search
menu

بهترین کافه های قزوین

[ پنهان کردن ]
با بهترین و شیک ترین کافه‌ های قزوین آشنا شویم
چرا قزوین برویم؟
گشتی در کافه‌های قزوین
کافه ری‌را
کافه قهوه‌خانه گدوک
کافه شید
کافه تلخ قزوین
کافه آسمان قزوین
کافه وزرا
کافه آدم و حوا
کافه نگار السلطنه
کافه کاروما
کافه ارثیه
کافه هابیل
کافه نوژا
کافه گالری انسان
کافه کلاسیک
کافه شازده کوچولو
کافه راش
کافه آپارات
کافه آروما
کافه سین
کافه صبحانه سرای پگاه
کافه رادیو
کافه پرتغال
نشانی کافه‌های قزوین

با بهترین و شیک ترین کافه‌ های قزوین آشنا شویم


کافه‌های قزوین مثل بهترین کافه‌ های اصفهان و بهترین کافه‌ های شیراز و بهترین کافه‌ های تهران، در فهرست محبوب‌ترین مقصدهای شکم‌گردی توریست‌های داخلی و خارجی قرار دارند. مسافران شاهراه اقتصادی جاده ابریشم، از کافه و رستوران‌های قزوین به‌عنوان اقامتگاه‌هایی برای لذت بردن از طعم و مزه غذاهای رنگارنگ و نوشیدنی‌های خوشمزه این دیار خوشنویسی ایران یاد می‌کنند. روایت‌هایی که ردپای آن را می‌توان در اینستاگردی توریسم بلاگرها و فشن بلاگرهای قزوین گرد نیز جست‌وجو کرد.
در این گفتار مجله گردشگری سفرمارکت، شما مخاطبان گرامی را به دیدار برترین و مطرح‌ترین کافه‌های قزوین می‌بریم. از کافه سعدالسلطنه تا کافه‌های مرکزی شهر. اگر شما هم مسافر قزوین بودید و تجربه‌ای درباره کافه گردی در این دیار تاریخی و زیبای ایرانیان دارید، مراتب را از طریق بخش دیدگاه‌‌ها در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید.
برای خرید آنلاین تور قزوین و هم‌چنین خرید بلیط قطار به منظور سفر از نقاط مختلف کشور به مقصد قزوین و البته رزرو آنلاین هتل در شهر قزوین، حتماً جدیدترین نرخ‌های سفر به این دیار تاریخی ایران را در سفرمارکت بررسی کنید.
با ما در کافه گردی در قزوین همراه باشید.
بهترین کافه های قزوین

چرا قزوین برویم؟


بعضی از مقصدهای گردشگری و شکم‌گردی و طبیعت‌گردی ایران چهار فصل اهورایی، آن‌طور که شایسته و بایسته آن است، موردتوجه گردشگران داخلی و بین‌المللی قرار نگرفته است. مثلاً کردستان، یکی از آن موارد است. به فهرست مقصدهای گردشگری ایران که کم‌تر از آنچه که شایسته آن است، توجه کردیم، باید استان قزوین را نیز اضافه کنیم.
دیار مینودری، پایتخت خوشنویسی ایران، پایتخت سابق ایران در عصر صفوی، کهن دیار تاریخ‌ساز و قهرمان ایرانیان در روزگار معاصر، جایی در صدی و اندی کیلومتری تهران، مکانی است که باید بیش‌تر بشناسیم.
برای سفر به قزوین، شما دلایل زیادی دارید. بازار تاریخی قزوین، مسجد جامع قزوین، قلعه الموت، کاروانسرای سعدالسلطنه، حمام قجر، امام زاده شاهزاده حسین، کاخ چهل ستون قزوین، مسجدالنبی، کلیسای کانتور، خیابان سپه (نخستین خیابان ایران)، برج‌های خرقان، آب‌انبار سردار بزرگ و عمارت سپهدار قزوین، صرفاً مشتی نمونه خروار مقصدهای گردشگری تاریخی و هنری این سرزمین تابناک فرهنگ و تمدن ایرانیان است.
دیدن همه این مناطق، شما را با بخش مهمی از تاریخ ایران زمین آشنا می‌کند و گفته‌های شنیدنی بسیاری دارد که در کنار خوردن و نوشیدن طعام قزوینی‌ها در کافه و رستوران‌های شهر، توصیه می‌شود.
اگر در مناطق شمالی یا جنوبی کشور قرار دارید و برنامه قزوین گردی دارید، می‌توانید با مراجعه به بخش خرید بلیط هواپیما، در جریان ارزان ترین بلیط هواپیما لحظه آخری برای سفر از شهر خود به قزوین با قطار یا اتوبوس، قرار بگیرید و سفری مقرون‌به‌صرفه را برای خود و خانواده و دوستان رقم بزنید.
بهترین کافه های قزوین

