search
menu

بهترین کافه های شیراز با عکس و آدرس

[ پنهان کردن ]
۱. کافه آبان
۲. کافه موزه زرنگار
۳. عمارت فتح الملوکی
۴. کافه تئاتر
۵. کافه بال
۶. کافه عمارت شاپوری
۷. کافه ۴۰۴
۸. اسپرسو لب
۹. کافه کیو
۱۰. کافه شب
۱۱. کافه این
۱۲. کافه چیل
۱۳. کافه رستوران ایتالیایی لوتینو
۱۴. کافه هومرز
۱۵. کافه گیسیا
۱۶. کافه گفت‌وگو
شیراز، یکی از زیباترین و شاعرانه‌ترین شهرهای ایران به شمار می‌آید. از آرامگاه حافظ و سعدی گرفته تا مسجد رنگارنگ و زیبای نصیرالملک با معماری شاهکار در این شهر قرار دارند. با توجه به زیبایی بی‌نظیر و عطر بهارنارنج‌های این شهر، همه ساله گردشگران زیادی از شیراز دیدن می‌کنند. به دلیل حضور گردشگران، کافه‌های زیادی در سراسر شیراز وجود دارد.
همانطور که ذکر شد، در هر گوشه از شهر شیراز یک کافه به چشم می‌خورد. کافه‌های شیراز بسیار شیک و زیبا هستند و دکوراسیون داخلی خیره‌کننده‌ای دارند. ممکن است با مدت طولانی زندگی در تهران فکر کنید که تهران بهترین کافه‌ها را دارد؛ اما با بلیط هواپیما شیراز و یک سفر کوتاه نظرتان در این مورد عوض خواهد شد!

بهترین کافه های شیراز با عکس و آدرس
در این مقاله قصد داریم به معرفی چندین مورد از بهترین کافه‌های شیراز بپردازیم. انتخاب این کافه‌ها میان تعداد بسیار زیاد کافه‌های شیراز کار دشواری بود. این لیست بر اساس نظرات مشتریان در سایت‌های معتبر تهیه شده است. ما باور داریم که نظر مشتریان بهترین معیار برای سنجش کیفیت خدمات کافه‌ها محسوب می‌شود.
بهترین کافه های شیراز با عکس و آدرس

۱. کافه آبان




این کافه در خیابان عفیف‌آباد که از خیابان‌های معروف شیراز است قرار دارد. کافه آبان از دنج‌ترین کافه‌های شیراز حساب می‌شود. این کافه فضاسازی بی‌نظیری دارد. زمانی که وارد کافه می‌شوید، انرژی مثبت زیادی روانه شما می‌شود. در این کافه، میز و صندلی‌های رنگ روشن استفاده شده است. همچنین تمام اجزای دکوراسیون این کافه نیز به رنگ روشن هستند. به همین خاطر خواسته یا ناخواسته زمانی که وارد این کافه می‌شوید، تمام غم و غصه‌ و نگرانی‌های خود را فراموش خواهید کرد. بر خلاف بسیاری از کافه‌های دیگر، در این کافه تاریکی و موسیقی غمگین خبری نیست نیست.
در کافه آبان می‌توانید از نور روز لذت ببرید و انرژی خود را به ‌صورت کامل بازیابی کنید. در طول شب نیز نورپردازی مناسبی در کافه انجام می‌شود. لازم به ذکر است که این کافه را در شیراز با نام «کافه گالری آبان» می‌شناسند. دلیل این نام‌گذاری، استفاده از آثار هنری متعدد در طراحی دکوراسیون کافه است و از جاهای دیدنی شیراز محسوب می‌شود. همچنین این کافه آمادگی خود را در زمینه برگزاری انواع رویدادهای هنری و فرنگی اعلام کرده است. پس اگر اهل هنر هستید، این کافه می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. در زمینه منوی کافه نیز لازم است بدانید که کافه آبان منویی متنوع در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. به همین دلیل اکثر مشتریان از کیفیت خدمات و همچنین منوی این کافه خرسند هستند.

