search
menu

بهترین کافه های اصفهان با عکس و آدرس

[ پنهان کردن ]
۱) کافه ارگ اصفهان
۲) کافه میدون اصفهان
۳) کافه آنی محله جلفا
۴) کافه شربت سرای روزگار
۵) کافه رادیو اصفهان
۶) کافه سینما سکانس اصفهان
۷) کافه شمعدونی اصفهان
۸) چایخانه آزادگان اصفهان (چاه حاج میرزا)
۹) کافه هتل سنتی یاس اصفهان
۱۰) کافه افرا اصفهان
۱۱) کافه امرداد اصفهان
۱۲) کافه رستوران آرامش اصفهان
۱۳) کافه عمارت نمکدان
۱۴) کافه خانه حیاطت اصفهان
۱۵) کافه قهوه چی باشی اصفهان
۱۶) کافه ایرونی اصفهان
۱۷) کافه رستوران موسیو آراکل اصفهان
۱۸) کافه بازی دوز اصفهان
۱۹) کافه آلند اصفهان
۲۰) کافه و سفره خانه سنتی رومانس اصفهان
۲۱) کافه داستان اصفهان
۲۲) شربت خانه فیروز اصفهان
۲۳) شربت خانه بهارنارنج اصفهان
۲۴) کافه لوتوس اصفهان
۲۵) کافه رستوران بام شهر اصفهان
۲۶) کافه میوه اصفهان
۲۷) کافه رستوران هتل سهروردی اصفهان
۲۸) کافه پیانو اصفهان
۲۹) کافه فردا اصفهان
۳۰) کافه میراث اصفهان
۳۱) رستوران خانه مارکوس اصفهان
۳۲) کافه ساباط اصفهان
۳۳) کافه خانه دون اصفهان
۳۴) کافه مس و قالی اصفهان
۳۵) کافه فیکا اصفهان
اصفهان یک کلان شهر محبوب و پر بازدید است که با جاذبه‌هایی که دارد هر فردی را مجذوب خود می‌کند. اگر اهل اصفهان هستید و یا می‌خواهید به نصف جهان سفر کنید این مقاله می‌تواند برایتان مفید باشد زیرا تصمیم داریم چندین کافه خوب و با کیفیت را به شما معرفی کنیم که پس از تهیه بلیط هواپیما اصفهان و سفر به این شهر بتوانید به این کافه‌ها بروید و از غذای عالی در کنار فضای دل نشین لذت ببرید. این کافه‌ها اکثرا در مرکز شهر قابل دسترس هستند اما برای دقیق‌تر پیدا کردن آن‌ها نشانی هر کدام به همراه منو در هر بخش ذکر شده است. اگر برای برنامه اصفهان گردی خود به دنبال یک کافه مناسب هستید در ادامه با ما همراه باشید.
بهترین کافه های اصفهان با عکس و آدرس

بهترین کافه های اصفهان با عکس و آدرس

۱) کافه ارگ اصفهان




ارگ، یکی از بهترین کافه‌های مدرن اصفهان که جایگاهش در اول لیست است کافه ارگ بوده که با داشتن فضای بزرگ و دل‌باز همراه با دکور خوب برای برگزاری مهمانی و مناسبت‌های خاص دوستانه توانسته خودش را حسابی در دل مشتریان جا کند. منوی متنوع و با کیفیت این کافه که شامل صبحانه، میان وعده، نوشیدنی، شیک، بستنی، کیک، انواع دمنوش، ماکتیل، پاستا، پیتزا، هات چیپس، آش رشته، کشک ‌بادمجان، سالاد سزار، نوشیدنی‌های سرد بر پایه اسپرسو، قهوه، آبمیوه‌های طبیعی است هم در محبوبیت این کافه بی تاثیر نبوده است.
نشانی: اصفهان، میدان دروازه دولت، ارگ جهان ‌نما، طبقه زیرزمین، واحد ۰۰۱۶، کافه ارگ
بهترین کافه های اصفهان با عکس و آدرس

۲) کافه میدون اصفهان




کافه میدون یک کافه لوکس و زیباست که در نزدیکی میدان نقش جهان قرار گرفته و با موقعیت جغرافیایی خود توانسته توریست‌ها و گردشگران زیادی را به سمت خود جذب کند. با رفتن به این کافه حال و هوای متفاوتی را تجربه می‌کنید زیرا این کافه هم نوساز و مدرن است و هم سنتی و با صفا. در حالی در کافه میدون نشسته‌اید می‌توانید چشم‌اندازی هم به گنبدها و مناره‌های مسجد امام میدان نقش جهان داشته باشید و در کنارش از منوی نوشیدنی‌های گرم بر پایه قهوه اسپرسو، نوشیدنی‌های سرد بر پایه قهوه اسپرسو، نوشیدنی‌های گرم میدون، چای ایرانی و سایر اقوام و دمنوش‌های مخصوص استفاده کنید.
نشانی: خیابان استانداری، گذر پشت مطبخ
بهترین کافه های اصفهان با عکس و آدرس