گشتی در کافه‌های قزوین


اگر مسافر قزوین در روزگار پسا کرونا شدید، ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پرهیز از فراموشی عصر کرونا، سعی کنید فهرستی از مهم‌ترین مقصدهای گردشگری و تاریخی این شهر را در نظر داشته و در اولویت قزوین‌گردی خود قرار دهید تا در وقت و پول خود صرفه‌جویی کنید. گردشگر موفق، گردشگری است که برنامه داشته و موفقیت، نیازمند برنامه است. حتی برای لذت بردن حداکثری از سفر، داشتن یک برنامه حساب شده، می‌تواند بهترین اثربخشی و فایده از سفر را برای شما به ارمغان آورد. لذا برنامه قزوین‌گردی خود را به خوبی آماده کرده و مقصدهای گردشگری خود را از طریق هشتگ‌های توریستی اینستاگردهای قزوین، به خوبی بشناسید.
فیلم‌ها و ویدیوهای بسیاری از مقصدهای گردشگری معروف قزوین در اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی در دسترس است که می‌توانید از آن استفاده کنید. برای این‌که بهترین کافه و رستوران‌ها و فست فودها و هتل‌ های قزوین را بشناسید، کافی است دوباره به هشتگ‌های محبوب ایرانگردی در اینستاگرام رجوع کرده و از پیج‌ها و کانال‌های مربوطه استفاده کنید.
در ادامه، شماری از بهترین کافه‌های قزوین که با استقبال توریست‌های وطنی و بین‌المللی مواجه شده را معرفی می‌کنیم.

کافه ری‌را


یکی دیگر از کافه‌های محبوب و مطرح قزوین، کافه ری‌را است. کافه Rira جایی است برای خوردن و نوشیدن انواع کیک و شیرینی روز و مدرن و حتی باقلوای خوشمزه قزوینی. نوشیدنی‌های خنک ری‌را در تابستان که معمولاً با عرقی جات و آب‌لیمو نیز همراه می‌شود، با استقبال گردشگران و قزوین‌گردهای شکم‌گرد وطنی نیز مواجه شده است.
کافه ری‌را در بلوار مدرس، نرسیده به چهار راه طالقانی، جنب سراه شهرداری واقع شده و دسترسی به آن آسان است. خلاصه اگر عاشق کیک‌های نوتلا و شیک‌های رنگارنگ هستید، کافه ری‌را در نظر داشته باشید. پیشنهادهای برخی از کافه‌گردهای قزوین در ری‌را، چیزکیک و شیک‌های خوشمزه و استفاده از شربت بارهای ری‌را است.
بهترین کافه های قزوین