آدرس: شیراز، عفیف آباد، کافه گالری آبان
بهترین کافه های شیراز با عکس و آدرس

۲. کافه موزه زرنگار




کافه موزه زرنگار یکی از زیباترین کافه‌های شیراز است. کافه موزه زرنگار ظاهر بسیار خاص و منحصر ‌به ‌فردی دارد. این کافه در یک ساختمان قدیمی بنا شده است؛ ولی ظاهر این خانه به ‌خوبی بازسازی شده است. بنایی که کافه موزه زرنگار در آن قرار دارد، یک عمارت تاریخی است! دیدن این بنا به طور ناخودآگاه حس خوشی به شما می‌دهد. این خانه حیاطی دلباز و باصفا دارد. در وسط حیاط، یک حوض سفالی فیروزه‌ای به چشم می‌خورد. دور تا دور این حوض، گلدان‌های شمعدانی قرمز ‌رنگ قرار دارند. فضای داخلی کافه موزه زرنگار، بیشتر شبیه عمارت‌های سلطنتی و قجری طراحی شده است.
با وجود آن که کافه ظاهری کهنه و قدیمی دارد؛ تجملات در آن مشهود هستند. این کافه سفارش‌های مشتریان را داخل ظروف روحی و سنتی سرو می‌کند. در منوی کافه موزه زرنگار، نوشیدنی‌های سنتی چون شربت سکنجبین نیز به چشم می‌خورد. تمام نوشیدنی‌های این کافه داخل لیوان‌های بلوری و قدیمی سرو می‌شوند؛ لیوان‌هایی که ما را به یاد خاطرات خوش گذشته می‌اندازد.
البته لازم به ذکر است که در منوی این کافه، انواع غذاهای سنتی نیز به چشم می‌خورد. بر اساس نظر مشتریان، غذاهای این کافه طعم بی‌نظیری دارند. تعداد زیادی از مشتریان، از «دستپخت مامان‌پز» برای توصیف غذاهای این کافه استفاده کرده‌اند. لازم به ذکر است در فضای داخلی کافه امکان کشیدن سیگار وجود ندارد. به همین خاطر می‌توان کافه موزه زرنگار را یک کافه آرام و خانوادگی دانست. اگر علاقه به دیدن این کافه از نزدیک دارید، هنوز هم دیر نیست؛ همیشه تورهای لحظه آخری سفرمارکت را در نظر داشته باشید.

آدرس: شیراز، خیابان لطفعلی خان زند، کوچه ۳۳، کاشی ۱۴، کافه موزه زرنگار
بهترین کافه های شیراز با عکس و آدرس

۳. عمارت فتح الملوکی




پشت ارگ کریم‌ خان، عمارتی قرار دارد که در زیبایی بی‌نظیر است. کافه فتح الملوکی در یکی از عمارت‌های تاریخی شیراز واقع شده است. این عمارت یکی از زیباترین کافه‌های شیراز است. قدمت این عمارت به سال ۱۲۹۰، یعنی دوران قاجار بر می‌گردد. این خانه ظاهری سنتی دارد و در طراحی آن، از معماری ایرانی استفاده شده است. سقف خانه چوبی است. از نقاشی حیوانات، گل و انواع پرندگان برای تزئین عمارت استفاده شده است. در زیرزمین این عمارت، موزه مشاهیر فارس قرار دارد. می‌توانید از مجسمه مشاهیر استان فارس در این موزه دیدن کنید؛ مجسمه افرادی چون محمد خان قاجار، لطفعلی خان زند، زینت الملوک و غیره. در فضای داخلی کافه، به ‌خوبی از تمام المان‌های سنتی ایرانی استفاده شده است. پنجره‌های رنگی، نورپردازی کافه را به بهترین شکل ممکن درآورده‌اند. این کافه جزء بهترین کافه‌های شیراز محسوب می‌شود. کیفیت خدمات و منوی عمارت فتح‌الملوکی سطح بالایی دارد. به همین دلیل آن را باید جزء کافه‌های گران‌قیمت و لوکس شیراز در نظر گرفت.
مدیریت کافه تلاش داشته تا با قرار‌دادن فاصله مناسب بین میزهای کافه، به حریم شخصی مشتریان احترام بگذارد. در این کافه امکان سیگار ‌کشیدن فقط در فضای باز وجود دارد. به همین دلیل در فضای داخلی کافه خبری از بوی بد یا دود سیگار نیست. منوی این کافه تنوع زیادی دارد. شما می‌توانید انواع نوشیدنی سرد یا گرم، سنتی یا مدرن و غذاهای سنتی با طعم عالی را سفارش دهید.

