هماهنگ فضای بسیار دل‌نشینی در اتاق‌ها ایجاد کرده‌اند. اسباب و لوازم باکیفیت و زیبا در چیدمان اتاق‌ها استفاده شده‌اند. کف اتاق‌ها با موکت‌های باکیفیت پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها قابل اطمینان است و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار داخل اتاق‌ها اکیداً ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق‌ های هتل


داخل تمام اتاق‌های هتل استودیو ام عربین پلازا دبی امکانات گوناگون شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، مینی بار، قهوه/ چای ساز، اتو، تخته اتو، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند. واحدهای بزرگ دارای فضاهای مجزای نشیمن، اتاق خواب و آشپزخانه هستند که هرکدام به طور کامل چیدمان یافته و مجهز هستند. در آشپزخانه امکاناتی نظیر کابینت، سینک، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، ظروف و لوازم پخت و پز و پذیرایی فراهم گشته‌اند. مهمانان می‌توانند با تهیه مواد غذایی اولیه از مارکت خودشان در واحدشان به آشپزی بپردازند و بدین گونه در هزینه‌های خورد و خوراک در کافه‌ها و رستوران‌ها صرفه جویی کنند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در این هتل یک استخر روباز وجود دارد که در اطراف آن تخت و چترهای آفتاب قرار داده شده‌اند. یک استخر کودک روباز نیز برای کودکان طراحی شده تا آن‌ها نیز از آب بازی در روزهای گرم لذت ببرند. شنا و گرفتن حمام آفتاب از فعالیت‌های محبوب گردشگران است. یک سالن بدن‌سازی نیز برای مهمانان ورزشکار در نظر گرفته شده تا بتوانند تمریناتشان را به طور مرتب انجام دهند و در صورت نیاز می‌توانند از مربی بدن‌سازی خصوصی کمک بگیرند.

رستوران هتل


در هتل استودیو ام عربین پلازا دبی، همه روزه وعده صبحانه به صورت بوفه‌ای در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد و شامل انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم است. دیگر وعده‌های غذایی نیز به صورت منوی آلاکارته به مهمانان سرو شده و شامل غذاهای محلی، بین‌المللی، آمریکایی، آسیایی، بدون گلوتن، وگان و ... هستند. یک اسنک بار نیز در هتل وجود دارد که انواع میان وعده‌های خوشمزه برای مهمانان آماده می‌کند.

فاصله هتل استودیو ام عربین پلازا دبی تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا برج ساعت دیره: ۳٫۱ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم شارجه: ۶ کیلومتر
فاصله تا موزه دبی: ۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید دبی فستیوال: ۱۰٫۶ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه دبی: ۱۲ کیلومتر
فاصله تا قاب دبی: ۱۲٫۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است