کافه قهوه‌خانه گدوک


نخستین کافه قزوین که در این گفتار سفرمارکت معرفی می‌کنیم، کافه قهوه‌خانه گدوک است. قهوه‌خانه گدوک، جایی برای نوشیدن اسپرسو کف دار خامه‌ای نیست! اگر علاقه‌مند به دیزی و کباب و چای و نان و پنیر و ماست محلی هستید، جای خوبی است. در ابتدای جاده زرشک به سمت راهدارخانه، کافه قهوه‌خانه گدوک قرار گرفته است. به‌هرحال اگر مسیر شما به سمت راهدارخانه در استان قزوین افتاد، کافه قهوه‌خانه گدوک را در نظر داشته باشید.
کافه قهوه‌خانه گدوک، در دل کوهستان زیبای الوند قرار داشته و برای مشتاقان به سلفی‌های پر لایک اینستاگرامی و افرادی که به دنبال لوکیشن خاص برای فوتوشوت‌های ایرانگردی خود هستند، انتخاب ارزشمندی به نظر می‌رسد. طعم لذیذ دیزی‌های کافه قهوه‌خانه گدوک قزوین با سبزی‌های معطر محلی را فراموش نکنید!

کافه شید


دیگر مقصد شکم گردی برای اهالی کافه‌گردی در استان قزوین، کافه شید است. در واقع کافه SHEED جایی خوبی برای خوردن انواع کیک و شیرینی و اسپرسوهای کف دار خامه‌ای لذیذ است که می‌توان پایان بخش یک روز جذاب قزوین گردی چه در نیمه نخست سال چه نیمه دوم سال باشد.
کافه شید در خیابان ملاصدرا، جنب بوستان کاج و روبروی اندیشه دهم واقع شده است. نوشیدنی‌های سنتی و طبیعی و شیک‌های کافه شید مخاطبان زیادی دارد و این را از نظرات مشتریانش در شبکه‌های اجتماعی می‌توان دریافت.
بهترین کافه های قزوین

کافه تلخ قزوین


از دیگر کافه‌های شهر قزوین می‌توان به کافه تلخ اشاره کرد. کافه تلخ قزوین در پونک، بلوار مصیب مرادی قرار دارد و جایی است که برای عاشقان قهوه‌های تلخ و شکلات تلخ، انتخاب خوبی به نظر می‌رسد. معروف است به طراحی‌های جالب توجه فنجان قهوه که ردپای آن را می‌توان در اینستاگرام قزوینی‌ها نیز مشاهده کرد. کافه تلخ را با کافه قهوه تلخ قزوین که در محله مطهری الوند، ده متری امام واقع شده، اشتباه نگیرید. کافه برد بلند قزوین نیز پایین‌تر از خیابان مصیب مرادی است که کافه تلخ در آنجا قرار دارد.

کافه آسمان قزوین


همان‌طور که از نامش پیداست، کافه‌ای است که شما را به آسمان نزدیک‌تر می‌کند! کافه آسمان قزوین واقع در تله سی یژ این شهر بوده و برای عاشقان اسکی و برف‌بازی و تیوب بازی در نیمه دوم سال، یک مکان معروف است. کافه آسمان تله سی یژ قزوین روزهای آخر هفته مشغول به کار است و زیر نظر سازمان همیاری شهرداری‌های استان قزوین فعالیت دارد. قرعه‌کشی‌هایی نیز معمولاً در نیمه دوم سال دارد.
برای خوردن غذاهای گرم و نوشیدنی‌های گرم و سرد نیمه دوم سال، کافه آسمان را در نظر داشته باشید.
تله سی یژ قزوین در کیلومتر ۱۵ جاده رازمیان ضلع شمال غربی راهدارخانه زرشک (بهرام آباد) در منطقه نمونه گردشگری کامان-زرشک واقع شده است.