آدرس: شیراز، پشت ارگ کریم خانی، خیابان ۲۲ بهمن، کوچه پارکینگ اتحاد، عمارت فتح الملوکی
بهترین کافه های شیراز با عکس و آدرس

۴. کافه تئاتر




از کافه‌های سنتی که بگذریم، وارد طیف دیگری از کافه‌های شیراز می‌شویم. در همه‌ی شهرها، کافه‌هایی متناسب با سلیقه جوانان آن شهر نیز وجود دارد و بخش زیادی از جوانان، به کافه‌های مدرن و هنری علاقه‌مند هستند. شیراز هم از این قاعده مستثنی نیست. در قصر دشت شیراز، کافه‌ای وجود دارد با نام کافه تئاتر. همان طور که ذکر شد، کافه تئاتر شیراز یکی از کافه‌های هنری این شهر محسوب می‌شود. این کافه به‌ خوبی طراحی شده است. هنگامی که به طراحی فضای داخلی این کافه نگاه ‌کنید، ناخودآگاه حال دل شما خوب می‌شود. البته همانطور که انتظار می‌رود، این کافه مخصوص افرادی است که به هنر تئاتر و نمایش علاقه دارند. به همین دلیل کافه تئاتر را می‌توان پاتوقی برای هنردوست‌ها دانست. روی دیوارهای کافه، دیالوگ‌های جاودانه کنار تصاویر هنرمندان مختلف کشور وجود دارد. این کافه فضایی دلپذیر و پر از انرژی دارد.
در منوی کافه تئاتر انواع دم‌نوش، کیک و دسر یا غذاهای فرنگی و میان‌وعده به چشم می‌خورد. اگر قصد سیگار کشیدن در این کافه را داشته باشید، می‌توانید در فضای مخصوص که همان فضای باز کافه است این کار را انجام دهید. بر خلاف بسیاری از کافه‌های دیگر، این کافه فضایی روشن دارد. نورپردازی این کافه بی‌نظیر است. در طول روز، مشتریان می‌توانند از نور آفتاب لذت ببرند. با ترکیب رنگ‌های شاد دکور و نورپردازی بی‌نظیر، فضایی پرانرژی در این کافه به وجود آمده است. پس همین حالا برای رزرو آنلاین هتل و خرید بلیط هواپیما اقدام کنید.

آدرس: شيراز، قصردشت، وليعصر، كوچه ١٦، پلاک ٣٦٣، کافه تئاتر
بهترین کافه های شیراز با عکس و آدرس

۵. کافه بال




در سه راه عفیف‌آباد شیراز، کافه زیبای دیگری به چشم می‌خورد. کافه بال یکی از شیک‌ترین کافه‌های شیراز محسوب می‌شود. این کافه فضایی بسیار زیبا با طراحی مدرن دارد. در طراحی دکور این کافه، دقت و وسواس زیادی به خرج رفته است. میز و صندلی‌های این کافه چوبی لهستانی هستند و ظاهری بسیار زیبا دارند. در هر بخش از کافه، از نوعی خاصی طراحی استفاده شده است. به این شکل، مشتریان با سلیقه‌های مختلف، جلب این کافه می‌شوند. منوی کافه بال از متنوع‌ترین منوها در کافه‌های شیراز محسوب می‌شود.
در این کافه می‌توانید انواع آبمیوه، قهوه، کوکتل‌ میوه، بستنی، دسر، شیرینی، غذاهای فرنگی و غیره را سفارش دهید. کافه بال از بهترین تجهیزات کافه نیز بهره می‌برد. با هنر دست باریستا و سلیقه عالی مدیریت، اکثر مشتریان از کیفیت خدمات کافه راضی هستند. در این کافه برای سرو تمام غذاها و نوشیدنی‌ها وقت زیاید صرف می‌شود. وقتی که سفارش شما می‌رسد، قطعا از طراحی زیبای آن لذت خواهید برد. این کافه در زمینه طراحی غذا و نوشیدنی شهرت زیادی حتی در خارج از شیراز دارد. به ‌عنوان مثال زمانی که یک قهوه چکه‌ای سفارش می‌دهید، قهوه با همان ظرف مخصوص برای شما سرو می‌شود. به این ترتیب می‌توانید از بابت اصالت نوشیدنی خود اطمینان داشته باشید.

