search
menu

هتل Saffron Hotel Dubai

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Saffron Hotel Dubai
امکانات و خدمات عمومی هتل سافرون دبی
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق‌ های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سافرون دبی تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Saffron Hotel Dubai


هتل سافرون دبی، از هتل‌های ۲ ستاره خوب در خیابان پرجنب و جوش الرقه دبی، است که با فراهم کردن امکانات رفاهی و خدمات متنوع سعی در تأمین اقامت به یاد ماندنی برای مهمان‌ها دارد. هتل در قلب شهر دبی و در یک منطقه تجاری قرار دارد و توسط مغازه‌ها، فروشگاه‌ها، کافه‌ها، رستوران‌ها و پارک‌های متعدد احاطه شده است. این هتل مناسب مهمانانی است که در سفر به دبی دوست دارند با هزینه معقول و مقرون به صرفه اقامتی شیرین و دل‌چسب تجربه کنند. امکانات هتل در نوع خود مطلوب و رضایت بخش هستند و تمام آن چه که مهمانان از یک اقامت راحت انتظار دارند، برآورده می‌کنند. موقعیت مکانی هتل نیز بسیار خوب است و به بسیاری از جاذبه‌های دبی دسترسی آسان دارد. مهمانانی که هتل سافرون دبی را برای اقامت انتخاب می‌کنند، علاوه بر برخوردار شدن از خدمات رفاهی مناسب، به راحتی می‌توانند از جاهای دیدنی دبی ازجمله مرکز تجارت جهانی دبی، بهترین پارک ‌های دبی، سواحل دبی و ... بازدید کنند. برای جابجایی در سطح شهر انواع وسایل حمل و نقل عمومی در دسترس هستند. از مزایای رزرو این هتل صرفه جویی در هزینه اقامت و اختصاص دادن بودجه‌تان به تفریح و گشت و گذار است؛ درواقع، با یک تیر دو نشان می‌زنید. همان‌طور که می‌دانید، دبی مقصدی لوکس و جذاب است که در تمام فصل‌های سال از سراسر دنیا گردشگر جذب می‌کند.
بناها و آسمان خراش‌های نفس‌گیر، برج‌های متحیرکننده، تفریحات بی‌نظیر و هیجان‌انگیز، فرهنگ و سبک زندگی مردم در دبی منحصر به فرد و یونیک هستند و هر بازدیدکننده‌ای را مجذوب و حیران می‌کنند. معمولاً اولین کاری که گردشگران در اولین روز از سفرشان به دبی انجام می‌دهند، بازدید از برج خلیفه دبی و تماشای آب نمای موزیکال است. رقص آب‌نماها با همراهی موسیقی شما را شگفت‌زده می‌کند. کسانی که عاشق خرید، به‌ویژه خرید از فروشگاه‌های برند و لوکس هستند، می‌توانند از مراکز خرید دبی بازدید کنند. گرچه مراکز خرید دبی تنها مکانی برای خرید نیستند، بلکه با امکانات و معماری مجلل و باشکوهشان جزو جاذبه‌های دبی به حساب می‌آیند. برای تجربه یک روز پرهیجان و پرنشاط و لذت بردن از آب بازی بازدید از پارک آبی وایلد وادی دبی به شدت توصیه می‌گردد. همچنین، بهتر است یک روزی را هم به گردش سافاری در دبی اختصاص داده و از این تجربه جذاب و متفاوت لذت ببرید. در پایان روز استراحت در هتل سافرون دبی و استفاده از امکانات گوناگون آن خستگی کل روز را از تنتان رفع خواهد کرد. کارکنان زحمتکش و مجرب هتل Saffron Hotel Dubai نیز تمام سعی خود را می‌کنند تا مهمانان اقامت خوشی تجربه نمایند.

امکانات و خدمات عمومی هتل سافرون دبی


در هتل سافرون دبی انواع خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که از دیگر شهرها و یا کشورهای هم‌جوار به جای خرید بلیط هواپیما دبی با خودروی شخصی‌شان سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ هتل استفاده نمایند. استفاده از پارکینگ مشمول هزینه است. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل و اتاق‌ها برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار دارد و شامل امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه انواع خدمات برای مهمانان است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، تبدیل ارز، اتو، تحویل سفارش‌های مارکت، خدمات بیدارباش، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، هندی، اردو و عربی تسلط دارند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.
لازم به ذکر است، در هتل سافرون دبی حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


در هتل سافرون دبی انواع اتاق‌ها با امکانات و ویژگی‌های متنوع قابل رزرو هستند. واحدهای هتل شامل اتاق‌های خانواده، کینگ و توئین استاندارد هستند و مهمانان می‌توانند اتاقی را که مناسب سلیقه و نیازهایشان است، انتخاب و رزرو نمایند. اتاق‌ها دکوراسیون ساده و شیکی دارند و ترکیب رنگ‌های گرم و هماهنگ فضای بسیار دل‌نشینی در اتاق‌ها ایجاد کرده‌اند. اسباب و لوازم زیبا در چیدمان اتاق‌ها استفاده شده‌اند. کف اتاق‌ها با سرامیک پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها قابل اطمینان بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به اتاق‌ها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار داخل اتاق‌ها اکیداً ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل از ساعت ۱۴ الی ۱۴:۳۰ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق‌ های هتل


داخل تمام اتاق‌های هتل سافرون دبی امکانات گوناگون شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، مینی بار، قهوه/ چای ساز، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل سافرون دبی مهمانان می‌توانند برای تجربه روزی سرشار از آرامش از خدمات مرکز اسپا استفاده کنند. خدمات اسپا شامل انواع ماساژها نظیر ماساژ فول بادی، دست، پا، سر، گردن، کمر و ماساژ کاپل است. یک صندلی ماساژور نیز در هتل وجود دارد که به رفع خستگی‌تان کمک می‌کند.

رستوران هتل


در هتل سافرون دبی، همه روزه وعده صبحانه به صورت بوفه‌ای در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد و شامل انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم است. دیگر وعده‌های غذایی نیز به صورت منوی آلاکارته برای مهمانان سرو می‌شوند و شامل انواع غذاهای آسیایی هستند.

فاصله هتل سافرون دبی تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا برج ساعت دیره: ۳۰۰ متر
فاصله تا موزه دبی: ۲٫۹ کیلومتر
فاصله تا قاب دبی: ۶٫۵ کیلومتر
فاصله تا پارک تفریحی گاردن گلو دبی: ۶٫۹ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه دبی: ۹ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید دبی مال: ۱۰٫۷ کیلومتر
امکانات هتل
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است