کافه وزرا


مثل قنادی وزرا در تهران، مقصد شکم گردی محبوب و مطرحی در استان قزوین است. کافه وزرا، در خیابان خیام، نبش چهار راه عدل واقع شده و انواع و اقسام کیک و شیرینی و نوشیدنی‌های گرم و سرد و قهوه و اسپرسو را در اندازه‌های مختلف در طول روز در اختیار گردشگران این شهر قرار می‌دهد. کافه وزرا به شماری از مقصدهای گردشگری مطرح قزوین نزدیک است. کلاً خیابان خیام، جایی است که می‌توان دسترسی خوبی به نقاط تاریخی و جاهای دیدنی قزوین داشت.
کافه بستنی وزرا اخیراً توانسته استاندارد بین‌المللی نیز کسب کند. نخستین بستنی‌ساز حرفه‌ای در استان قزوین نیز مطرح بوده و خلاصه پاتوق بستنی خورهای حرفه‌ای است.
بهترین کافه های قزوین

کافه آدم و حوا


کافه آدم و حوا، از دیگر مقصدهای شکم‌گردی در استان قزوین است. کافه رستوران آدم و حوا، در خیابان فلسطین شرقی، روبروی شیرینی فروشی گنج شیرین واقع شده و به نظر می‌رسد که در تولید اسموتی‌ و اسپرسوهای خوشمزه و سالاد، خلاقانه عمل می‌کند.
کافه آدم و حوا قزوین، در ارائه نوشیدنی‌های ترکیبی و به خصوص نوشیدنی‌های سنتی خوشمزه در فصل تابستان، فعالیت دارد و بستنی‌های میوه‌ای شکلاتی و نوتلایی آن، طرفداران زیادی پیدا کرده است.

کافه نگار السلطنه


کافه نگار السلطنه، یکی از معروف‌ترین کافه‌های استان قزوین است. کافه نگار السلطنه در دارالخلافه قزوین، کاروانسرای سعدالسلطنه، راسته وزیر، سنگ سی و چهار قرار گرفته و به قول اینستاگرامش، یکی از کافه‌های برتر مملکت فخیمه ایران زمین به شمار می‌رود.
در این کافه که در یکی از باشکوه‌ترین بناهای تاریخی استان قزوین واقع شده، انواع و اقسام نوشیدنی‌های گرم و سرد سنتی و مدرن یافت می‌شود. توصیه می‌کنیم از سایت این کافه دیدن کنید تا در جریان قیمت‌ها و محصولات روز این مجموعه قرار بگیرید.
در نگار السطنه می‌توانید در انتظار یک موسیقی سنتی دل‌نشین باشید که فضای رمانتیکی را برای نوشیدن یک نوشیدنی سنتی خنک خوش‌‌‌بو و خوش طعم و مزه فراهم می‌کند. در این کافه زیبا و خوش آب و رنگ می‌توان انواع غذاهای ایرانی را نیز میل کرد.
اگر مسیر شما به یکی از معروف‌ترین بازارهای ایران یعنی سعدالسلطنه قزوین افتاد، تأملی اندک در کافه نگارالسلطنه را به شما توصیه می‌کنیم که لوکیشنی عالی برای عاشقان لایک و استوری‌های پر لایک اینستاگرامی هم دارد.
بهترین کافه های قزوین

کافه کاروما


کافه کاروما قزوین دیگر مقصد شکم‌گردی است که در این گفتار مجله اینترنتی گردشگری سفرمارکت معرفی می‌کنیم. کافه کاروما در خیابان فردوسی شمالی، روبروی پمپ بنزین مجتمع نارون طبقه سوم واقع شده و پاتوقی برای علاقه‌مندان به اسموتی و ردولوت و چیز کیک‌های خوشمزه است. سایت کافه کاروما نیز در دسترس است و شما را با محصولات جدید و خدماتش از سال ۱۴۰۱ شمسی به بعد آشنا می‌‌کند.

کافه ارثیه


کافه ارثیه قزوین در بازار قزوین واقع شده است. اگر مسیر شما به بازار قزوین ختم شد، کافه ارثیه را در نظر داشته باشید. بازار قزوین یکی از بازهای مهم ایران است. بازار گردی، بخشی از برنامه سفر قزوین‌گردها بوده و بهتر است که در برنامه سفر شما نیز گنجانده شود. کافه ارثیه در خیابان شهید خوئینی‌ها واقع شده و جای خوبی برای دسترسی به انواع نوشیدنی و خوردنی‌جات است.
کافه ارثیه از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکزی مثل باغ موزه چهل ستون، بیمارستان بوعلی، رستوران اقبالی، پلیس سبزه میدان واقع شده است. نمره بالایی معمولاً در میان کافه بازهای شهر دارد. دکوراسیون داخلی کافه ارثیه آن را به مکانی عجیب و متفاوت به نسبت سایر کافه‌هایی که در این گفتار معرفی کردیم، تبدیل کرده است.