آدرس: شیراز، بلوار آزادی، خیابان خاکشناسی، سمت راست ساختمان مارینا، کافه بال
بهترین کافه های شیراز با عکس و آدرس

۶. کافه عمارت شاپوری




کافه عمارت شاپوری در خیابان لطفعلی خان زند، یکی از زیباترین و بهترین کافه‌های شیراز است که تا به حال دیده‌اید. ساختمان عمارت شاپوری یکی از زیباترین معماری‌های شیراز را دارد و مقصد بسیاری از تورهای گردشگری محسوب ‌می‌گردد. کافه‌ی آن با داشتن مناظر زیبا و تاریخی، بدون شک پر رفت و آمد است. مشتریان می‌توانند هم از فضای داخلی و هم از فضای باز این کافه بهره ببرند؛ که هر دو محیط، زیبایی ‌های خاص خود را دارند. اگر هوا گرم باشد، می‌توانید در فضای داخل بنشینید و از نوشیدنی‌ها و بستنی سنتی لذت ببرید. اگر هوا خنک‌تر باشد می‌توانید در فضای بیرونی بنشینید و در کنار حوض و آب‌نما از سفارش‌های خود لذت ببرید. در منوی کافه شاپوری چند نوع نوشیدنی، بستنی و فالوده سنتی شیرازی موجود است که مورد پسند مشتریان و گردشگران قرار گرفته است؛ اما شاید قیمت آن‌ها کمی بالا باشد. قیمت منوی کافه شاپوری به دلیل توریستی بودن آن تا حدی گران‌قیمت است.
لازم است بدانید که کافه عمارت شاپوری فقط میان گردشگران و مسافران محبوبیت ندارد. حتی شهروندان خود شیراز نیز این کافه را برای بسیاری از دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی خود انتخاب می‌کنند. در فضای این کافه امکان سیگار کشیدن وجود دارد؛ اما فاصله میزها زیاد است و باعث می‌شود بوی سیگار برای کسی آزاردهنده نشود. همچنین با این که این کافه منویی متنوع ارائه می‌دهد؛ مشتریان آن قدر حواسشان پرت زیبایی عمارت و محیط می‌شود که اهمیت چندانی به منوی کافه نمی‌دهند!

آدرس: شیراز، بلوار کریمخان، خیابان انوری، کافه باغ و عمارت شاپوری
بهترین کافه های شیراز با عکس و آدرس

۷. کافه ۴۰۴




اگر اهل وبگردی باشید، احتمالا می‌دانید که ۴۰۴ یک خطا در حوزه کامپیوتر است با عنوان «صفحه مورد نظر یافت نشد». کافه ۴۰۴، یکی از کافه‌های شیراز واقع در بلوار شهید کسائی است. این کافه یکی از کافه‌های پرانرژی و جوان‌پسند و دوست‌داشتنی است. در این کافه فضا روشن است و کشیدن سیگار ممنوع است. قانون این کافه فقط انرژی گرفتن و انرژی دادن به مشتریان دیگر است. در طراحی دکورن کافه ۴۰۴ از رنگ‌های شاد و پرانرژی چون آبی فیروزه‌ای استفاده شده است. در طراحی فضای داخلی نیز به ‌خوبی از نور آفتاب استفاده کرده‌اند. پس می‌توانید در طول روز از نور آفتاب حتی در فضای داخل کافه نیز لذت ببرید. حال که صحبت از فضای داخل کافه شد، بهتر است اشاره کنیم این کافه هم فضایی سرپوشیده و هم فضایی روباز دارد.