۳) کافه آنی محله جلفا




یکی از کافه‌هایی که در اصفهان وجود دارد کافه ارمنی آنی محله جلفا است. بیشتر اهالی محله جلفای اصفهان از ارامنه هستند به همین دلیل هم هست که تعدادی از بهترین کافه‌های شهر در این محله قرار گرفته است. کافه آنی دکوراسیون دلنشین در کنار کیفیت بالای غذا به مشتری ارائه می‌شود. منوی این کافه عبارت است از انواع قهوه، نوشیدنی‌های سرد، شیک‌ها، قهوه‌های دمی، افزودنی‌ها، اسموتی‌ها، افزودنی‌ها، نوشیدنی‌های گرم مانند چای و دمنوش، میان وعده، نوشیدنی گازدار، صبحانه، کیک، غذا و خوراکی که می توانید از آنی سفارش دهید.
نشانی: اصفهان، خیابان نظر میانی، کوچه کلیسای وانک، کوچه جلفا، کافه آنی
بهترین کافه های اصفهان با عکس و آدرس

۴) کافه شربت سرای روزگار




اگر به نام این کافه هم توجه کنید می‌بینید که حال‌ و هوای معماری سنتی ایرانی و اصفهانی خود را بیان می‌کند. این کافه‌ در کنار مسجد شیخ لطف الله قرار گرفته و با دکور خاص خود دیدتان را به کافه عوض می‌کند. در گوشه و کنار آن طاق‌هایی طراحی شده وجود دارد که روی آن‌ها نقاشی‌ها و عکس‌هایی زیبا به چشم می‌خورد. اگر دوست داشتید که انواع قهوه، نوشیدنی‌های سرد، شیک‌ها، قهوه‌های دمی، افزودنی‌ها، اسموتی‌ها، افزودنی‌ها، نوشیدنی‌های گرم مانند چای و دمنوش، میان وعده، نوشیدنی گازدار، صبحانه، کیک، غذا و خوراکی را در این کافه سفارش دهید می‌توانید در کنارش از کتابخانه کوچک هم که در کنار پیشخوان وجود دارد کتابی انتخاب کنید و از خواندن آن در این فضای رویایی لذت ببرید. این کافه با توجه به موقعیت قرار گیری خود فاصله کمی تا هتل های اصفهان دارد. اگر قصد اقامت در اصفهان را دارید می‌توانید با رزرو هتل از طریق سایت سفرمارکت اقدام کنید.
نشانی: میدان نقش جهان، جنب مسجد شیخ لطف الله، سرای اسپادانا، پلاک ۳۷
بهترین کافه های اصفهان با عکس و آدرس

۵) کافه رادیو اصفهان




یکی از بهترین کافه‌هایی که در اصفهان وجود دارد کافه رادیو است. جالب است بدانید این کافه یک نشریه مخصوص خود به نام قهوه دان دارد و استفاده از گوشی همراه در آن ممنوع است! البته نگران این موضوع نباشید کافه رادیو به قدری جذاب است که نبود تلفن همراه اصلا به چشم نمی‌آید. اگر اهل کتاب خواندن هم باشید در کافه رادیو آن قدر کتاب وجود دارد که بهشتی برای دوستداران کتاب به شمار می‌رود. در این کافه می‌توانید انواع قهوه، نوشیدنی‌های سرد، شیک‌ها، قهوه‌های دمی، افزودنی‌ها، اسموتی‌ها، افزودنی‌ها، نوشیدنی‌های گرم مانند چای و دمنوش، میان وعده، نوشیدنی گازدار، صبحانه، کیک، غذا و خوراکی را سفارش دهید.
نشانی: خیابان استانداری، روبروی بیمارستان خورشید، جنب گالری هشت بهشت
بهترین کافه های اصفهان با عکس و آدرس

۶) کافه سینما سکانس اصفهان




بدون شک به علت وجود دورنمای زاینده رود و سی و سه پل در این کافه، کافه سینما سکانس به یکی از جذاب‌ترین کافه‌های اصفهان تبدیل شده است. در کافه سینما سکانس با توجه به نامی که دارد انتظار می‌رود هنگامی که در حال لذت بردن از غذایتان هستید فیلمی هم پخش شود تا اوقات خوشتان چیزی کم نداشته باشد. در کافه سینما سکانس از ساعت ۹ تا ۱۱ شب فیلم اکران می‌شود و حال و هوای جالبی در این کافه حکم رانی می‌کند.
نشانی: میدان انقلاب، پردیس سینمایی ساحل، طبقه دوم
بهترین کافه های اصفهان با عکس و آدرس