کافه هابیل


کافه هابیل از دیگر نام‌های شناخته شده در میان کافه بازهای قزوین است. کافه هابیل در خیابان خیام، بلوار مدرس، خیابان فلسطین، خیابان شمالی قرار گرفته و اطرافش، پارک ملت، رستوران آرمانی و چند بیمارستان است. ایستگاه اتوبوس ساختمان بانک مسکن، نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به کافه هابیل قزوینی‌ها است.

کافه نوژا


کافه نوژا قزوین در دهخدا، بلوار مدرس، خیابان فلسطین، بلوار دهخدا قرار دارد. کافه‌ای است که از نظر برخی مشتریانش، جذاب و دوست‌داشتنی بوده و سرویس عالی را در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد. برای تجربه طعم لذیذ قهوه و کیک‌های خانگی، این کافه را در لیست خود قرار دهید. مخصوصاً که دکوراسیون خوبی برای برگزاری جشن‌های تولد و عکس گرفتن به خصوص برای معتادان استوری‌های پر لایک اینستاگرامی دارد.
بهترین کافه های قزوین

کافه گالری انسان


کافه گالری انسان، یکی از کافه‌های قزوین است که شاید کم‌تر به آن در شبکه‌های اجتماعی و پیج‌های کافه گردی اشاره شده باشد. کافه گالری انسان شهر قزوین در بازار قزوین، خیابان امام خمینی قرار دارد. مشتریانش همواره به خاطر دم‌نوش‌های خوش عطر و خوش دم مثل دم‌نوش به‌لیمو و چهل گیاه زعفران، از آن به نیکی یاد می‌کنند. ترکیب آن با نان و باقلوای قزوینی را توصیه می‌کنیم.
کافه گالری انسان در محله بازار قزوین و در خیابان امام خمینی قرار دارد. از نظر موقعیت جغرافیایی، این مکان در نزدیکی مراکزی چون باغ موزه چهل ستون، بیمارستان بوعلی و پلیس سبزه میدان قرار دارد.
کافه انسان در مکانی تاریخی قرار گرفته و نشیمن‌گاه روبازی هم دارد لذا برای چهار فصل می‌توان از آن استفاده کرد. کافه گالری انسان یا کافه حیاط انسان، از دیگر کافه‌های مستقر در بازار سعدالسلطنه است. از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب آماده خدمت‌رسانی بوده و شما را با کلکسیونی هیجان‌انگیز از قهوه‌های دمی و بشقاب‌های سالاد و پیش‌غذاها و نوشیدنی‌های گرم و سرد همراهی می‌کند.
خلاصه کافه انسان، جایی است که از نظر لوکیشن و ترکیب وسوسه‌انگیز نوشیدنی‌ها و خوراکی‌هایش، احتمالاً پای ثابت شما در سفر به قزوین خواهد شد.

کافه کلاسیک


از دیگر پاتوق‌های کافه گردی در دیار قزوین، باید به کافه کلاسیک اشاره کرد. کافه کلاسیک در خیابان نوروزیان، بلوار امیرکبیر، بلوار نخبگان نبش نسیم پنجم قرار دارد. کافه کلاسیک، در نزدیکی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین واقع شده و مجسمه امیرکبیر نیز که در بلوار امیرکبیر نصب شده، نزدیکی این محل است.
کافه گالری کلاسیک، جایی است دنج، دوست‌داشتنی و البته با دیزاینی محبوب بچه‌های دهه شصتی که آن‌ها را به روزگار رادیوهای موجی و تلویزیون‌های سیاه و سفید می‌برد. کافه گالری کلاسیک قزوینی‌ها، در ارائه انواع نوشیدنی‌ها و خوردنی‌جات، خیلی حرفه‌ای است و در طراحی آن‌ها، خلاقانه و حرفه‌ای عمل می‌کند.