بهترین کافه های شیراز با عکس و آدرس
البته اکثر مشتریان فضای باز را برای حضور خود در کافه ۴۰۴ انتخاب می‌کنند. حتی اگر وضعیت جوی مساعد نباشد، کافه بر روی میزهای محیط سرباز خود چتر قرار می‌دهد تا مشتریان بتوانند از هوای بارانی یا برفی لذت ببرند. کافه ۴۰۴ انواع بستنی و آبمیوه‌های خوشمزه‌ را ارائه می‌دهد. البته مثل هر کافه دیگری می‌توانید انواع قهوه و کیک شکلاتی را نیز سفارش دهید؛ اما اکثر مشتریان به‌خاطر بستنی‌های ترکیبی ویژه و معروف ۴۰۴ به آن جا می‌روند. از رزرو بلیط هواپیما غافل نشوید.

آدرس: شیراز، بلوار شهید کسائی، نبش کوچه ۱۰، کافه ۴۰۴
بهترین کافه های شیراز با عکس و آدرس

۸. اسپرسو لب




در چهارراه چنچنه شیراز، کافه‌ای قرار دارد مشابه با اکثر کافه‌های تهران. اسپرسو لب یکی از کافه‌های شیراز به سبک مدرن است. اسپرسو لب به معنی آزمایشگاه اسپرسو است! همانطور که انتظار می‌رود، این کافه قهوه‌هایی بی‌نظیر ارائه می‌دهد. اسپرسو لب یکی از بهترین کافه‌های شیراز محسوب می‌شود. این کافه یک بالکن نسبتاً بزرگ دارد. بخش بالای کافه مخصوص مشتریان وی آی پی است. البته اگر بخواهید از این بخش استفاده کنید، محدودیتی وجود ندارد؛ اما معمولاً مشتریان ثابت اسپرسو لب در این بخش می‌نشینند. بر اساس قانون این کافه، سیگار کشیدن در آن ممنوع است. اما اگر تعدادی از مشتریان ثابت در طبقه بالا حضور داشته باشند، به آن‌ها اجازه سیگار کشیدن داده می‌شود. البته لازم به ذکر است که سقف این کافه بسیار بلند است و حتی با وجود سیگار کشیدن، بوی سیگار در کافه پخش نمی‌شود و برای دیگران آزاردهنده نیست.
از فضای داخلی و زیبایی ظاهری کافه که بگذریم، باید به سراغ تنوع منوی آن برویم. همان طور که انتظار می‌رود، در منوی این کافه انواع قهوه‌های خاص به چشم می‌خورد. اگر به‌ صورت تخصصی اهل این نوشیدنی تلخ و لذت‌بخش باشیدد، این کافه برای شما مناسب‌ترین گزینه خواهد بود. می‌توانید در این کافه از طیف گسترده انواع قهوه لذت برده و تفاوت بین طعم آن‌ها را احساس کنید. پس اگر اهل قهوه هستید، برای خرید آنلاین تور و رزرو بلیط هواپیما اقدام کنید! پیدا کردن هتل های شیراز با وجود سفرمارکت، کار آسانی است.

آدرس: شیراز، چهارراه چنچنه،خیابان نارون، روبروی زبانکده نیایش، اسپرسو لب
بهترین کافه های شیراز با عکس و آدرس

۹. کافه کیو




پیش از معرفی این کافه لازم است بگوییم که هر انسانی گاهی به تنهایی نیاز دارد و می‌خواهد زمانی را فقط و فقط به خودش اختصاص دهد. اگر به ‌دنبال چنین فضایی آرام برای آرامش بیشتر هستید، کافه کیو که از آرام‌ترین کافه‌های شیراز است، واقع در بلوار پرستار شیراز می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این کافه مشابه کافه‌های قدیمی دوران پهلوی است. میز و صندلی‌های چوبی و حتی پنجره‌های چوبی، یادآور دهه ۴۰ تا ۵۰ شمسی هستند. در این کافه همیشه موسیقی آرام کلاسیک پخش می‌شود. مشتریان کافه غالبا مشتریان ثابت آن هستند. همه در این کافه به ‌دنبال آرامش هستند. لازم به ذکر است که کافه کیو فضای باز بسیار باصفایی نیز دارد. پس اگر به کشیدن سیگار در کافه علاقه‌مند هستید، می‌توانید از فضای باز کافه کیو استفاده کنید. با این وجود، هیچ‌گاه در فضای داخلی کافه بوی دود سیگار به مشام نمی‌رسد. حال که از وجود چنین کافه‌هایی آگاه هستید، از بررسی هتل‌ها برای رزرو آنلاین هتل و سفر به شیراز زیبا غافل نشوید.