۷) کافه شمعدونی اصفهان




اگر کافه‌ای را برای برگزاری تولد دوستان و یا صرف صبحانه می‌خواهید کافه شمعدونی یکی از بهترین کافه‌هایی است که می‌توانید از آن بهره بگیرید. این کافه رو باز بوده و یکی از با کیفیت‌ترین کافه‌های این شهر به شمار می‌رود. لازم است بگوییم که کافه شمعدونی منوی بیرون بر هم دارد و انواع غذاهای ایرانی، غذاهای فرنگی، کباب، سینی کباب، غذاهای دریایی، اسپرسو بار، ماکتل بار، چای و دمنوش، نوشیدنی گرم، پیتزا ایتالیایی، اسموتی، آیس کریم، نوشیدنی سرد کافئین دار، شیک، کیک و دسر، میان وعده را می‌توانید در این کافه میل کنید. اگر با تور گردشگری اصفهان به این شهر سفر کنید به احتمال زیاد از این منطقه (چهارباغ) دیدن خواهید کرد. پس از خاطرتان نرود که حتما سری به کافه شمعدونی بزنید.
نشانی: چهارباغ بالا، ابتدای خیابان میر
بهترین کافه های اصفهان با عکس و آدرس

۸) چایخانه آزادگان اصفهان (چاه حاج میرزا)




یکی از خاص‌ترین کافه‌ها و چایخانه‌هایی که در ایران وجود دارد چایخانه آزادگان است. این چایخانه پر است از لوازم عتیقه و قدیمی که به خوبی حس و حال یک موزه را برای مشتریان تداعی می کند. در چایخانه چاه حاج میرزا صبحانه، ناهار و شام در کنار انواع دسر، مخلفات، عصرانه (برای فصل پاییز و زمستان)، دمنوش‌های طبیعی تک نفره، نوشیدنی، سرد نوش، میلک شیک، قهوه، گوشفیل و دوغ محلی معروف اصفهانی‌ها قابل سفارش است.
نشانی: میدان نقش جهان، بازار لوافها، کوچه چاه حج میرزا
بهترین کافه های اصفهان با عکس و آدرس

۹) کافه هتل سنتی یاس اصفهان




کافه‌هایی که در یک اقامتگاه بوم گردی مشغول کار هستند از کیفیت بالایی برخوردار بوده و کیفیت بالایی را به شما ارائه می‌دهند. در این کافه هتل سنتی یاس می‌توانید چای، دمنوش، قهوه، نوشیدنی گرم، نوشیدنی سرد، کیک، گلاسه، شربت، اسموتی، بستنی، شیک، پیش غذا و میان وعده غذای اصلی را سفارش دهید.
نشانی: اصفهان، خیابان عبدالرزاق، کوچه ۹، بن‌ بست یاس
بهترین کافه های اصفهان با عکس و آدرس

۱۰) کافه افرا اصفهان




یکی دیگر از کافه‌های اصفهان که با گل و گلدانش مشتری جذب می‌کند کافه افرا است. در این کافه می‌توانید از صبحانه، نوشیدنی سرد، کیک، بستنی، نوشیدنی گرم، پیش‌غذا، غذای اصلی و سایر موارد لذت ببرید. کافه افرا پرسنل مجرب و صمیمی دارد که همین موضوع در کنار کیفیت خوب غذا باعث شده تا مشتریان این کافه هر روز بیشتر از روز قبل شوند.
نشانی: اصفهان، پل مارنان، خیابان خیام، نبش بن‌بست ۱۰
بهترین کافه های اصفهان با عکس و آدرس

۱۱) کافه امرداد اصفهان




نمای ساختمان کافه امرداد که از چوب ساخته شده اولین چیزی است که شما را جذب این کافه می‌کند. البته با ورود به کافه متوجه فضای داخلی خاص آن خواهید شد. این کافه از دو طبقه تشکیل شده که طبقه دوم آن با پنجره شیشه‌ای بزرگ به بیرون از کافه دید دارد. در کافه امرداد می‌توانید از سفارش انواع نوشیدنی، کیک و دسر، وافل مخصوص امرداد، هات چیپس، لازانیا، کلاب گوشت، پیتزا، پاستا و موارد دیگر لذت ببرید.
نشانی: اصفهان، خیابان شیخ صدوق جنوبی (خیابان برج)، اول خیابان پرواز
بهترین کافه های اصفهان با عکس و آدرس

۱۲) کافه رستوران آرامش اصفهان




همان‌طور که از نام این کافه پیداست در این مکان می‌توانید با آرامش مطلق غذایتان را میل کنید و باعث تمدد اعصابتان شوید. زیرا فضای این کافه به طوری دکور شده است که بتواند فضای آرامش بخش و دل پذیری را برای مشتریان ایجاد کند. شاید برایتان جالب باشد که کافه آرامش با این مقدار از آرامش! جزو کافه‌های بزرگ اصفهان محسوب شده و دارای دو سالن ۲۰ نفره برای برگزاری جشن تولد و مناسبت‌های گوناگون است. منوی این کافه بدین شرح است: اسپرسو بار، نوشیدنی گرم، قهوه‌های دمی، نوشیدنی سرد بر پایه قهوه، چای و دمنوش، شیک‌ها، ماکتیل بار، اسموتی، کیک و میان وعده، صبحانه‌ها، ناهار، غذای اصلی، برانچ، برگر، پیش غذا، سالاد، پنینی، پاستا، وجترین فود و نوشابه
نشانی: اصفهان، خیابان سپاه، مجتمع کوروش
بهترین کافه های اصفهان با عکس و آدرس