کافه شازده کوچولو


کافه شازده کوچولو از دیگر مقصدهای شکم گردی اینستابازهای قزوین است. کافه شازده کوچولو که یادآور کارتون و کتاب داستان معروفی به همین نام است، در خیابان ملاصدرا، بلوار معلم خیابان معرفت قرار دارد. چند بیمارستان و مرکز آموزشی در نزدیکی این کافه واقع شده است. نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به کافه شازده کوچولو نیز ایستگاه اتوبوس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین است.
گفتنی است که کوکو سبزی های خوشمزه و زیتون و نان سنگگ های کافه شازده کوچولو قزوین، مخاطبان زیادی پیدا کرده و یک میان وعده عالی عصرگاهی برای قزوین گردهای مشکل‌پسند قصه ما است. کافه شازده کوچولو جنب رستوران ته‌چین واقع شده است و انتخاب خوبی برای برگزاری جشن‌های تولد کودکان و نوجوانان نیز محسوب می‌شود.

کافه راش


کافه راش قزوین، مقصد شکم گردی محبوب دیگری در این استان تاریخی است. کافه راش در پونک، بلوار امیرکبیر، بلوار نخبگان، خیابان مصیب مرادی قرار دارد. در اطراف بلوار نخبگان و بلوار امیرکبیر قزوین، کافه و رستوران و قنادی‌های متعددی وجود دارد. محیط دنج و دلپذیر داشته و انتخاب خوبی و منو متنوع با طعم‌های بی‌نظیر را در اختیار مشتریان مشکل‌پسند خود قرار می‌دهد.
بهترین کافه های قزوین

کافه آپارات


کافه آپارات یکی دیگر از کافه‌های قزوین است که در این گفتار مجله گردشگری سفرمارکت معرفی می‌کنیم. کافه آپارات در بلوار مدرس، خیابان فلسطین قرار دارد. کافه صبحانه سرای پگاه نیز در نزدیکی کافه آپارات است. رستوران آرمانی و استانداری قزوین نیز در نزدیکی کافه آپارات واقع شده است. نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به کافه آپارات قزوین، ایستگاه اتوبوس ساختمان‌های بانک مسکن است.
کافه آپارات، منوی متنوعی از نوشیدنی‌ها و دم‌نوش‌ها و قهوه‌های دمی داشته و سالاد بار آن نیز با استقبال گردشگران همراه شده است.

کافه آروما


کافه آروما قزوین در خیابان گل‌ها، بلوار مدرس، خیابان فلسطین، بلوار دهخدا قرار دارد. کافه آروما نیز در نزدیکی استانداری قزوین بوده و نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به کافه آروما قزوین نیز ایستگاه اتوبوس ساختمان‌های بانک مسکن است. کافه آروما یکی از سه کافی‌شاپ در محله بلوار قزوین و نزدیک مرکز خرید نارون است.

کافه سین


کافه سین نیز از کافه‌های معرفی شده در قزوین است. در خیابان ملاصدرا خیابان اندیشه دوازدهم واقع شده است. نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به کافه سین، ایستگاه اتوبوس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین است. کافه سین قزوین جایی است که شما را به میزبانی نوشیدنی‌های رنگارنگ و خوشمزه و غذاهای هوس‌انگیز فصل می‌برد. در قزوین گردی در روزهای گرم سال، نوشیدن یک شربت خوشمزه، مکمل یک سفر خاطره‌انگیز به این دیار زیبای تاریخی ایرانیان است.
بهترین کافه های قزوین

کافه صبحانه سرای پگاه


کافه صبحانه سرای پگاه همان‌طور که از نامش پیداست، جایی است که برای صبحانه خوری در قزوین. البته منوی متنوعی از خوردنی‌ها و نوشیدنی‌های گرم و سرد دارد. کافه صبحانه سرای پگاه در خیابان‌ هادی آباد، بلوار بهشتی و خیابان بهشتی واقع شده است. نظرات قزوین‌گردها درباره این کافه شهر، مثبت ارزیابی شده است.