آدرس: شیراز، میدان احسان، بلوار پرستار، مجتمع مسکونی دراک، بلوک ارغوان، پلاک تجاری ۱، کافه کیو
بهترین کافه های شیراز با عکس و آدرس

۱۰. کافه شب




در خیابان قدوسی غربی شیراز، کافه‌ای قرار دارد با نام کافه شب. کافه شب یکی دیگر از معروف‌ترین کافه‌های شیراز محسوب می‌شود. این کافه ظاهری مدرن و دوست‌داشتنی دارد. فضای داخلی این کافه واقعا شیک طراحی شده است. پس اگر به ‌دنبال فضایی شیک برای مراسم خانوادگی، قرار عاشقانه و یا جلسه کاری هستید، این کافه انتخاب مناسبی خواهد بود. کافه شب هم دارای فضای باز و هم دارای فضای سرپوشیده است. فضای باز این کافه رو ‌به‌ روی در ورودی آن قرار دارد. پس شاید آنقدری که تصور می‌کنید این فضا دنج و راحت نباشد. با وجود این افرادی که به سیگار کشیدن در کافه عادت دارند، می‌توانند بخش بیرونی کافه را برای حضور خود انتخاب ‌کنند. این کافه در نزدیکی تعداد زیادی از هتل‌های شیراز قرار دارد و کار را برای تور شیراز آسان می‌کند.

آدرس: شیراز - خیابان قدوسی غربی - خیابان ایمان شمالی، کافه شب
بهترین کافه های شیراز با عکس و آدرس

۱۱. کافه این




منظور از واژه‌ی این در نام این کافه، کلمه انگلیسی این به معنای داخل است. کافه این یک کافه زیبا واقع در بلوار معالی آباد شیراز است. کافه این که یکی از کافه‌های شیراز است، از نظر ظاهری شباهت زیادی به کافه‌های آمریکایی دارد؛ همان کافه‌هایی که در فیلم‌های هالیوودی می‌بینیم. فضای داخل این کافه کم‌نور و آرامش‌بخش است. مدیریت کافه به جای میزهای چوبی و مجلسی، از مبلمان راحتی استفاده کرده است. برای استفاده از هر میز، هیچ گونه محدودیت زمانی وجود ندارد. می‌توانید با آرامش روی این مبلمان راحتی بنشینید و از مدت زمانی که داخل این کافه هستید لذت ببرید. در کنار میز و صندلی‌های کافه، پنجره‌های بزرگ قدی نیز خودنمایی می‌کنند. مشتریان می‌توانند از این پنجره‌ها شاهد چشم‌انداز زیبایشیراز باشند. سیگار در فضای این کافه آزاد است. پس اگر دوست دارید کنار یک پنجره با چشم‌اندازی زیبا روی مبلی راحت بنشینید و از کشیدن سیگار لذت ببرید، کافه این برای شما بهترین انتخاب خواهد بود. توصیه ما به شما این است که خود را آماده یک هیجان کنید و با خرید بلیط هواپیما شیراز، از این شهر هیجان‌انگیز دیدن کنید؛ حتی اگر فقط یک بلیط لحظه آخری موجود باشد.

آدرس: شیراز، خیابان معالی آباد، نبش خیابان بهاران، مجتمع تجاری آرین، کافه این
بهترین کافه های شیراز با عکس و آدرس

۱۲. کافه چیل




کافه چیل واقع در خیابان هفت تیر شیراز، یکی از محبوب‌ترین کافه‌های شیراز برای جوانان حساب می‌شود. چیل به ‌معنای خوش‌گذرانی است. به همین خاطر محیط کافه پرنور، پر انرژی و پر از ترکیب رنگ‌های شاد و دوست‌داشتنی طراحی شده است. این کافه فضایی نسبتا کوچک دارد. با وجود این مشتریان ثابت آن همیشه کافه چیل را برای دورهمی خود انتخاب می‌کنند. اگر به ‌دنبال فضایی شخصی برای یک قرار عاشقانه هستید، می‌توانید از بالکن این کافه استفاده کنید. سیگار در این کافه ممنوع است و خبری از بوی بد سیگار در محیط کافه نیست. منوی چیل چندان متنوع نیست؛ اما کیفیت بسیار زیادی دارد. تقریباً همه مشتریان از رفتار صمیمانه مدیریت مجموعه بسیار راضی هستند و تعاریف زیادی درباره منوی این کافه می‌کنند. همین حالا زودترین بلیط هواپیما شیراز را رزرو کنید و از این کافه دیدن کنید.