۱۳) کافه عمارت نمکدان




کافه عمارت نمکدان مانند ده‌ها کافه دیگر فضای سنتی و زیبا دارد که غذای اصلی (غذای ایرانی)، پیش غذا، در کنار غذا (مخلفات)، نوشیدنی‌های گرم، چای و دمنوش، نوشیدنی‌های سرد بر پایه قهوه، نوشیدنی‌های سرد، نوشیدنی‌های گرم بر پایه قهوه، میلک شیک، شربت و آب‌میوه طبیعی، اسموتی، کیک و دسر را برایتان سرو می‌کند. خوب است بدانید که کافه عمارت نمکدان، یک کافه سنتی روباز بوده و جزو بهترین کافه‌ها در اصفهان به شمار می‌رود. با خرید ارزانترین بلیط هواپیما اصفهان می‌توانید به نصف جهان سفر کنید و در بهتری کافه‌های آن اوقات دل پذیری را سپری کنید.
نشانی: اصفهان، خیابان استانداری، ابتدای گذر پشت مطبخ
بهترین کافه های اصفهان با عکس و آدرس

۱۴) کافه خانه حیاطت اصفهان




خیلی وقت است که از خانه‌های قدیمی که در کوچه ‌پس‌ کوچه‌های اصفهان قرار گرفته به عنوان کافه استفاده می‌کنند. کافه خانه حیاطت هم یکی از همین خانه‌هاست که که با درهای چوبی و حوض وسط حیاط و گلدان‌های اطراف حوض از شما پذیرایی می‌کند. در این کافه می‌توانید انواع قهوه ، نوشیدنی‌های گرم، چای بار، دمنوش‌ها، نوشیدنی‌های سرد، شیک‌ها، شربت‌ها، صبحانه، دسرها (چیز کیک و کیک شکلاتی)، سالادبار، باربکیو، غذاهای اصلی شامل پیتزا و پاستا، و نوشیدنی‌های کنار غذا را سفارش دهید.
نشانی: اصفهان، چهارباغ پایین، حدفاصل دروازه دولت ‌تا ‌تختی،کوچه۱۱، کوچه‌ رشتی‌ها، انتهای‌ کوچه‌ سمت‌ چپ‌
بهترین کافه های اصفهان با عکس و آدرس

۱۵) کافه قهوه چی باشی اصفهان




اگر اهل چای و قهوه باشید کافه قهوه چی برایتام شبیه بهشت است زیرا در این کافه انواع چای، دلمه، انواع قهوه بر پایه اسپرسو، پنکیک، دسر معروف ترکیه‌ای کنافه سرو می‌شود و علاوه بر درون کافه قابلیت بیرون بر هم دارد. اگر برای شروع روز خود به دنبال یک قهوه بیرون بر که با بسته ‌بندی مناسب و کیفیت خوب کافی در اختیارتان قرار می‌گیرد هستید پیشنهاد می‌کنیم یک بار از قهوه چی، قهوه بگیرید تا طعم بی نظیر آن را بچشید.
نشانی: اصفهان، خیابان گلخانه، کوچه گلخانه ۲۹، رو‌به‌روی پارک
بهترین کافه های اصفهان با عکس و آدرس

۱۶) کافه ایرونی اصفهان




اگر در بازدید از میدان نقش ‌جهان اصفهان خواستید حال و هوایی عوض کنید به کافه ایرونی که یک کافه دنج و زیبا است بروید تا بتوانید با قهوه، نوشیدنی سرد، کیک و دسر، هات چیپس، پنینی خستگی خود را رفع کنید. کافه ایرونی با دکوراسیون کاملا ایرانیزه شده خود خواهان زیادی پیدا کرده و تقریبا از آن به عنوان لوکیشن عکاسی نیز استفاده می‌کنند. در این کافه از قالی ایرانی که نماد هنر ایرانیان است تا رومیزی‌هایی که با نقش و نگار زیبای ایرانی خود درون دکوراسیون قرار گرفته‌اند همگی وظیفه عوض کردن حال و هوای کافه را دارند. در مورد دکور دیوارها در این کافه هم باید بگوییم که آجرهای گنبدی شکل روی هم قرار گرفته چهارچوب کافه ایرونی را بنا کرده است.
نشانی: میدان نقش ‌جهان، ابتدای خیابان سپه، روبه‌روی بانک تجارت، بازارچه نقش ‌جهان
بهترین کافه های اصفهان با عکس و آدرس