کافه رادیو


کافه رادیو قزوین، جایی است که دیزاین داخلی آن با رادیوهای قدیمی همراه شده است. جایی در خیابان بلاغی، خیابان منتظری و خیابان کاشانی. کافه رادیو قزوین، در نزدیکی بلوار خرمشهر قزوین قرار دارد. ترمینال قزوین و هتل مرمر و رستوران کرمانی و داروخانه در نزدیکی کافه رادیو در دسترس است.

کافه پرتغال


کافه پرتغال قزوین در خیابان خرمشهر، بلوار حضرت آیت الله خامنه ای قرار دارد. کافه پرتغال نزدیک کافه رادیو، کافه نگار السلطنه و کافه گالری انسان است. لوکیشن کافه پرتغال و کافه رادیو و سایر کافه‌های شهر قزوین را در عکس مشاهده می‌کنید.
بهترین کافه های قزوین

نشانی کافه‌های قزوین


در ادامه به معرفی نشانی سایر کافه‌های شهر قزوین می‌پردازیم:
- نشانی سرای صبحانه ماهان قزوین: قزوین، پونک، بلوار امیرکبیر، بلوار حکیم بلوار حج
- نشانی کافه تیما قزوین: قزوین، حکم آباد، بلوار مدرس خیابان پادگان
- نشانی کافه دبستان قزوین: قزوین، ملاصدرا، خیابان اندیشه هفده، خیابان میرداماد
- نشانی کافه قهوه زندگی قزوین: قزوین، رجایی، بلوار بهشتی، بلوار آزادگان
- نشانی کافه گرانو قزوین: قزوین، پونک، بلوار امیرکبیر، بلوار نخبگان، خیابان مصیب مرادی
- نشانی کافه استوری قزوین: پونک، بلوار امیرکبیر، بلوار نخبگان
- نشانی کافه کارن: خیابان گل‌ها، بلوار مدرس خیابان فلسطین
- نشانی کافه رستوران پرنسیپ: بلوار صنعت، سه راه هفت سنگان به سمت میدان مینودر
- نشانی کافه سل: قزوین، رجایی بلوار شهیدمدنی
- نشانی کافه دمور: خیام، بلوار دهخدا، خیابان خونبانی
- نشانی کافه جوانان قزوین: خیابان اسدآبادی، بلوار میرزا کوچک خان
- نشانی کافه گالری هنرمندان: قزوین، توحید، بلوار شهید بهشتی، خیابان پادگان خیابان آبان
- نشانی کافه شب های دورهمی قزوین: قزوین میدان خوش نویسی
- نشانی کافه بردلند قزوین: پونک، بلوار امیرکبیر، بلوار نخبگان، خیابان فهیم چهارم
- نشانی کافه ۱۲۳۴: قزوین، حکم آباد، بلوار مدرس، خیابان پادگان
- نشانی کافه سنتی گذر: قزوین، پونک، بلوار ایران، خیابان ایران شانزدهم خیابان احسان
- نشانی کافه رستوران پرنسیپ: هفت سنگان، بلوار صنعت، بلوار محصص خیابان بوستان
- نشانی کافه پیانو: قزوین، دانشگاه، بلوار دانشگاه، خیابان هجرتی، خیابان حکمت بیست و هشتم
- نشانی کافه حالا خورشید: خیابان بلاغی کوی ارشاد
- نشانی کافه شاپ: دانشگاه، بلوار دانشگاه، بلوار پرستار
- نشانی کافه دی یو: نوروزیان، خیابان مطهری غربی کنار گذر مطهری
- نشانی کافه کاریز: ملاصدرا، بلوار معلم، بلوار شهید بابایی
- نشانی کافه سورنا: حلال آباد، خیابان سپاه، خیابان سعدی خیایان زرآبادی پور
- نشانی کافه پالکانه: خیابان عراف، بلوار شهید بهشتی، خیابان پادگان، خیابان فلسطین، جنب قنادی ماه
- نشانی کافه خیام: قزوین، توحید، بلوار شهید بهشتی، خیابان پادگان خیابان آذر