آدرس: شیراز، خیابان هدایت غربی، کوچه ۸، کافه چیل
بهترین کافه های شیراز با عکس و آدرس

۱۳. کافه رستوران ایتالیایی لوتینو




امروزه، کم‌تر جایی پیدا می‌شود که غذاهای خوش‌عطر و خوشمزه ایتالیایی راه خود را به آن باز نکرده باشند. در هر شهر از هر کشوری، حداقل یک کافه ایتالیایی یافت می‌شود. کافه رستوران ایتالیایی لوتینو در خیابان عفیف‌آباد شیراز، یکی از زیباترین و شیک‌ترین کافه‌های شیراز محسوب می‌شود. در این کافه فضاسازی به ‌خوبی انجام شده است. وقتی که به فضای داخلی این کافه نگاهی بیندازید، احساس می‌کنید یک کافه اروپایی یا آمریکایی است. کافه رستوران ایتالیایی لوتینو ظاهر بسیار زیبایی دارد. در این کافه از چمن مصنوعی به ‌عنوان کفپوش استفاده شده است. به همین خاطر زمانی که وارد کافه می‌شوید، ناخودآگاه احساس خوبی به شما دست می‌دهد. این کافه دارای یک پنجره بزرگ قدیمی نیز هست. همچنین کافه لوتینو در طبقه پنجم قرار دارد. پس می‌توانید به تماشای چشم‌اندازی خیره‌کننده در شیراز بپردازید.
اگر قصد سیگار کشیدن در محیط کافه را داشته باشید، می‌توانید از فضای مخصوص استفاده کنید. به همین دلیل در بخش‌های داخلی کافه، خبری از بو یا دود سیگار نیست. این کافه دارای فضای باز بسیار فرح‌بخشی است. وقتی که در این کافه حضور داشته باشید، می‌توانید از چشم‌انداز شیراز به شکل دیگری لذت ببرید. منوی کافه رستوران ایتالیایی لوتینو همانطور که انتظار می‌رود، بسیار متنوع است. در این رستوران می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و غذاهای خوشمزه ایتالیایی را سفارش دهید. بر اساس نظرات مشتریان، پاستا پنه آلفردو این کافه طعم بی‌نظیری دارد. پیدا کردن هتل در شیراز کار آسانی است؛ حال در همین لحظه با رزرو آنلاین هتل و خرید بلیط هواپیما شیراز، از این کافه‌های بی‌نظیر دیدن کنید.

آدرس: شيراز، خيابان عفيف آباد، مقابل كوچه١٨، ساختمان ال سيد، طبقه پنجم، کافه رستوران ایتالیایی لوتینو
بهترین کافه های شیراز با عکس و آدرس

۱۴. کافه هومرز




کافه هومرز در خیابان قدوسی غربی، یکی دیگر از کافه‌های شیراز است که باید آن را در لیست بهترین‌ها قرار داد. این کافه فضای نسبتاً بزرگی دارد. به همین دلیل میزها با فاصله متناسب در کنار یکدیگر قرار دارند. فضای این کافه فضایی نسبتاً کم‌نور و آرام‌بخش است. اگر به‌ دنبال فضایی آرام برای خلوت ‌کردن با دوستان خود هستید، کافه هومرز برای شما مناسب‌ترین گزینه محسوب می‌شود. در این کافه امکان سیگار کشیدن وجود ندارد. به همین خاطر در محیط کافه خبری از بو و دود سیگار نیست. در این کافه می‌توانید با آرامش زیادی از سفارش خود لذت ببرید و مست بوی قهوه بشوید. کافه هومرز فضای کاملاً خانوادگی دارد؛ پس می‌توانید آن را برای مراسم خانوادگی و دوستانه خود نیز در لیست گزینه‌های موجود قرار دهید. حواستان به خرید بلیط هواپیما شیراز باشد!