۱۷) کافه رستوران موسیو آراکل اصفهان




اگر به خانه‌های تاریخی با شیشه‌های رنگی و طراحی قدیمی علاقه دارید کافه رستوران موسیو آراکل انتخاب مناسبی برای شماست. این کافه با زنده کردن حال و هوای فیلم‌های کلاسیک در دوران حکومت پهلوی و یا دوران قاجار توانسته رنگ و بوی متفاوتی را برای مشتریان به ارمغان بیاورد. برای تکمیل حال و هوای این کافه در وسط حیاطش یک حوض فیروزه‌ای زیبا قرار گرفته و درختان و گل‌هایی که اطراف باغچه گذاشته شده این ضیافت را تکمیل کرده است. در این کافه هم این امکان را دارید که از فضای بسته اتاق‌ها استفاده کنید و هم از سفارشتان در فضای باز حیاط سرسبز لذت ببرید. منوی این کافه رستوران با این لیست انواع پیش‌غذا و سالاد، غذاهای سنتی، غذاهای فرنگی، کیک، شیک، بستنی، قهوه دمی، قهوه سرد، چای و دمنوش، موکتل، شربت، اسموتی، نوشیدنی طبیعی در دسترس شماست.
نشانی: اصفهان، خیابان حکیم نظامی، سنگتراش‌های غربی
بهترین کافه های اصفهان با عکس و آدرس

۱۸) کافه بازی دوز اصفهان




این یکی کافه مناسب کسانی است که اهل رقابت و بازی‌های رومیزی هستند و برای دورهمی‌هایشان به دنبال یک کافه خوب برای بازی می‌گردند. کافه گیم دوز دارای یک فضای بزرگ است که با خیال راحت با دوستانتان می‌توانید به آن جا بروید و به بازی و کل کل بپردازید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید درون این کافه یک فروشگاه قرار گرفته که هر بازی که دوست دارید را می‌توانید از آن تهیه کرده و در همان کافه چند دور آن را بازی کنید. این کافه علاوه بر شعبه کافه گیم، یک شعبه هم برای کافه نان دارد که نان‌های تازه‌ و خوشمزه‌اش در شعبه کافه بازی هم سرو می‌شود. به طور کلی منوی قابل سفارش کافه بازی به این شرح است: میان وعده، نان، قهوه، اسموتی، میلک شیک، کروسان
شعبه بازی:
نشانی: اصفهان،ارگ جهان نما طبقه زیرین
شعبه نان و قهوه:
نشانی: اصفهان، چهارباغ عباسی رو به روی خیابان شیخ بهایی
بهترین کافه های اصفهان با عکس و آدرس

۱۹) کافه آلند اصفهان




آلند کافه‌ای دیگر در اصفهان است که طراحی و دکوراسیون جذاب و رنگارنگی دارد. با ورود به این کافه می‌توانید پرده‌های رنگین‌ کمانی آلند را ببینید که در کنار منوی بزرگی که بر روی دیوار قرار گرفته نصب شده است. این کافه را می‌توانید در نزدیکی شهر کتاب اصفهان پیدا کنید همین موضوع باعث شده بسیاری از مشتریان آن دانشجویان و علاقه‌مندان به کتاب باشند. در منوی این کافه تقریبا همه آیتم‌های کافه‌ای قید شده و می‌توانید روی قرارهای دوستانه و یا عاشقانه روی این کافه حساب باز کنید.
نشانی: اصفهان، ارگ جهان‌نما، ورودی دوم، طبقه اول، کافه آلند
بهترین کافه های اصفهان با عکس و آدرس

۲۰) کافه و سفره خانه سنتی رومانس اصفهان




در محله تاریخی جلفای اصفهان یک سفره خانه سنتی به نام رومانس وجود دارد که با طاق‌های ضربی و کاشی‌های فیروزه‌ای و حیاط با صفا تزئین شده و نماد یک ساختمان تمام قد تاریخی و سنتی است. در این کافه به دلیل استفاده از دکوراسیون خاص و فضای زیبا، محیط خوبی برای عکاسی و فوتو شات است. در کافه و سفره خانه سنتی رومانس می‌توانید انواع غذاهای سنتی و خوراکی‌های کافه‌ای را سفارش دهید.
نشانی: میدان جلفا، حمام قدیمی جلفا، کافه و سفره خانه سنتی رومانس
بهترین کافه های اصفهان با عکس و آدرس

۲۱) کافه داستان اصفهان




در خیابان سپه اصفهان یک تیمچه قدیمی یا همان پاساژهای امروزی خودمان یک کافه قرار گرفته که با فضای صمیمی و گرم خود توانسته مشتریان زیادی را در طی این سال‌ها به سوی خود جلب کند. با رفتن به کافه داستان می‌توانید زیر چترهای فضای باز آن بنشینید و از هوای آزاد در کنار غذایتان لذت ببرید. انواع صبحانه، انواع قهوه، نوشیدنی، کیک و دسر را می‌توانید در کافه داستان سفارش دهید.
نشانی: اصفهان، حدفاصل میدان نقش‌ جهان و خیابان سپه، مقابل اداره مالیات، تیمچه مثقالی، کافه داستان
بهترین کافه های اصفهان با عکس و آدرس