بهترین کافه های قزوین

- نشانی کافه صفا: قزوین، شیشه چی، بلوار تاکستان
- نشانی کافه تلفیق: ملک آباد، خیابان خرمشهر، خیابان طالقانی، مجتمع تجاری اداری طوبی
- نشانی کافه این: رجایی، بلوار شهید مدنی
- نشانی کافه کارا: ملاصدرا، خیابان صنایع دستی، خیابان صنایع دستی، خیابان اندیشه نهم شماره دوم
- نشانی کافه نادری: قزوین، بوعلی سینا، دوربرگردان، بلوار نادری
- نشانی کافه گپ: نوروزیان، خیابان مطهری غربی، کنار گذر مطهری
- نشانی کافه گل قزوین: عارف، بلوار مدرس خیابان رسالت
- نشانی کافه آریا: حلال آباد، بلوار شهید بهشتی، خیابان آبشار خیابان فلسطین
- نشانی کافه وانیلی: ملاصدرا شمالی، بلوار شهید چگینی، کنار گذر شهید چگینی خیابان پیروزی
- نشانی کافه تو سی: ملاصدرا، بلوار معلم، خیابان معرفت، خیابان اندیشه بیست و ششم
- نشانی کافه صبحانه آروما: قزوین، جانبازان بلوار ایران
- نشانی کافه کهکشان: نوروزیان، بلوار سردار سلیمانی بین حکمت هجدهم و دوازدهم
- نشانی کافه باران: مسکن، بلوار مدرس خیابان فلسطین
- نشانی کافه آلما: قزوین، دانشگاه بلوار شهید بابایی، بین استاندارد و خمسه ای
- نشانی کافه دهه شصت: بلاغی، خیابان هلال احمر، خیابان شهدا خیابان محمدیه
- نشانی کافه مون قزوین: نوروزیان، بلوار مطهری
- نشانی کافه تایم قزوین: نوروزیان، بلوار سردار شهید سلیمانی، خیابان حکمت بیست و چهارم
- نشانی کافه انرژی: عارف، بلوار مدرس، خیابان پادگان خیابان عارف
- نشانی کافه هنر: نوروزیان، بلوار سردار سلیمانی
- نشانی کافه ونیز: گل‌ها، بلوار مدرس، خیابان فلسطین، بلوار دهخدا
- نشانی کافه شید: ملاصدرا، خیابان اندیشه دهم

سخن پایانی
اگر شما هم علاقه‌مند به کافه‌های قزوین هستید و تاکنون تجربه پذیرایی در یک یا چند مورد از کافه‌های اشاره شده در این گفتار، داشته‌اید، دیدگاه‌های خود را از طریق بخش کامنت در انتهای این گفتار به اشتراک بگذارید. حتماً در قزوین گردی پسا کرونایی خود، خرید صنایع دستی قزوین و هم‌چنین استفاده از نوشیدنی‌ها و غذای سنتی و محلی شهرهای استان قزوین را در برنامه سفر خود قرار دهید. سفرمارکت آماده است که بهترین قیمت سفر به قزوین را با اتوبوس و قطار در اختیار هم‌وطنان گرامی قرار دارد. همچنین اگر مایلید با بهترین رستوران های قزوین هم آشنا شوید، این مقاله را در مجله گردشگری سفرمارکت مطالعه کنید.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است