آدرس: شیراز، قدوسی غربی، خیابان سبحانی، جنب مجتمع امیریه، کافه هومرز
بهترین کافه های شیراز با عکس و آدرس

۱۵. کافه گیسیا




کافه گیسیا، کافه‌ای دیگر از کافه‌های شیراز است در نزدیکی دروازه قرآن. این کافه داخل مجموعه هفت‌خوان قرار گرفته است. این مجموعه از هفت خان یا طبقه تشکیل شده استکه کافه گیسیا در خان دوم آن قرار دارد. گیسیا دارای فضایی آرام و به دور از شلوغی و هیاهوی شهراست و برای کسانی که دوست دارند قهوه و سفارشات خود را در آرامش میل کنند، محیط متناسبی است. این کافه دکور زیبا و شیکی دارد و سبک کلاسیک در آن به چشم می‌خورد. با داشتن این فضا و چیدمان، کافه گیسیا برای دیدارهای کاری که نیازمند سکوت و تمرکز زیادی هستند مناسب است. در منوی این کافه می‌توان انواع کیک، چیزکیک و براونی را مشاهده نمود. به عنوان یک کافه لوکس با رسپی‌های با کیفیت، کافه گیسیا جزء کافه‌های گران‌قیمت شهر شیراز محسوب می‌شود. کافی‌شاپ گیسیا از لاکچری‌ترین و بهترین کافه‌های شیراز است. برای دیدن این کافه، تورهای لحظه آخری و خرید بلیط هواپیما شیراز را در برنامه خود داشته باشید.

آدرس: شیراز، دروازه قرآن، بلوار آیت الله ربانی، نبش کوچه ۱۷، مجموعه هفت خوان، طبقه دوم، کافه گیسیا
بهترین کافه های شیراز با عکس و آدرس

۱۶. کافه گفت‌وگو




در یکی گوشه‌‌های خیابان معالی آباد شیراز، کافه‌ای جا خوش کرده است که به طعم و بوی قهوه معنای دیگری داده است. اگر اهل قهوه باشید، قطعا از خوردن قهوه‌های این کافه لذت می‌برید. کافه گفت‌وگو با این تفاسیر، مشتریان و طرفداران زیادی در میان کافه‌های شیراز پیدا کرده است. محیط آن ساکت و آرام است و همان طور که از اسمش پیداست برای گپ و گفت مکانی مناسب است. بخشی از کافه گفت‌وگو در فضای باز است که میزها در آن در فاصله‌ای دور از هم قرار گرفته‌اند تا حس راحتی مشتریان افزایش پیدا کند. دکور و تزئینات فضای داخلی و بیرونی این کافه بی‌نظیر است. این کافه برای جشن‌هایی که در آن برگزار می‌شود، تمهیدات خاصی در نظر گرفته تا شبی خاطره‌انگیز را تداعی کند. کافه گفت‌وگو جزء معروف‌ترین و بهترین کافه‌های شیراز است؛ همچنین مجاورت آن با ایستگاه مترو باعث شده اکثر مواقع شلوغ باشد. باریستاهای آن تبحر خاصی در تهیه انواع قهوه دارند و طعم و بوی قهوه‌های آن‌ها مورد تعریف مشتریان در نظرسنجی‌ها قرار گرفته است. منوی کافه گفت‌و‌گو به نسبت کیفیت آن دارای قیمت مناسبی است‌.
امیدواریم که لیست بالا از کافه‌های شیراز، برای شما همراهان عزیز سفرمارکت مفید واقع شود و اگر روزی به شیراز سفر کردید، بتوانید کافه متناسب با خواسته‌های خود را به راحتی انتخاب کنید و از صرف غذا یا نوشیدنی خود در آن کافه کمال لذت را ببرید. خرید بلیط هواپیما شیراز قیمت بالایی ندارد و رزرو بلیط هواپیما، خرید آنلاین تور و رزرو آنلاین هتل از سایت سفرمارکت امکان‌پذیر است.

آدرس: شيراز، پل معالى آباد، جنب ايستگاه مترو، ساختمان الف، طبقه همكف، کافه گفت‌وگو
بهترین کافه های شیراز با عکس و آدرس

فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است