۲۲) شربت خانه فیروز اصفهان




در خیابان تاریخی جلفای اصفهان یک عمارت زیبا وجود دارد که به آن شربت خانه فیروز می‌گویند. شربت خانه فیروز شربت‌هایی بی نظیر سرو می‌کند آن قدر که شبیه آن را جایی نچشیده‌اید. این مکان جایگاه خوبی برای سنتی پسندان و طرفداران نوستالژی است. در شربت خانه فیروز می‌توانید انواع شربت، بستنی، کیک و شیرینی، چای، دمنوش، قهوه، نوشیدنی سرد، میلک شیک، ناشتایی، گلاسه، دسر، ناهار، عصرانه، شام، دسرهایی مانند ماست و خیار و دوغ و گوش‌ فیل را سفارش دهید و در عمارت شربت خانه نوش جان کنید.
نشانی: اصفهان،میدان تاریخی جلفا، عمارت شربت خانه فیروز
بهترین کافه های اصفهان با عکس و آدرس

۲۳) شربت خانه بهارنارنج اصفهان




در یکی از خیابانهای معروف و سنگ‌ فرش شده جلفای اصفهان کافه‌ای وجود دارد که با زیبایی بی حدو مرزش دلتان را می‌برد و شما را به سمت خود می‌کشد. در این لحظه شاید با خود فکر کنید که از این زیباتر هم مگر ممکن است اما باید بگوییم که زیبایی حقیقی را می‌توانید در داخل کافه جستجو کنید؛ در این کافه زیبا بستنی، کیک و شیرینی، چای و دمنوش قهوه و نوشیدنی‌های گرم، نوشیدنی‌های سرد، آبمیوه، بستنی، میان وعده شامل کشک‌بادمجان و آش رشته سرو می‌شود که می‌توانید طبق سلیقه تان آن را سفارش دهید و در محیطی که که دیوارهای آن نقاشی شده و پر از شیشه‌های رنگی و طراحی سنتی است میل کنید.
نشانی: خیابان حکیم نظامی، کوچه کلیسای وانک، روبروی هتل جلفا، شربتخانه بهارنارنج
بهترین کافه های اصفهان با عکس و آدرس

۲۴) کافه لوتوس اصفهان




کافه لوتوس یکی از آن کافه‌های رنگارنگ و دل نشین است ک در عمارت زیبای شکرچیان قرار گرفته و با منوی صبحانه، املت بار، صبحانه سلف ‌سرویس VIP لوتوس، پیش‌ غذا، غذای مجلسی، عصرانه، غذای فرنگی، انواع پیتزا، نوشیدنی گرم بر پایه قهوه، چای و دمنوش، انواع کیک، شیک، قهوه سرد، عرقیجات، آبمیوه و کوکتل، چیپس و پنیر، انواع دسر، غذای روز و دیگر موارد حسابی خودش را در دل‌ها جا کرده است. فضای داخلی این کافه تقریبا بزرگ است و میزها فاصله مناسبی از یکدیگر دارند. در کافه لوتوس پنجره‌های قدی زیادی وجود دارد که فضا را برایتان دل نشین‌تر خواهد کرد. در این مکان بالکن هم تعبیه شده که نمای روبه روی آن محله قدیمی و زیبای سنگ بهار خواب‌ها را نشان می‌دهد.
نشانی: حکیم نظامی، سنگتراش‌های غربی، چهارسوقی‌ها، عمارت شکرچیان، کافه رستوران لوتوس
بهترین کافه های اصفهان با عکس و آدرس

۲۵) کافه رستوران بام شهر اصفهان




با رفتن به کافه رستوران بام شهر اصفهان یک کافه رستوران با فضای وسیع و زیبا را می‌بینید که دارای فضای باز همراه با تکنولوژی گرمایشی، فضای بسته شیک و زیبا، آلاچیق‌های جداگانه و اتاق‌های خصوصی برای برگزاری جلسات کاری، جشن تولد و دورهمی‌های وی آی پی است. منوی کافه‌ای این رستوران یک منوی متنوع بوده و خوراکی‌هایی مانند بشقاب دسر شامل کنافه و بستنی، بشقاب غذا و پیش‌ غذا، میان وعده، شربت‌ها، انواع شیک قهوه‌های دمی، قهوه‌های سرد، نوشیدنی‌های گرم، نوشیدنی‌های گرم بر پایه اسپرسو، نوشیدنی‌های خنک را شامل می‌شود.
نشانی: هزارجریب، روبه‌روی کوی امام جعفر صادق
بهترین کافه های اصفهان با عکس و آدرس

۲۶) کافه میوه اصفهان




یک کافه رستوران فرانسوی که در اصفهان است و یکی از مکان‌های باصفای این شهر هم به شمار می‌رود کافه میوه است. نمای داخلی این کافه از ۲ طبقه تشکیل ‌شده و دیوارهای داخل آن هم با آجر ساخته شده‌اند. در این کافه دیوارهای شیشه‌ای وجود دارد که به هنگام باران و برف می‌توانید در حالی که فنجان قهوه در دستتان است به بیرون خیره شوید و از نعمت الهی لذت ببرید. وجود این شیشه در کافه میوه آن را تبدیل به لوکیشن خوبی برای عکاسی کرده است. کافه میوه روی بعضی از آیتم‌های منوی خود قابلیت بیرون بر را اضافه کرده تا اگر دوست داشتید در بیرون غذایتان را میل کنید کافه میوه اولین انتخابتان باشد. منوی این کافه تشکیل شده از قهوه، کیک، نوشیدنی، پاستا، برگر، انواع ساندویچ، صبحانه و هات چیپس که کیفیت بالایی نیز دارند.
نشانی: خیابان شیخ صدوق جنوبی ابتدای خ پرواز
بهترین کافه های اصفهان با عکس و آدرس

۲۷) کافه رستوران هتل سهروردی اصفهان




کافه رستورانی که در هتل سهروردی قرار گرفته در فضایی زیبا جا خوش کرده و با کادری مجرب و حرفه‌ای که هم پرسنل هم و آشپزان را در بر می‌گیرد می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای قرارهای کاری، دوستانه و یا خانوادگی باشد. اگر برای دیدن جاهای دیدنی اصفهان به این شهر سفر کردید می‌توانید اقامت خود را در هتل سهروردی با طراحی سنتی و معماری فوق ‌العاده حرفه‌ای سپری کنید. در نمای داخلی این هتل می‌توانید گچ ‌بری‌های زیبا، سقف‌های طاق ضربی، حوض زیبای فیروزه‌ای وسط حیاط و گل و گلدان‌های بسیاری را ببینید که قصد دارند زیبایی را در چشمان شما به تصویر بکشند. منوی این کافه رستوران عبارت است از انواع نوشیدنی سرد، ماکتل، قهوه، صبحانه، پاستا، چیپس و پنیر، کلاب گوشت و موارد دیگر.
نشانی: اصفهان، خیابان میرداماد، انتهای کوچه یازدهم
بهترین کافه های اصفهان با عکس و آدرس

۲۸) کافه پیانو اصفهان




کافه پیانو یک کافه با طراحی مدرن در اصفهان است که با امکان سرو انواع نوشیدنی سرد، ماکتل، قهوه، صبحانه، پاستا، چیپس و پنیر و کلاب گوشت توانسته رضایت افراد را جلب می‌توانید هم از بخش ایوان و هم از قسمت حیاط لذت ببرید. کافه پیانو دکوراسیون راحت و تقریبا مینیمالی دارد و برای یک قرار دوستانه بسیار مناسب است.
نشانی: نظر شرقی‌‌‌‌‌‌‌‌، بین چهارباغ بالا و توحید، جنب بانک مسکن
بهترین کافه های اصفهان با عکس و آدرس

۲۹) کافه فردا اصفهان




با رفتن به کافه فردا درختانی کهن ‌سال و استخر بزرگی را می‌بینید که فضای جذابی را برایتان گرد هم آورده است. کافه فردا به قدری چشم نواز است که آن را به یکی از بهترین و زیباترین کافه‌های اصفهان تبدیل کرده است. جالب است بدانید بخشی از کافه به‌ عنوان لژ وجود دارد که مناسب دورهمی‌های خانوادگی و فضایی هم مخصوص کودکان و افراد معلول است. به همین خاطر هم کافه فردا مکانی مناسب برای جمع‌های خانوادگی و دوستانه است. ناگفته نماند در کافه فردا می‌توانید قهوه، نوشیدنی گرم، دمنوش، چای، قهوه‌های سرد، بستنی، کیک، شیک، اسموتی، ماکتل، شربت، پاستا، برگر، غذاهای سنتی مانند کشک‌ بادمجان، دلمه، میرزا قاسمی، صبحانه را سفارش دهید.
نشانی: خیابان آپادانا اول، آموزشگاه نسل فردا، کافه فردا
بهترین کافه های اصفهان با عکس و آدرس

۳۰) کافه میراث اصفهان




کافه‌ای که در میدان نقش‌ جهان اصفهان وجود دارد کافه میراث است. به عبارتی پس از بازدید از میدان نقش جهان می‌توانید مدتی را برای استراحت به کافه میراث بروید. این کافه فضایی جدید و جالب را برایتان به تصویر کشیده است. در این کافه میراث یک گالری صنایع‌ دستی نیز وجود دارد که در هر بخشی از کافه صنایع زیبای اصفهان را خواهید دید. با توجه به نام کافه میراث و نگهداری بخشی از صنایع دستی در این کافه توریست‌های زیادی به طور روزانه از این کافه بازدید می‌کنند. در کافه میراث دستتان برای انتخاب غذا تقریبا محدود است. به عبارتی فقط می‌توانید انواع نوشیدنی، کیک و دسر، میان وعده و پیتزا را سفارش دهید و خبری از منوی بلند بالای کافه‌ای نیست.
نشانی: اصفهان، میدان نقش‌ جهان، جنب مسجد شیخ لطف ‌الله
بهترین کافه های اصفهان با عکس و آدرس

۳۱) رستوران خانه مارکوس اصفهان




خانه مارکوس یکی از آن خانه‌های سنتی اصفهان است که با حوض فیروزه‌ای و گل و گلدان توانسته یادی از قدیم الایام را در دل افراد زنده کند. در کافه رستوران خانه مارکوس پنجره‌های چوبی و شیشه‌های رنگی وجود دارد که این ضیافت را تکمیل می‌کند. با توجه به نام این مکان می‌توان دریافت که در کافه رستوران خانه مارکوس منوی کافه‌ای و رستورانی با آیتم‌های خوشمزه و جذاب در دسترس شماست.
نشانی: خیابان حکیم نظامی، سنگتراش‌ها غربی، بعد از بن‌ بست ۱۷
بهترین کافه های اصفهان با عکس و آدرس

۳۲) کافه ساباط اصفهان




یکی از کافه‌های معروف و البته با کیفیت که دو شعبه رو باز و رو بسته در آتشگاه و شعبه مردوایج اصفهان دارد کافه ساباط است. نشانی یکی از شعبه‌ها را در ادامه می‌توانید ببینید. در کافه ساباط قیمت، تنوع منو و سرویس‌ دهی با میزان بسیار بالایی از امتیاز دهی کاربران رو به رو است و اگر به این کافه بروید می‌توانید از انواع نوشیدنی، قهوه، کیک و دسر، پیتزا ، پاستا، پنینی، خاچاپوری به بهترین شکل ممکن لذت ببرید.
نشانی: اصفهان، خیابان مرداویج، خیابان استقلال جنوبی، نبش کوچه هفتم، کافه ساباط
بهترین کافه های اصفهان با عکس و آدرس

۳۳) کافه خانه دون اصفهان




اگر از کافه‌های مدرن با طراحی داخلی مدرن و مینیمال خوشتان می‌آید کافه خانه دون اصفهان یکی از بهترین مکان‌ها برای شماست. در این کافه از رنگ طوسی و مشکی استفاده شده و فضایی زیبا را به نمایش گذاشته است. در این کافه می‌توانید صبحانه، پیش ‌غذا، پیتزا، خوراک و ساندویچ، پاستا، چای و دمنوش، قهوه دمی، قهوه سرد، نوشیدنی سنتی، نوشیدنی گرم و سرد، شیک و گلاسه، اسموتی، نوشابه، کیک، بستنی و دیگر خوراکی‌های کافه‌ای را سفارش دهید.
نشانی: بلوار آذر، خیابان آذر، کوچه شماره ۱
بهترین کافه های اصفهان با عکس و آدرس

۳۴) کافه مس و قالی اصفهان




یکی دیگر از کافه‌هایی که داخل منطقه تیمچه مثقالی وجود دارد کافه مس و قالی است. با مراجعه به این کافه می‌توانید از میان منوی تقریبا کامل آن که شامل کیک و دسر، نوشیدنی شکلات، چای، قهوه، دمنوش،‌ منوی صبحانه، دمنوش ترکیبی، موکتل، آبمیوه فصل، قهوه سرد، بستنی و گلاسه، پیش غذا و خوراک های مختلف، شربت، اسموتی، میلک شیک، انواع پیتزا، آب و نوشیدنی‌های گازدار و آیس تی برحسب سلیقه‌تان یکی را انتخاب کنید و در کنار حوض فیروزه‌ای آن نوش جان کنید. البته اگر هم نخواستید سفارش خود را درون کافه میل کنید می‌توانید به صورت بیرون بر آن را خریداری کنید. آدرس دقیق این کافه را در ادامه مشاهده می‌کنید. اگر در نزدیکی میدان نقش جهان اقامت داشتید می‌توانید به راحتی به این کافه دسترسی داشته باشید.
نشانی: خیابان سپه(ورودی میدان نقش‌جهان)، مقابل اداره دارایی، تیمچه مثقالی، کافه مس و قالی
بهترین کافه های اصفهان با عکس و آدرس

۳۵) کافه فیکا اصفهان




در معرفی آخرین لیست کافه‌های اصفهان به کافه فیکا می‌رسیم. در این کافه امکان سرو منویی با مظمون بستنی، ماکتل، میلک شیک، قهوه، عصرانه، کیک؛ هم در فضای باز و هم داخل فضای بسته وجود دارد. کافه فیکا فضایی دل انگیز و زیبا دارد به و لطف پنجره‌های بلند قامت خود فضای مناسبی برای عکاسی به شمار می‌رود. در این کافه همانند دیگر کافه‌ها صدای موسیقی به حالت زیر صدا پخش می‌شود و محیط آرامی را برای افراد به وجود می‌آورد. روی کافه فیکا می‌توانید برای قرارهای دوستانه حساب کنید.
نشانی: اصفهان، خیابان فردوسی، ابتدای خیابان منوچهری، کافه فیکا
بهترین کافه های اصفهان با عکس و آدرس

همچنین اگر مایلید در سفرتان به این شهر زیبا، با محبوب‌ترین رستوران های اصفهان آشنا شوید، این مقاله را در مجله گردشگری سفرمارکت بخوانید.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است